Het einde van de fazer?!

Dat zou erg jammer zijn. '( Maar lijkt me dat dat alleen voor de UK geldt, niet voor Nederland, toch?
 
Vuck milieu ook altijd...

Hier doen ze moeilijk over een paar milligram/cc whatever teveel uitstoot en in de rest van de wereld steken ze oliebronnen in de fik dat het een lieve lust is. :(
 
Lijkt me toch wel dat ze bij Yamaha vroeg genoeg de nieuwe regels hebben gezien en daar aanpassingen op hebben gemaakt... of zouden besluiten om de fazer voor 2003 niet meer te produceren... (dan zouden ze ook niet fazers die er nog zijn voor spotprijsjes weg hoeven te doen)

Maar ik weet het ook niet zeker hoor...

Zou het overigens wel doodzonde vinden, want de fazer is een heerlijk fietsje...
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht juist dat ze de cat eruit gooide omdat die in het visvijvertje van de Fazer en de R6 zit.......

Slecht nieuws in ieder geval... Lijkt mij dat Yamaha wel met een oplossing gaat komen.... dit is een bestseller... !!!
 
Kunnen ze al die fazers voor een scherp prijsje in nederland gaan verkopen.
Alleen jammer dat het stuur aan de andere kant zit *D
 
Ik dacht juist dat ze de cat eruit gooide omdat die in het visvijvertje van de Fazer en de R6 zit.......

Slecht nieuws in ieder geval... Lijkt mij dat Yamaha wel met een oplossing gaat komen.... dit is een bestseller... !!!
De Cat zit voorlopig nog gewoon in het leveringsprogramma van yamaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan