Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Doe er mee wat je wil.
Niks _O-

Heb gewoon een goede helm met airco.
Cartoon Knife GIF by Scooby-Doo
 
Helaas kan ik geen lenzen :(
Heb een (te) grote cilinder afwijking.. Dus als de lens draait op mijn oog, is het al niet meer scherp...
Dus zit (voor nu) redelijk vast aan bril.
Meestal voor sessie 1 poets ik m'n bril ff in met klarpilot en is het prima. Is alleen nodig voor stilstaan. Tijdens het rijden is er in mijn helm voldoende ventilatie.
Harde lenzen zijn ook geen optie? Ik had ook een flinke cilinder en die is een jaar of drie geleden weggelaserd.
 
Ik kan m'n lenzen gelukkig wel goed verdragen (maandlenzen). Ook één oog met een flinke cilinder, die kunnen ze voor mijn lenzen niet meer verder aanpassen. Zit ook te overwegen om wellicht te laten laseren. Voor nu zie ik nog voldoende. Bril vind ik helemaal niets op de motor.
 
Ik heb de trans-PRK methode gekozen, minste kans op complicaties, maar wel een erg pijnlijk en langdurig natraject. Het is een behoorlijk zware operatie (tenminste, zwaarder dan veel leken zouden denken) maar ik zou het alsnog iedereen aanraden.
 
:P
Geen idee..
Ze hebben we goeie zorg stelsel daar..
Voorlopig ga ik er alleen niet heen, dus dat is wel een dingetje als ik het daar wil laten doen :+
Even een reden verzinnen om terug te moeten voor de zaak.
Je hebt een bout in een machine laten liggen en alleen jij kan hem vinden.. :+ ;)

We kijken hier inderdaad neer op ziekenhuizen in Verweggistan.
Maar een vriendin lag vijftien jaar geleden in een ziekenhuis in China, en ze kreeg videobeelden op DVD om via e-mail in NL een second opinion te laten doen.
Het advies wat terugkwam was gewoon in China opereren.
'Deze hoort bij de beste tien ziekenhuizen van de wereld.' :Y :t
 
Gaat er nog iemand 15 juli op Assen rijden die een pitboxplek over heeft waar ik bij in kan? Of zijn er lui die ook een box/plek willen dat we kunnen delen?
 
Heyhoi iedereen,

Na een jaar lang afwezigheid, toch een soort van aanwezig weer. Ik heb dan wel geen motor meer, maar gelukkig goede vrienden met motor en probeer ik dit jaar nog mee te doen met wat circuitdagen. Al zag ik dat Assen al vol zit🥲.
In tussen tijd weer sparen voor een ‘nieuwe’ 2 wieler
Goed om je weer te zien jonge dame ;)
 
Heyhoi iedereen,

Na een jaar lang afwezigheid, toch een soort van aanwezig weer. Ik heb dan wel geen motor meer, maar gelukkig goede vrienden met motor en probeer ik dit jaar nog mee te doen met wat circuitdagen. Al zag ik dat Assen al vol zit🥲.
In tussen tijd weer sparen voor een ‘nieuwe’ 2 wieler
:W

Gas op die lollie!
 
Heyhoi iedereen,

Na een jaar lang afwezigheid, toch een soort van aanwezig weer. Ik heb dan wel geen motor meer, maar gelukkig goede vrienden met motor en probeer ik dit jaar nog mee te doen met wat circuitdagen. Al zag ik dat Assen al vol zit🥲.
In tussen tijd weer sparen voor een ‘nieuwe’ 2 wieler
Hey meissie, dat zijn goeie berichten! Ik hoop je gauw te zien! 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan