Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.839
- 16.580
Bij de MAC reden we vorig jaar ook nog in oktober.14 oktober is de laatste ZAC wedstrijd op Zandvoort
zodra zandvoort veiliger is ga ik er weer rijden , nu is het teveel een auto circuit
hugenholz wordt aan binnenzijde verbreedt,, net als audi s, arie luiyendijk wordt een kombocht....dan kan dus vanaf Kumo het gas volledig openHet was gewoon licht om middernacht.
Ik was er ook, laatste keer zoals het circuit eruit zag voor de F1 hoorde ik (Hugenholtz).
Enig idee wanneer ze het circuit gaan verbouwen? In april mogen we (alweer) rijden.
ik heb recentelijk ervaren dat het kunnen glijden voor een behoorlijk stuk na een valpartij erg wenselijk is.
mocht er dus niks gedaan worden aan de locatie van de vangrail en muur op sommige stukken van zandvoort ga ik er niet rijden
Je moet op Zandvoort inderdaad in veel bochten met iets meer marge rijden dan op bijvoorbeeld Assen. Ik blijf zelf ook wat meer uit de buurt van de curbstones want ik ga toch geen wedstrijden rijden. Het is wel een gave baan om te rijden met gunstige ligging voor veel randstedelinge en zeker veiliger dan op straat.Ik heb er begin dit jaar voor het eerst gereden en ik kan weer net zo goed op straat gaan racen. Zag iemand met maar 120 of zo de muur in gaan en het was net een lappenpop. Je hebt er niks te vertellen als het mis gaat. Daarbij kwam nog dat er meerdere keren heel langzaam gereageerd werd op valpartijen.
Ik vermoed gezien de ruimte rond het circuit dat het er nooit veiliger wordt. Erg jammer want vond de de baan heel leuk. De hoogte verschillen samen met de verkanting en vele inhaalmogelijkheden maken het een unieke baan.
Paar weken terug ingeschreven voor 7-5, moet het gewoon een keer gedaan hebben (en vaker als het bevalt). Jammer dat het voor mij ver weg is,Heb een aantal data op papier gezet van mijn favo organisaties, er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden !!
En puur en alleen de dagen.op Assen, als iemand zich geroepen voelt voor toevoegingen of bijv. Zandvoort dan is dat van harte welkom.
Ik probeer MSZ te mijden als de pest, tenzij het ART is. Altijd een bende, groepen met enorm niveau verschil. Te veel shit daar gezien (supermotards en toermotoren in de expert groep en teveel ongelukken). Intertrack, trackdays en circuitschool zijn veel en veel beter geregeld en zijn ook de organisaties waar ik het eerst boek, verzetten mensen op de rondetijden (soms vanaf de 1e sessie al) en doen (de keren dat ik er was) echt hun best om het zo veilig en leuk mogelijk te maken. Daarnaast zijn inter track en met name trackdays ook nog eens veel 'gezelligere' organisaties.Normaal rij ik met motorsportschool Zolder, maar ik vond het vorig jaar erg druk en ik had liever gezien dat er een paar extreem langzame figuren ergens anders waren neergezet. Daarom ben ik aan het denken om dit jaar een dag met Inter-track naar Zolder te gaan. Wat zijn de meningen over deze club? Is het bij deze organisatie anders geregeld?
Met Inter-track mee naar mettet geweest een 2 daagse, beviel super. doen halverwege de dag de lijst met tijden door 3 delen en de groepen worden zo gemaakt dan.
Lekker duidelijk en weinig verschil op de baan daar door.
Ik zelf heb nog nooit gereden daarmee op Assen, maar ik zie nu een handige datum voor mij van Circuitschool.Ik probeer MSZ te mijden als de pest, tenzij het ART is. Altijd een bende, groepen met enorm niveau verschil. Te veel shit daar gezien (supermotards en toermotoren in de expert groep en teveel ongelukken). Intertrack, trackdays en circuitschool zijn veel en veel beter geregeld en zijn ook de organisaties waar ik het eerst boek, verzetten mensen op de rondetijden (soms vanaf de 1e sessie al) en doen (de keren dat ik er was) echt hun best om het zo veilig en leuk mogelijk te maken. Daarnaast zijn inter track en met name trackdays ook nog eens veel 'gezelligere' organisaties.
Dus lekker boeken en gassen op Zolder met inter-track!
Ik zelf heb nog nooit gereden daarmee op Assen, maar ik zie nu een handige datum voor mij van Circuitschool.
Echter op de site van circuitschool staat dat deze is ontstaan uit Motorsportschool Zolder en Motorsportschool Holland, dus ik ben benieuwd of er dan bijv. nog wel aan mogelijke herindeling gedaan wordt/niet te grote groepen bijv.
Veiligheid is een belangrijk iets (waar bijv Racecracks en CRT ook goed aandacht aan besteden).