Het Ducati Monster topic *deel 44*

Good old days. Mijn Roadracing uitlaat. Wat een teringherrie kwam daaruit, klonk ook wat te blikkerig en kostte inderdaad PK's - al heb ik daar nooit iets van gemerkt. Hier zat trouwens geen enkele vorm van keuring op ;)



DSC04744.jpg
 
Heb hem nog wel. Een jaar of 10 terug een hele grote vergissing gemaakt en hem meegegeven aan iemand die hem wel "even" naar injectie zou ombouwen m.b.v. een door mij aangeleverd 1100 blok. Vorig jaar de motor maar weer opgehaald in -tig dozen, niet lopend en in erbarmelijke staat, want had twee winters in een niet geïsoleerde garage gestaan. Tsja....
Nou is het zo dat ik door een motorongeluk inmiddels drie jaar terug toch niet meer ga rijden, dus haast zit er echt niet bij, maar deze motor, ooit nieuw gekocht in 1995 als een M600, gaat echt weer lopen.
 
Laatst bewerkt:
Heb hem nog wel. Een jaar of 10 terug een hele grote vergissing gemaakt en hem meegegeven aan iemand die hem wel "even" naar injectie zou ombouwen m.b.v. en door mij aangeleverd 1100 blok. Vorig jaar de motor maar weer opgehaald in -tig dozen, niet lopend en in erbarmelijke staat, want had twee winters in een ongeisoleerde gearage gestaan. Tsja....
Nou is het zo dat ik door een motorongeluk inmiddels drie jaar terug toch niet meer ga rijden, dus haast zit er echt niet bij, maar deze motor, ooit nieuw gekocht in 1995 als een M600, gaat echt weer lopen.
pfff daar ben je dan lekker klaar mee zeg, en vast en zeker een "kennis met verstand" dus de kans dat je de schade vergoed krijgt zal nihil zijn denk ik?

Hoe dan ook, aan de merc op de achtergrond te zien is deze foto vrij recent gemaakt, in dat geval ben je al weer aardig op weg!

Gaaf ding man. Hou ons op de hoogte... :D
 
De beste man is/was een Ducati monteur.
Ik denk dat hij de zin in mijn project gaandeweg is kwijtgeraakt. Ook een beetje mijn eigen schuld, ik had eerder op de rem moeten trappen. Maar goed, achteraf…
Die foto was afgelopen zomer genomen.
De EQC is mijn daily. Alle motoren staan keurig in rijtjes, rijden doe ik er niet meer op helaas. Leuke cabrio voor in de plaats gekomen. Second best thing.
 
Laatst bewerkt:
De beste man is/was een Ducati monteur.
Ik denk dat hij de zijn in mijn project gaandeweg is kwijtgeraakt. Ook een beetje mijn eigen schuld, ik had eerder op de rem moeten trappen. Maar goed, achteraf…
Die foto was afgelopen zomer genomen.
De EQC is mijn daily. Alle motoren staan keurig in rijtjes, rijden doe ik er niet meer op helaas. Leuke cabrio voor in de plaats gekomen. Second best thing.
Aah op die manier, zonde dat het zo gelopen is.
Wat heb je nog meer voor moois, Ducati's of ook nog ander spul?
Jammer dat het rijden niet meer lukt, ook geen korte stukjes?Ik kom nog wel eens in de buurt van arnhem trouwens....😇
 
3 Aprilia’s Moto 6.5, 4x Yamaha SRX600 en nog 2 in onderdelen, een Yamaha FZX750 en een Yamaha XJR1300. Ik zou misschien wel kunnen rijden, maar mijn hele rechterschouder is van Titanium. Als ik daar weer op kom te vallen is het over en uit voor mijn rechteram, dus gokken we het maar niet. Poetsen, kijken en sleutelen is ook leuk. En deze voor de mooie zomerdagen:
0e0a18cb-7cc0-4c17-affa-dd5c51b751f3.jpeg
 
Dan stem ik voor een foto van de 6.5’s! Ik heb een jaartje een pegaso gehad omdat ik TET ambities dacht te hebben. Dat was niet zo’n succes maar de pegaso was wel een heerlijke motor om mee te rijden. Dat blok in een Stark pakketje lijkt me top! Af en toe heb ik nog wel eens de neiging er een aan te schaffen als ik er een zie. Maar ruimtegebrek..
 
3 Aprilia’s Moto 6.5, 4x Yamaha SRX600 en nog 2 in onderdelen, een Yamaha FZX750 en een Yamaha XJR1300. Ik zou misschien wel kunnen rijden, maar mijn hele rechterschouder is van Titanium. Als ik daar weer op kom te vallen is het over en uit voor mijn rechteram, dus gokken we het maar niet. Poetsen, kijken en sleutelen is ook leuk. En deze voor de mooie zomerdagen:Bekijk bijlage 1971825
Ooeh dat klinkt als een indrukwekkend rijtje, srx600 is ook echt zon vergeten allemans vriendje, gaaf! Ga je de in onderdelen liggende weer opbouwen? Lijkt me een heel leuk klusje.

Hmmm met een titanium schouder kan ik me voorstellen dat je niet zo snel weer even opstapt.
Maar lekker sleutelen, poetsen en kijken is ook zeker genieten! En als het kan, waarom niet.

Nice. Mooie cabrio! Is dat de "nieuwe" spider? Hoe dan ook gave bak!
 
Dan stem ik voor een foto van de 6.5’s! Ik heb een jaartje een pegaso gehad omdat ik TET ambities dacht te hebben. Dat was niet zo’n succes maar de pegaso was wel een heerlijke motor om mee te rijden. Dat blok in een Stark pakketje lijkt me top! Af en toe heb ik nog wel eens de neiging er een aan te schaffen als ik er een zie. Maar ruimtegebrek..
IMG_4226.jpeg
IMG_4225.jpeg
IMG_4224.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan