Het algemene TT-Assen 2009 topic

Het leukste vond ik nog een cabrio die de hele tijd links bleef plakken tot aan Zwolle en de regen opeens naar beneden kwam storten... Die koppen waren onvergetelijk.. _O-
En al die watjes onder bruggen en bij tankstations... Jullie waren toch al nat, rij dan gewoon door :W
 
ik was alweer droog binnen 30min na het regen,
Ik hoop alleen dat het niemand van hier was die bij de ongeluk betrooken was tussen 2 motoren z'n 20km van hoogeveen. Moest alweer gebeuren n z'n uur duren om 10km te doen :+
Al in al een top dag!!!

Weet iemand of je spullen online kan kopen van de gele VR46 stands die stonden, mijn mede passengiers hadden haast om terug naar de motoren te lopen ;(
 
De TT was weer helemaal super gister! :} Op de heenweg tussen Bergen op Zoom en Waalwijk een gigantische mistbank gehad, zicht was niet meer dan 25 meter... Geen motorrijder te bekennen, dat was tamelijk saai. Ineens hield de mist op, kwamen in een heerlijk opkomend zonnetje terecht en kwamen de motorrijders ook ineens weer uit alle hoeken en gaten!

Behoorlijk wat MF-ers gezien nog. :Y De races waren (op de MotoGP na) erg mooi! Jammer van die klapper van Bautista, maar wel z'n eigen stomme schuld!
De MotoGP was als race enorm saai, maar Rossi pakte zijn 100-ste, en we waren erbij! :} *O*

Op de terugweg drie spatjes regen gehad bij Zwolle, verder alles heerlijk droog gehouden! Volgende halte: WSB 2010! *O*
 
Was weer een super dag *O*

Gezellig met de boys richting Assen, lekker weertje gehad, mooie races gezien en de 100ste overwinning van Rossi!

Kortom echt een super dag.

Wat was het dit jaar druk bij de tankstations zeg. Echt geweldig hoeveel mensen langs de kanten zaten.
Op de terugweg hebben we het slechte weer nog mooi ontweken door te stoppen bij het laatste tankstation voor Zwolle. Toen we eenmaal bij Zwolle waren was de regen al gestopt. Handig zo'n buienradar op je mobieltje :Y

Tot volgend jaar :W
 
Wat was het dit jaar druk bij de tankstations zeg. Echt geweldig hoeveel mensen langs de kanten zaten

Je moest eens weten! Wij gingen met het koekblik terug richting Den Helder.
De mensen zaten langs de wegen, op vluchtstroken en op viaducten zelfs nog bij Sneek, en Den Oever ook nog een hoop volk!!!

We hebben nog een paar foto´s gemaakt van een groepje motoren op de Afsluitdijk, machtig mooi al die dikke motoren onderweg!
 
Als Stoner fit was geweest had ie waarschijnlijk wel bij kunnen blijven, maar Rossi was wel de ware meester.
 
wij hebben mensen op de bruggen, onder de viaducts, bij de benzine pompen tot 125km ten zuider van assen. heh 125km, die mensen zijn net zo gek van motoren als wij denk ik :?

Wanneer komt de 'het Algemene TT-Assen 2010 topic'?
 
Jammer dat commentaar op Stoner hier! Huilen omdat ie buikpijn heeft, fucking bullshit hij is gewoon echt niet goed.

Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland

En dan toch nog de derde plek halen! Respect!


Helemaal met je eens. Mensen hier blaten wel eerder voordat ze de achtergronden weten.

Staren zich maar blind op 1 coureur, jammer maar helaas ik heb meer respect voor de prestatie van Stoner dan voor de tigste van Rossi.

Bijna knockout gaan omdat je strontziek van je motor stapt en toch derde worden!

Een ware Held!! :} :}
 
Garry *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

full
 
Helemaal met je eens. Mensen hier blaten wel eerder voordat ze de achtergronden weten.

Staren zich maar blind op 1 coureur, jammer maar helaas ik heb meer respect voor de prestatie van Stoner dan voor de tigste van Rossi.

Bijna knockout gaan omdat je strontziek van je motor stapt en toch derde worden!

Een ware Held!! :} :}

:^ :}
 
Geweldig was het gister!
Het was m'n eerste TT en al die mensen die gewoon langs de kant van de weg gaan zitten met tenten, koelboxen en stoelen.. ongelooflijk :P

De race was goed gereden door Rossi, niet teveel spectakel. Z'n 100e overwinning vierde hij vlak voorm'n neus, dus was echt geweldig!

Che Spettacolo!!
 
Helemaal met je eens. Mensen hier blaten wel eerder voordat ze de achtergronden weten.

Staren zich maar blind op 1 coureur, jammer maar helaas ik heb meer respect voor de prestatie van Stoner dan voor de tigste van Rossi.

Bijna knockout gaan omdat je strontziek van je motor stapt en toch derde worden!

Een ware Held!! :} :}

:^ 2* :}
 
Helemaal met je eens. Mensen hier blaten wel eerder voordat ze de achtergronden weten.

Staren zich maar blind op 1 coureur, jammer maar helaas ik heb meer respect voor de prestatie van Stoner dan voor de tigste van Rossi.

Bijna knockout gaan omdat je strontziek van je motor stapt en toch derde worden!

Een ware Held!! :} :}
Ach dat overkomt de besten allemaal wel een keer. Rossi heeft ook wel eens met een gebroken pols de TT gereden en Capirex met een gat in zijn arm. Wat dat betreft verdienen ze allemaal wel respect.
 
Laatst bewerkt:
Een hele mooie racedag gisteren. En als klapper de honderste overwinning van Rossi. Trouwens waren er ook nog mensen van hier bij de wave vlak voor de start van de moto gp. Ook een mooi moment vond ik.
 
Helemaal met je eens. Mensen hier blaten wel eerder voordat ze de achtergronden weten.

Staren zich maar blind op 1 coureur, jammer maar helaas ik heb meer respect voor de prestatie van Stoner dan voor de tigste van Rossi.

Bijna knockout gaan omdat je strontziek van je motor stapt en toch derde worden!

Een ware Held!! :} :}

Mee eens :Y Lijkt ook wel een beetje op voetbal supporting, 1 club en de rest is niks -O-

BTW, nog mensen op de foto met Toseland gegaan op de Dewalt stand achter de hoofdtribune?
 
Mee eens :Y Lijkt ook wel een beetje op voetbal supporting, 1 club en de rest is niks -O-

BTW, nog mensen op de foto met Toseland gegaan op de Dewalt stand achter de hoofdtribune?

Dat noemen ze nu "een balk voor je kop hebben". ;)
 
Zoooi was een mooi weekend!
125 en 250 waren erg leuk en motogp vond ik eigenlijk erg saai, maar blijft super om die motogp machines te zien en te horen.

Vrijdag in het paddock nog wat gp-rijders gezien, erg vet om dat mee te maken.
 
Super TT meegemaakt. Rossi: zeer knap om rondenlang 1,6 tot 1,7 sec vóór te blijven op Lorenzo (die toch een richtpunt heeft)...

Ik vond de borden vanaf de A28 voor auto's (afslag 31 Beilen) en motoren (afslag 33 Assen) verwarrend. Ik heb netje de afslag voor motoren gevolgd (was met de motor) maar kwam achter de hoofdtribune uit ipv de beoogde Stekkenwal waar je normaal via Beilen, Laaghalen etc terechtkomt, not amused.

Verder had ik de indruk dat Aoyama iets te wijd ging in de GT bocht zodat Bautista erop knalde toen Aoyama verderop in de bocht corrigeerde en dus langzamer reed. Ze gingen namelijk met dezelfde snelheid de GT bocht ín

en jammer van Kallio!
 
Zo, ik ben ook weer thuis.

Het was geweldig! Jeetje wat was het vet!

Respect voor Stoner? Omdat ie niet lekker was? Ja, idd zeker respect, maar desalniettemin heeft Rossi een grandioze prestatie neergezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan