Het Ducati Monster topic *deel 44*

Nah, niet de bike. Het verkooppraatje zeker wel. Het rammelt aan alle kanten. Je verkoopt de originele tellers zodat de lage km stand nooit meer te verklaren is?
Het lijkt wel een advertentie van HP motoren.

Ik begrijp dat jij geen interesse in de fiets hebt? Laat lekker gaan of stuur hem een pm ofzo. Je zal het toch immer verdacht blijven vinden en diegene wantrouwen… omdat andere teller en oude verkocht.

Ken ook iemand die een digi dash op z’n 916 wil…heeft z’n ori teller ook te koop staan…oh oh!

Marktplaats staat vol met dashboards/tellers…allemaal oplichters!
 
Ben weer iets verder met het polijsten van titanium . De foto is weer bagger 😂 maar wilde het resultaat toch even met jullie delen. In het echt ziet het er een stuk beter uit, en de uiteinden van de pijp begint zowaar te glimmen. Zit nu op korrel3000 ,maar gaat nog wel even duren. En wil dan de hele zooi in de 2K blanke lak zetten, en dan maar hopen dat het dan wat minder gevoelig voor krassen is.

20240202_193648.jpg
 
Ik ben weer wat verder met het monteren van de vloeistofreservoirs. Ik heb pinnen gekocht die in het scharniergedeelte van de hendels gaan, en waar de vloeistofpotjes weer opgeschroefd kunnen worden. Ik heb de beugels van de originele pompen kunnen gebruiken, maar nog steeds raken de potjes het stuurkuipje, maar het zij maar zo. Van het weekend hopelijk tijd om te kunnen vullen, en dan gauw weer eens rijden.

20240206_190155.jpg



20240206_190111.jpg
 
Ik ben weer wat verder met het monteren van de vloeistofreservoirs. Ik heb pinnen gekocht die in het scharniergedeelte van de hendels gaan, en waar de vloeistofpotjes weer opgeschroefd kunnen worden. Ik heb de beugels van de originele pompen kunnen gebruiken, maar nog steeds raken de potjes het stuurkuipje, maar het zij maar zo. Van het weekend hopelijk tijd om te kunnen vullen, en dan gauw weer eens rijden.

Bekijk bijlage 1971198
Zet ze gewoon vast op waar de spiegels hebben gezeten

Bekijk bijlage 1971200
 
Ik ben weer wat verder met het monteren van de vloeistofreservoirs. Ik heb pinnen gekocht die in het scharniergedeelte van de hendels gaan, en waar de vloeistofpotjes weer opgeschroefd kunnen worden. Ik heb de beugels van de originele pompen kunnen gebruiken, maar nog steeds raken de potjes het stuurkuipje, maar het zij maar zo. Van het weekend hopelijk tijd om te kunnen vullen, en dan gauw weer eens rijden.

Bekijk bijlage 1971198


Bekijk bijlage 1971200
Stuur iets naar achteren kantelen
 
Ik heb gezien dat je hele mooie beugeltjes kan maken. Je zou een beugeltje vanaf de bevestiging van je rempomp kunnen maken en ze daarop monteren.
 
Ik heb gezien dat je hele mooie beugeltjes kan maken. Je zou een beugeltje vanaf de bevestiging van je rempomp kunnen maken en ze daarop monteren.
Een beugeltje voor de kuip onderin lukt nog wel, maar ik krijg het nooit zo mooi afgewerkt als de aluminium beugels die te koop zijn. En ik wil ook weer niet alles in rvs, of ik moet ze zwart spuiten..
 
En kan je die beugeltjes niet draaien? Ik zie dat ze nu vrij ‘naar binnen’ staan.

Je kan ze altijd nog zoals bar end spiegels op z’n kop onderaan je stuur monteren :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan