Het Ducati Monster topic *deel 44*

Vandaag eindelijk mijn andere stuur gemonteerd, nu heb ik alleen 1 borggaatje voor dat ding waar de startknop zit op de verkeerde plek geboord,waardoor deze nu wat raar zit. Zou ik dat plastic pinnetje weg kunnen vijlen,of gaat de boel dan verschuiven?
20220715_145924.jpg
 
Eigenlijk ook geen geld, voor toch een mooi stuk techniek. Leuke dempers er ook onder :)
Was er tevreden over. Had er ook topkoffer en originele zijkoffers bij. Begon als eerste motor met een m600 maar na 4 jaar sturen wou ik graag meer peekaas, meer toer en veilig zitten voor de Kids. In de praktijk gingen ze minder vaak mee dan ik dacht en wou toch weer het karakter vd Monster onder mij voelen. Dus werd het de s4r, zelfde blok als de st4s maar in een Monster 😀😀. Niet de mooiste ducati maar in deze kleurstelling wel gaaf. En met deze dempers absoluut het goede geluid 😁😁.
 
Inmiddels ben ik in dit topic niet alleen meer een liefhebber, maar ook een bezitter van een monster.
Na wat geheenenweer met diverse verkopers, sommige wat minder netjes dan anderen, heb ik vandaag een 2002 Monster S4 Senna gekocht, met een door biggelaar getuned blok, welke al sinds 2005 van de huidige eigenaar is.
Morgenochtend ga ik em ophalen inclusief wat originele onderdelen, daarvan zal ik iig de koplamp weer monteren want deze is mijn smaak niet echt.
2.jpg
 
Inmiddels ben ik in dit topic niet alleen meer een liefhebber, maar ook een bezitter van een monster.
Na wat geheenenweer met diverse verkopers, sommige wat minder netjes dan anderen, heb ik vandaag een 2002 Monster S4 Senna gekocht, met een door biggelaar getuned blok, welke al sinds 2005 van de huidige eigenaar is.
Morgenochtend ga ik em ophalen inclusief wat originele onderdelen, daarvan zal ik iig de koplamp weer monteren want deze is mijn smaak niet echt.
Bekijk bijlage 1783212
Mooi ding ,zeker niet als laatste het mooie zadel :t
 
Inmiddels ben ik in dit topic niet alleen meer een liefhebber, maar ook een bezitter van een monster.
Na wat geheenenweer met diverse verkopers, sommige wat minder netjes dan anderen, heb ik vandaag een 2002 Monster S4 Senna gekocht, met een door biggelaar getuned blok, welke al sinds 2005 van de huidige eigenaar is.
Morgenochtend ga ik em ophalen inclusief wat originele onderdelen, daarvan zal ik iig de koplamp weer monteren want deze is mijn smaak niet echt.
Bekijk bijlage 1783212
Mooi ding, zeker als je de originele koplamp erop zet!
 
Van de week stond er een erg mooie, witte S4rs te koop voor 10k. Omdat ik dat wel veel geld vind heb ik niet meteen gemaild, maar binnen een dag was ie verkocht..
Ik weet dat ze minder te koop aangeboden worden, maar 10.000?
 
Van de week stond er een erg mooie, witte S4rs te koop voor 10k. Omdat ik dat wel veel geld vind heb ik niet meteen gemaild, maar binnen een dag was ie verkocht..
Ik weet dat ze minder te koop aangeboden worden, maar 10.000?
Die heb ik ook gezien. Met een extra rode tankset erbij. Pracht motor..
 
Terug
Bovenaan Onderaan