Speed2012
MF veteraan
Iemand die weet wat een '06 XB12Scg kostte? Zou ik wel leuk vinden om te weten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die weet wat een '06 XB12Scg kostte? Zou ik wel leuk vinden om te weten
Zal wel ongeveer hetzelfde zijn dan een Scg dan.
Deze Buell is de duurste (al zie je ze op jamesedition nog wel eens voor hogere prijzen gaan):
Klik hier
En van die twee of drie XB's die ik bedoelde, vind ik er nog maar één terug:
deze
Eerst stond er bij HD Veghel ook een XB boven de €10.000 te koop en in Zwijndrecht, België ook eentje boven de €10K
In NL kun je op kenteken kijken wat de nieuwprijs was, bij de RDW. De mijne is een import, dus daar staat geen prijs geregistreerd.
Ben nog wel benieuwd uit welk land mijn Buell nieuw komt, dus als iemand een manier weet om dat te achterhalen? Volgens het VIN is het wel een Europese motor, maar verder dan weet ik het niet.
Ik vermoed zelf het Verenigd Koninkrijk, omdat er met een witte stift achterop de koplamp-unit 'EU' is geschreven door iemand. Dat is dus geen origineel onderdeel.
De vorige eigenaar had 'm drie jaar laten stilstaan en had geld nodig omdat hij in de financiële crisis werkeloos was geworden. De eigenaar daarvoor was een collega van hem. Die persoon was eerste eigenaar en had de motor uit het buitenland had meegenomen naar NL.
Tuurlijk is dat een typo. Iemand geen liefhebber noemen omdat ie een typo maakt. Man, man... .
Enfin, prijs is er flink over. Moest ie nu 0 km hebben en in een nog compleet originele staat verkeren, dan zou het al iets meer een correcte prijs zijn. Maar dan nog. Bovendien is het een XB9.
Die van mij kostte in BE in 2008 ongeveer een 12.000 euro met Remus uitlaat, was wel een XB12Ss in translucid kleurtje. Ik denk zo'n XB9 tussen de 9.000 en 10.000 euro.
Iemand die ik ken vraagt of je kan zien of het een 9 of 12 is, en of het een SS is?
bij m,n ouwe ironhead gaat ie vandaar terug naar de olietank. Donders mooie ombouw trouwens,petje af!!!!!!Vraagje mensen,
heb een eigenbouw gemaakt op basis van het laatste type Thunderstorm blok. Netjes via de Rdw.
gister eindelijk klaar, laatste ding aansluiten, spanningsregelaar. Die dus meteen in begint te roken.. Plus en min verkeerd om gok ik. 4 draden, de 2 vanaf de dynamo in de originele stekker maar de overige 2 direct op de accu. Dit zijn volgens mij namelijk gewoon de plus en de min..... of denk ik nu verkeerd ? aanvulling/Bewerkt.... die kan je dus niet omdraaien, nieuwe spanningsregelaar en juist aangesloten.
ter info, de garage, het huis, je kleding, je haar, alles, zelfs na douchen stinkt naar verbrande spanningsregelaar, wat een lucht
vraag 2. Ik heb een foto bijgevoegd van de oil vent line, aangegeven met nummer 17. weet iemand of deze terug de olietank in gaat of richting luchtfilter ?