Het Ducati Monster topic *deel 44*

IMG_3004.jpeg
 
Nieuwe monster vind ik wel erg mooi. Mij ook aan het oriënteren op een ander moto en deze staat wel hoog op het wensenlijstje. De gewone of de meerprijs voor de sp of toch inplaats de monster een supersport...
 
Hallo allemaal, ik wou de koppelingshendel vervangen van mijn m900 uit 2001. Wie weet hoe het kleine zwarte piston heet en of je deze ergens los kan krijgen
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-03-04-19-14-15-778_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-03-04-19-14-15-778_com.android.chrome.jpg
    105,7 KB · Weergaven: 0
En mocht je zo'n ding willen kopen, gelijk ook een nieuwe pakking kopen voor de aansluiting van de pijp naar de staande cilinder,anders kan je niet verder.
 
Zoals ik al eerder zei, een monster project is leuk als ie technisch matig óf optisch aandacht nodig heeft. Zodra het en en is, kan je beter verder kijken. Er zijn er zoveel te koop dat je het je gerust kan permitteren om de wrakken te laten staan.
 
Kenteken plaat is in de maak, alleen komt er toch nog een duplicaat "1" bij.
Ik had stiekem toch nog gehoopt van niet.
 
Laatst bewerkt:
De Facebook-pagina voor Ducati, staat daar veel tweedehands te koop op ? Ikzelf doe/heb niks met dat hele Facebook, maar is het de moeite waard van het registreren voor eventueel tweedehands spul te scoren? Meer aanbod dan bv. op Marktplaats?
 
Terug
Bovenaan Onderaan