Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zachte compount zware motor dan kun je idd vaak verversen. Maar dat is een bewuste keuzeEn de slick die er naast staat is een Conti RaceAttack die na 2500 km de strijd tegen het vermogen van de K12R verloren heeft.
Netjes gedaan!Vanavond even het achterbandje vervangen, kunnen jullie raden welke de oude en welke de nieuwe is?
Bekijk bijlage 1620783
Ik mag graag een beetje gas geven...Pff 2500 km - vind ik echt gek, hoe doe jij dat? Momenteel heb ik Bridgestone T31 onder zitten en ik ben erg tevreden over.
Ja klopt, het plakt als een malle, je kunt er hele gekke dingen mee doen voordat hij het opgeeft. En ik had hem uit een faillissement gekocht dus ik ben er ook niet zuinig op geweest.Zachte compount zware motor dan kun je idd vaak verversen. Maar dat is een bewuste keuze
Herkenbaar! Had een Speed Triple 1050i maar de BMW bevalt 10x beter!!! De handling, het vermogen, de remmen, echt geweldig. Love it!Hallo,
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een K1300s uit 2009. Hier voor heb ik een 3-cylinder Triumph ST 1050 gehad. Gisteravond 100km er mee gereden, in alle opzichten een hele grote vooruitgang vergeleken met de Triumph. De handling, het vermogen, de remmen, echt geweldig.
Ik ben bang dat mijn K12r overleden is.
Vandaag tijdens een rustig ritje op de snelweg (110km/u), motor was nog maar net warm hoor ik ineens een klein rateltje dat heel snel luider wordt.
Direct koppeling ingeknepen en naar de zijkant gerold maar er komt een aardige bak herrie uit het blok nu.
Gelukkig niet ver van huis (vandaar blok nog maar net warm) dus snel de motor opgehaald met een karretje maar ik vrees het ergste.
Blok draait wel gewoon maar het klinkt alsof er een lager uit ligt.
Eerst de olie er maar eens uitlaten lopen en kijken hoe dat er uit ziet.
Daar heb ik ook al aan gedacht maar dan verwacht ik het voornamelijk aan de rechterkant, daar zit de spanner tenslotte.Zoiets heb ik ook een keer gehad met mijn K1200s.
Volgens mij als ik het me goed herinner was er toen iets met de nokkenasketting of spanner.
Maar ik ben niet technisch onderlegd dus aan deze informatie heb je niet zo veel.
Was wel een enorme bak herrie die toen uit het blok kwam..
Ik heb een heuse iso gevonden zelfs, dvdtje van bijna 3GB. Hiero. Alle K1200's en 1300's. (Komt uit deze topic: BMW Repair Manual (DVD) and Riders Manual Free)@Muug
Heb je een Nl service manual gevonden? Zo niet, ik heb voor 9€ de service dvd op Ebay besteld gisteren, is Nederlandstalig.
Wel ik wist niet dat er een borging was.... Nooit meegemaakt, in geen dertig jaar. Afin. En neen, niet het hele reservoir kwam los, lol. Het begon gewoon spontaan over te lopen, alsof er van onder uit behoorlijk wat druk zat! Dus maar snel weer toegedraaid en met vodden de boel droog gedept. Die borging proper indrukken gaat best met twee kleine platte schroevendraaiers veronderstel ik? En een derde hand om te draaien aan het dekseltje....Dat klinkt inderdaad alsof je de borging niet inknijpt en het hele reservoir los gedraaid hebt.