Het Ducati Monster topic *deel 44*

Sinds een kleine week deze Monster 796 in bezit 8-)
 

Bijlagen

  • IMG_0756.jpeg
    IMG_0756.jpeg
    843,2 KB · Weergaven: 0
Sodeknetters, ik krijg steeds meer concurrentie om mijn monster te verkopen. Zitten mooie exemplaren tussen.
Ik heb geen haast, kan ik stiekem de km-stand verhogen. Zijn ergere dingen om te doen.
 
Sodeknetters, ik krijg steeds meer concurrentie om mijn monster te verkopen. Zitten mooie exemplaren tussen.
Ik heb geen haast, kan ik stiekem de km-stand verhogen. Zijn ergere dingen om te doen.
Er staat een hele mooie s2r 1000, matzwart met rood frame en 20k op de teller. Heeft vorig jaar ook te koop gestaan.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig ben ik mij ook aan het oriënteren op een EVR 48 tands platen en korf. Nog tips/tricks?
Is niet al te ingewikkeld. Je hebt wel een flinke momentsleutel nodig, en een tool om je korf te blokkeren voor het los-en weer vastdraaien. Maar met je wph moet je daar wel uit kunnen komen. ;)
 
Is niet al te ingewikkeld. Je hebt wel een flinke momentsleutel nodig, en een tool om je korf te blokkeren voor het los-en weer vastdraaien. Maar met je wph moet je daar wel uit kunnen komen. ;)
Ik had het gezien inderdaad. Ik kan hem huren bij G&G shop zag ik, dus dat moet helemaal goed komen👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan