1200 voor die rode Ducati? Da's voor niks, toch? Welk model is het, ik heb namelijk geen Facebook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1150,- en het is een 695 die niet loopt.1200 voor die rode Ducati? Da's voor niks, toch? Welk model is het, ik heb namelijk geen Facebook.
Je verliest iig wel pk's mee (heb ik ooit ergens gelezen, of ben in de war met andere)Zit daar nog wel iets van demping in, met zo'n korte pijp?
Schijnbaar zit er wel Eu-goedkeuring op .Het dempt voor geen meter en idd vermogensverlies door de constructie.
Heb je deze motor eigenlijk nog? Wat een werk zit/zat daar in.Good old days. Mijn Roadracing uitlaat. Wat een teringherrie kwam daaruit, klonk ook wat te blikkerig en kostte inderdaad PK's - al heb ik daar nooit iets van gemerkt. Hier zat trouwens geen enkele vorm van keuring op
Bekijk bijlage 1971719
pfff daar ben je dan lekker klaar mee zeg, en vast en zeker een "kennis met verstand" dus de kans dat je de schade vergoed krijgt zal nihil zijn denk ik?Heb hem nog wel. Een jaar of 10 terug een hele grote vergissing gemaakt en hem meegegeven aan iemand die hem wel "even" naar injectie zou ombouwen m.b.v. en door mij aangeleverd 1100 blok. Vorig jaar de motor maar weer opgehaald in -tig dozen, niet lopend en in erbarmelijke staat, want had twee winters in een ongeisoleerde gearage gestaan. Tsja....
Nou is het zo dat ik door een motorongeluk inmiddels drie jaar terug toch niet meer ga rijden, dus haast zit er echt niet bij, maar deze motor, ooit nieuw gekocht in 1995 als een M600, gaat echt weer lopen.
Aah op die manier, zonde dat het zo gelopen is.De beste man is/was een Ducati monteur.
Ik denk dat hij de zijn in mijn project gaandeweg is kwijtgeraakt. Ook een beetje mijn eigen schuld, ik had eerder op de rem moeten trappen. Maar goed, achteraf…
Die foto was afgelopen zomer genomen.
De EQC is mijn daily. Alle motoren staan keurig in rijtjes, rijden doe ik er niet meer op helaas. Leuke cabrio voor in de plaats gekomen. Second best thing.
Ooeh dat klinkt als een indrukwekkend rijtje, srx600 is ook echt zon vergeten allemans vriendje, gaaf! Ga je de in onderdelen liggende weer opbouwen? Lijkt me een heel leuk klusje.3 Aprilia’s Moto 6.5, 4x Yamaha SRX600 en nog 2 in onderdelen, een Yamaha FZX750 en een Yamaha XJR1300. Ik zou misschien wel kunnen rijden, maar mijn hele rechterschouder is van Titanium. Als ik daar weer op kom te vallen is het over en uit voor mijn rechteram, dus gokken we het maar niet. Poetsen, kijken en sleutelen is ook leuk. En deze voor de mooie zomerdagen:Bekijk bijlage 1971825
Dan stem ik voor een foto van de 6.5’s! Ik heb een jaartje een pegaso gehad omdat ik TET ambities dacht te hebben. Dat was niet zo’n succes maar de pegaso was wel een heerlijke motor om mee te rijden. Dat blok in een Stark pakketje lijkt me top! Af en toe heb ik nog wel eens de neiging er een aan te schaffen als ik er een zie. Maar ruimtegebrek..
Mooie verzameling motorfietsen! Japanners doen me eigenlijk weinig, maar de beide Yamaha's ,de XJR en de SRX vind ik toch erg mooi.
Lekker hoor, daar staan een paar pareltjes bij!Omdat ik dit topic dan toch aan het vervuilen ben:Bekijk bijlage 1971898Bekijk bijlage 1971899Bekijk bijlage 1971900Bekijk bijlage 1971902Bekijk bijlage 1971903Bekijk bijlage 1971904Bekijk bijlage 1971905Bekijk bijlage 1971906
Die krijgt hem dus niet in zijn geheel verkocht? Overigens ook wel mooi, zo'n watergekoelde MonsterIemand verkoopt deze in onderdelen.
Ducati monster s4 in onderdelen
N.o.t.k.
≥ Ducati monster s4 in onderdelen — Onderdelen | Ducati — Marktplaats
Bekijk bijlage 1972316