Het Buelltopic van MF deel 3



hierbij de foto's!

de eerste mag ook in de OP als dat kan.
full



full

full

full

full

full
 
En ook deze staat weer te koop voor de liefhebber, vorig jaar mijn zwarte verkocht wegens schouderklachten na sleutelbeenbreuk.

eind vorig jaar het plaatje laten verwijderen en vol goede moed gaan revalideren, ik begon weer zin in zon ding te hebben en kwam deze tegen twee weken geleden en was meteen verkocht..

de eerste ritjes vorige week gingen ook wel aardig maar nu is het wederom geen pretje om te rijden.

dus bij deze, als iemand een 'one of kind' wil rijden/bezitten..
 
Laatst bewerkt:
Zijn er geen andere oplossingen? Of moet je het motor rijden compleet vaarwel zeggen.

Ff ons topic, watvoor korte lontjes zijn er allemaal en waar te krijgen?
Heb er nu 1 opzitten die niet zo netjes is.
 
Dames (zijn die hier in dit topic?) en heren,

De Buell is verkocht en ik ga op zoek naar een andere motor, succes allemaal met de Buell en houd de glimmende kant boven
 
Ik vind dat de 2003 tot 2007 modellen allemaal rond dezelfde prijs schommelen. De 1 net wat meer dan de ander gezien de staat en de kilometerstand. Onder de 5k vind je niet snel een 12s.
 
High,

Me Uly zit tegen de 10 jaar aan te hikken en ik wil haar voorzien van een wat stuggere demping.
Ik ben niet de kleinste en heb met me kawa gemerkt, dat stugger de wegligging bijzonder verbeterd.

Bij HK kan ik geen Ohlins vinden voor de Uly.
Hagon, Wilbers en HyperPro wel.

Wilbers heeft zelfs verhoging.. en dat trekt mij wel.

Wie heeft bij welk merk ervaringen mee onder de XB12 Buell?

Ik wil kunnen afstellen (demping), instellen (hoogte) en mogelijk kunnen reviseren.
 
Het mooie van de "Oude" Buells is dat je met wat huisvlijt en wat onderdelen van een andere Buell zelf weer je eigen model kunt maken. Zelf een XB12Ss met Uly zadel+achterstuk gehad voor een beter rijcomfort. Net waar je voor kiest.
Prijzen zijn de afgelopen jaren niet echt omlaag gegaan.
full
 
Het mooie van de "Oude" Buells is dat je met wat huisvlijt en wat onderdelen van een andere Buell zelf weer je eigen model kunt maken. Zelf een XB12Ss met Uly zadel+achterstuk gehad voor een beter rijcomfort. Net waar je voor kiest.
Prijzen zijn de afgelopen jaren niet echt omlaag gegaan.
[afbeelding]

Dat ziet er best wel chill uit ja.

Wat die prijzen betreft, denk ook niet dat die ooit nog verder omlaag gaan. Eerder de andere kant op. Zou volledig terecht zijn overigens :P.


High,

Me Uly zit tegen de 10 jaar aan te hikken en ik wil haar voorzien van een wat stuggere demping.
Ik ben niet de kleinste en heb met me kawa gemerkt, dat stugger de wegligging bijzonder verbeterd.

Bij HK kan ik geen Ohlins vinden voor de Uly.
Hagon, Wilbers en HyperPro wel.

Wilbers heeft zelfs verhoging.. en dat trekt mij wel.

Wie heeft bij welk merk ervaringen mee onder de XB12 Buell?

Ik wil kunnen afstellen (demping), instellen (hoogte) en mogelijk kunnen reviseren.


Ik heb op mijn Ulysses in principe gewoon het OE materiaal, maar dan met Hyperpro veren (voor en achter). Dat is perfect eigenlijk. Ben 1m89 en ik weeg ongeveer 74 kilo. Maar dat kan voor zwaarder waarschijnlijk ook prima.
 
Laatst bewerkt:
Mjep, zeker als ik zo naar die SX kijk is het wel erg jammer dat die samenwerking met Harley Davidson er niet meer is. Op het circuit stelt zo'n Sportster blok uiteraard weinig voor, maar op de weg gaf het wel de magie die Buell zo bijzonder maakt imho. Had graag de kans gehad om er destijds 1 nieuw te kopen, maar toen had ik de pegels niet.
 
Vrijdag nog een XB12R gezien, zwart met goudkleurige velgen.
Op het industrieterreintje tussen Terheijden en Breda-Noord. De straat heet Hazepad, de Buell stond geparkeerd voor een bedrijf.
 
Goedemiddag,

Ik ben Remko en heb altijd VTR SP2 gereden en nu al even geen motor meer.
Nu wil ik graag een XB12S kopen.
Kunnen jullie mij vertellen of er veel verschil zit in een type van bijv. 2004 of het laatste model van 2010?

Ik hoor het graag van jullie

greetz Remko
 
Jep, zit wel veel verschil in. Niet perse in vermogen, maar wel in ontwerp van het blok. Belangrijkste is dat de olietoevoer naar kritieke componenten zoals krukaslager e.d. is verbeterd waardoor die nieuwe blokken langer meegaan. Als je budget het toelaat, is het dus wel de moeite.
 
Terug
Bovenaan Onderaan