Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

even dit draadje tot leven wekken..

mijn buurman heeft geen account hier,
dus bij deze, in de aanbieding;

NX650, in nette staat, votoos folgun binnenkort..
🙄
heeft altijd in de garage gestaan.

ik dacht iets van 42d-K ervaring,
zeer recent veel onderhoud gehad.
ga nu geen berichten sturen om de foto's die komen vd week.
ik vindt 'm erg erg netjes uitzien, maar wie ben ik..
 
even dit draadje tot leven wekken..

mijn buurman heeft geen account hier,
dus bij deze, in de aanbieding;

NX650, in nette staat, votoos folgun binnenkort..
🙄
heeft altijd in de garage gestaan.

ik dacht iets van 42d-K ervaring,
zeer recent veel onderhoud gehad.
ga nu geen berichten sturen om de foto's die komen vd week.
ik vindt 'm erg erg netjes uitzien, maar wie ben ik..
Ik heb nog wel eens heimwee naar mijn Dominator. Hele fijne alleskunner.
 
een vraag voor de techneuten ik heb een domi 650 uit 1999 die start top alleen moet ik de choke er op houden of de stationair schroef op draaien om de motor lopend te houden.
tot dat die warm is en dan bedoel ik goed warm dan gaat die harder lopen in de toeren.
de carburateur is compleet schoon gemaakt de motor word elke dag gebruikt.
wat kan dit zijn inlaatrubber is niet lek is getest met remmen reiniger.
 
Ik ben geĂŻnteresseerd in een oude Dominator 1988/1989 zo eentje met roestvrijstalen uitlaat en kickstarter. Ik heb een kennis die er eentje heeft met nog geen 20k kilometers en hij ziet er goed uit en lijkt technisch in orde, blok loopt mooi en ziet er erg mooi uit. Wat is een reel bedrag hij wil 2600EURO wat mij best veel lijkt voor een motor van 34 jaar oud. Heeft iemand over de waarde? Groet Rikers
 
Ja ze zijn rammend duur geworden.. Of het het waard is dat ligt aan jou. Waarom wil je een Dominator?
 
Ik ben geĂŻnteresseerd in een oude Dominator 1988/1989 zo eentje met roestvrijstalen uitlaat en kickstarter. Ik heb een kennis die er eentje heeft met nog geen 20k kilometers en hij ziet er goed uit en lijkt technisch in orde, blok loopt mooi en ziet er erg mooi uit. Wat is een reel bedrag hij wil 2600EURO wat mij best veel lijkt voor een motor van 34 jaar oud. Heeft iemand over de waarde? Groet Rikers
VInd ik niet te duur.
 
Ik ga mijn Dominator verkopen, ben het project begonnen, maar kom er niet aan toe het verder af te maken. Ontzettend goed blok als basis, maar heeft echt een liefhebber nodig om hem verder af te maken, of terug te bouwen naar origineel.
Misschien iemand van hier interesse? Alle informatie @ MP: Linkje
 

Bijlagen

  • 20230802_133659.jpg
    20230802_133659.jpg
    465,7 KB · Weergaven: 14
Dag allen, ik ben op zoek naar een service manual (idealiter Haynes) van een Dominator '94 model maar ik krijg de indruk dat deze inmiddels tot historisch erfgoed behoren en nergens meer te koop zijn. Iemand nog eentje liggen of een gouden tip van waar ik deze nog kan verkrijgen? Of zoek ik gewoon verkeerd?
 
is vast goedkoper dan een boek kopen wat niet te vinden is.
hier kan volgens je in ieder geval weer verder mee.
 
Dit is zeker wat voor mij, maar zou het top vinden als er ergens nog een fysieke versie te koop is (200 pagina's uitprinten is ook weer zo wat..). Maar alvast dank hiervoor!
ik heb mijn Dominator verkocht, maar nog een Duitse Reperaturanleitung liggen, deze is bij Louis en Amazone nog te koop voor € 39,90.
 

Bijlagen

  • B3C25115-64F2-4C56-82D1-CAAF3FE5832C.jpeg
    B3C25115-64F2-4C56-82D1-CAAF3FE5832C.jpeg
    233,2 KB · Weergaven: 2
  • 050B8E87-464B-4608-9EFB-243AF17E286C.jpeg
    050B8E87-464B-4608-9EFB-243AF17E286C.jpeg
    591,3 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb deze week een Domi aan de collectie toegevoegd. Weet iemand of het mogelijk is 30mm risers op het stuur te zetten zonder allerlei slangen en kabels te moeten verlengen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan