Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Net een lief boortje opgehaald. Phantom gatzaag met geharde tanden voor in een standaard accu schroeftol. Uit ervaring weet ik dat je met hoge toerentallen ze zo over de huizen hebt
image.jpg
 
Net een lief boortje opgehaald. Phantom gatzaag met geharde tanden voor in een standaard accu schroeftol. Uit ervaring weet ik dat je met hoge toerentallen ze zo over de huizen hebtBekijk bijlage 1546076
Ik vind die foto's van jouw handen/klauwen altijd wel mooi :P

Als er in de dikke van dalen foto's zouden staan, stonden jouw handen daar als plaatje bij de term "handen van iemand die met zijn handen werkt" :Y
 
Hoi.

Ik heb een set binnen trekkers van het merk 'Octopull'.
Daar wil ik een paar extractors bij hebben.

Maar nou kom ik dat merk via google nergens meer tegen?
Ook weet ik niet wie dat ooit geleverd heeft, was een kadootje.

Voor het idee, de schroefdraad van de slaghamer is 1/2"-20.

IMG_0041.JPG


Groeten, Paul.
 
Ik vind die foto's van jouw handen/klauwen altijd wel mooi :P

Als er in de dikke van dalen foto's zouden staan, stonden jouw handen daar als plaatje bij de term "handen van iemand die met zijn handen werkt" :Y
Hahahaha, mooi om te horen. Hier nog een setje voor de verzameling. Ze blijven ook zo mooi doordat ik ze maar 2-3 keer per dag was. In de winter het liefst 1 keer. Dan duurt het langst voor je kloven en scheuren krijgt
1C75ECE0-D77B-4871-BCDC-D931A6ED3966.jpeg
956B7C9A-EA49-4754-B7BA-37CED417450D.jpeg
0AB31106-3B7A-4EA9-A21C-F99984043C03.jpeg
C8867F76-81D8-4A48-B347-95FCFF2A44A5.jpeg
 
Ook een mooie
20200924_090703.jpg


Klant "ja echt bizar, hij werdt een beetje warm en er kwam een brandlucht uit de machine"

Ik "Oké, kunt u mij vertellen wat u aan het doen was, zwaar schroefwerk, boren?"

Klant "Ja ik moest een paar 8x160mm houtdraadbouten indraaien "

Ik de machine nagekeken, eerste wat me opviel machine staat in stand 2 (wat echt niet voor zwaar schroefwerk is, dit staat gelijk aan het weg proberen te rijden in de 5e versnelling). Machine opengemaakt en van binnen was alles aan elkaar gesmolten. Foto hierboven zie je dat de klemmen van de koolborstels gewoon in het achterdeksel gesmolten zitten.

Blijkt dus dat de klant die bouten in stand 2 er in schroeft (want dan draait het sneller). En hij zijn hand op de achterkant legt en zo de koelsleuven dicht houdt.

Maargoed, machine is weer gerepareerd. Klant de instructies gegeven over hoe deze te gebruiken zodat hij er langer plezier van kan hebben. Verwacht hem over een week of twee weer terug.
 
Ook een mooie
Bekijk bijlage 1546358

Klant "ja echt bizar, hij werdt een beetje warm en er kwam een brandlucht uit de machine"

Ik "Oké, kunt u mij vertellen wat u aan het doen was, zwaar schroefwerk, boren?"

Klant "Ja ik moest een paar 8x160mm houtdraadbouten indraaien "

Ik de machine nagekeken, eerste wat me opviel machine staat in stand 2 (wat echt niet voor zwaar schroefwerk is, dit staat gelijk aan het weg proberen te rijden in de 5e versnelling). Machine opengemaakt en van binnen was alles aan elkaar gesmolten. Foto hierboven zie je dat de klemmen van de koolborstels gewoon in het achterdeksel gesmolten zitten.

Blijkt dus dat de klant die bouten in stand 2 er in schroeft (want dan draait het sneller). En hij zijn hand op de achterkant legt en zo de koelsleuven dicht houdt.

Maargoed, machine is weer gerepareerd. Klant de instructies gegeven over hoe deze te gebruiken zodat hij er langer plezier van kan hebben. Verwacht hem over een week of twee weer terug.
Ik zie een gezicht van een robot :+
 
B| grrrr. Leuk hoor, heb ik eindelijk tijd om verlichting aan te leggen in onze 20voets container. Hebben ze tijdens m'n vakantie opgeruimd en m'n electrabuizen weggegooid. Kan ik straks weer nieuwe gaan halen. Wordt een duur projectje voor m'n werkgever op deze manier.
 
Ik wil een multimeter gaan kopen, gebruik op werk een dure fluke, maar die hoef ik niet te betalen als ik 'm sloop O-)

Wat is een beetje mooi merk/type om wat simpel meetwerk aan een motor mee te doen? Denk aan lekstroom meten, boordspanning meten en zoeken naar plus/massa sluitingen
Marktplaats in de gaten houden, kijken of je een oude Fluke kan kopen waarvan het display 'stuk' is. Meestal is dat met een stukje dik vilt te repareren (contacten drukken niet meer goed in de print).
Zo heb ik de oude gekregen Fluke gerepareerd, die zou stuk zijn. Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn geweest :P
 
Dat snap ik, maar ik werk bij een groot bedrijf en daar is dit iets wat heel veel voorkomt dus ik kijk er niet raar van op.

Maar in dit geval is het dus nog geen 10 euro bij elkaar aan materiaal?
Om dit nu een duur grapje te noemen vind ik wat overdreven
 
Terug
Bovenaan Onderaan