Op naar de volgende klus
Er was al aan geprutst toen ik de motor kocht, dus het is in mijn geval nooit helemaal goed geweest.Nee sorry. Ik moet ze ook inklappen, beide, elke dag bijna maar na 6 jaar staan ze er nog steeds goed bij.
Op marktplaats zag ik nog wat losse onderdelen. Waaronder ook een setje spiegels 120 euro. Maar die gaan voor lager bod ook wel weg denk ik.Er was al aan geprutst toen ik de motor kocht, dus het is in mijn geval nooit helemaal goed geweest.
De rechterspiegel hoef ik overigens helemaal nooit in te klappen.
ik heb nog 2 originele spiegels van mijn k1200r liggen
doe maar een bod
Ik heb verder nog een origineel bagage drager van bmw (kunstof ) en een wit achtelicht ipv standaard rood.
verder nog een metalen rack van sw met adapterplaat voor een topkoffer, Topkoffer heb ik ook nog ) Givi Metaal met rekje en kussentje
bij interesse laat maar weten.
foto's komen morgen erop.
Mijn K gaat eruit en ik stap over op een GS met vloeistof gekoeld blok.
Bagage drager, rack, adapterplaat en topkoffer heb ik eventueel wel interesse in.ik heb nog 2 originele spiegels van mijn k1200r liggen
doe maar een bod
Ik heb verder nog een origineel bagage drager van bmw (kunstof ) en een wit achtelicht ipv standaard rood.
verder nog een metalen rack van sw met adapterplaat voor een topkoffer, Topkoffer heb ik ook nog ) Givi Metaal met rekje en kussentje
bij interesse laat maar weten.
foto's komen morgen erop.
Mijn K gaat eruit en ik stap over op een GS met vloeistof gekoeld blok.
De km kloppen. Dus zonder die 0 zGefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Weinig km of ben je een 0 vergeten
Dat zijn inderdaad de verschillen. Een aantal verbeteringen (alhoewel de knipperlicht bediening aanpassing in mijn ogen geen verbetering is) maar rijd een 1300 dus veel beter, merkbaar?
Ik vind de 1300 mooier en ik zou mijn 1200 zo inruilen. Wat moet ik anders als opvolger?