Geinig; ben na 12 probleemloze Buell jaren op zoek naar n CB (F1of F2)
leuk dat ik je hier weer tegenkom,rij inmiddels ook al enkele jaren een x1. En ook geen Honda,s meer.....Hee Jan,
klopt ik heb geen enkele cb meer, wou eens wat anders
Uitlaat moet er onderuit om gespoten te worden, dashboardje voorzien van een schakelindicator en voltmeter, een nette aansluiting voor de druppellader maken, m'n claxon moet ik even beter vastzetten, die trilt steeds los, usb-aansluiting maken om navigatie op aan te sluiten en nog een hoop kleine dingen.
En als het klaar is, verder aan m'n cafe-racer project.
Herkenbaar,ook al paar keer kabelbreuk in de boom gehad,er zit een steun aan het balhoofd wat constant langs je kabelboom schuurd waar hij de koplamp uitkomt. Ik heb nog een zo goed als nieuwe originele monoshock,ook lek maar tegenwoordig kunnen ze die repareren.Als je dr wat aan hebt hoor ik het wel.Mijn knipperautomaat is ook al stuk geweest,begon net zo.Zo ondertussen een paar probleempjes met de buell X1 gehad:
- pakking van deksel primaire ketting lek (garantie)
- wou niet meer starten, brandstofpomp vervangen (garantie)
- voorvorkkeeringen lek
- Monoshock lek
- pakking van primire deksel wederom lek, nu zelf pakking voor geknipt, en tegelijk de primaire kettingspanner vervangen.
Nog te doen:
- cockpit verlichting werkt niet meer (volgend weekend maar eens ff bekijken)
- zadelslot kapot
- knipperlichten werken niet altijd.
Maar verder fijne motor.
Mannen, vandaag mijn onlangs aangekochte RINO exhaust aangekomen, oude originele eronder uit gesleuteld en ja hoor niet passen. Het is een Rino exhaust vervaardigt van RVS maar geschikt voor een XB12SX en ik heb een XB9SX. O.a. de inlaatdiameter te groot voor mijn motor. Kijken of ik dit passend krijg, anders in de verkoop.
\Mannen, vandaag mijn onlangs aangekochte RINO exhaust aangekomen, oude originele eronder uit gesleuteld en ja hoor niet passen. Het is een Rino exhaust vervaardigt van RVS maar geschikt voor een XB12SX en ik heb een XB9SX. O.a. de inlaatdiameter te groot voor mijn motor. Kijken of ik dit passend krijg, anders in de verkoop.
is het een street legal uitlaat?, b.v oook vooor in duitsland....
Leven doet hij nog wel,kenteken is nog actief,voor het laatst op naam gezet in Mei 2016.
Dus grote kans dat degene die hem van je gekocht heeft hem nog heeft,als het een particulier was.
Moet je ff doorheen,heb m ook wel eens vervloekt en in het begin reed ik meer met wandelschoenen als motorlaarzen.Begin het gevoel te krijgen dat ik en m'n buell een haat liede verhouding krijgen, paasweekend, dus ik wil lekker rijden.....
kom ik erbij een brandstofpomp achter dat ik mijn kenteken verloren ben (kentekenplaathouder afgebroken....)
dus dat word niet rijden, heb wel tegelijk ff aangifte gedaan bij de Politie.
dinsdag maar een nieuwe plaat laten maken.
morgen dan maar kijken of ik de oude fj1100, of de dnepr zijspan aan de praat krijg
zijn rvs verloopstukken voor,google simons uitlaatIk zou het niet weten, maar mocht het gepast hebben bij mij ging die erop, ik heb er schijt aan of het mag of niet met dat gepamper.
Begin het gevoel te krijgen dat ik en m'n buell een haat liede verhouding krijgen, paasweekend, dus ik wil lekker rijden.....
kom ik erbij een brandstofpomp achter dat ik mijn kenteken verloren ben (kentekenplaathouder afgebroken....)
dus dat word niet rijden, heb wel tegelijk ff aangifte gedaan bij de Politie.
dinsdag maar een nieuwe plaat laten maken.
morgen dan maar kijken of ik de oude fj1100, of de dnepr zijspan aan de praat krijg