Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]
Gefeliciteerd :+ je zal je nog verbazen over de handvatverwarming echt lekker om met je gewone handschoenen te blijven rijden in plaats van dikke winterhandschoenen
 
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]

Gefeliciteerd! *O* mooie fiets :Y Ruimt alleen wel aardig uit met bladerijders dit seizoen... -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]

mooi spul man :Y
 
Gefeliciteerd :+ je zal je nog verbazen over de handvatverwarming echt lekker om met je gewone handschoenen te blijven rijden in plaats van dikke winterhandschoenen


Dank je. Dat zei de dealer ook al toen ik zei dat ik handvatverwarming nooit zelf als optie zou hebben genomen. Hij vergeleek het met stoelverwarming in de auto. Lijkt ook onzin totdat je het eenmaal gehad hebt.

Maar in de zuidfranse Alpen bij 30 graden :+
 
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]


Mooie aankoop :}
 
Ben zo benieuwd hoe hij rijd. Ja zonder proefrit gekocht. :X Ik had een uurtje met 4 graden rond kunnen toeren maar dat zegt ook niets. Blade destijds ook zonder proefrit gekocht.
Dat komt wel goed, iets minder kracht onderin maar een eindschot waar je bang van wordt en sturen als een scheermes.
Ik kocht de eerste ook zonder proefrit hij was er toen nog niet eens maar heb er geen spijt van gehad en daarom ook na de 2010 een 2012 genomen.
 
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]
-O- Ach je hebt ook al de BMW leeftijd he ;)

Plezier met je nieuwe aanwinst *O*
 
Dat komt wel goed, iets minder kracht onderin maar een eindschot waar je bang van wordt en sturen als een scheermes.
Ik kocht de eerste ook zonder proefrit hij was er toen nog niet eens maar heb er geen spijt van gehad en daarom ook na de 2010 een 2012 genomen.


Dat het maar snel lente wordt dan. :9~ :9~
 
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]
Gefeliciteerd Johan *D . Het is een schitterend fiets waar je ongetwijfeld veel plezier aan zult beleven!

Wel jammer dat er geen Blade meer staat op vakantiefoto's van Henk en jezelf :P
 
Ben zo benieuwd hoe hij rijd. Ja zonder proefrit gekocht. :X Ik had een uurtje met 4 graden rond kunnen toeren maar dat zegt ook niets. Blade destijds ook zonder proefrit gekocht.
Dat heb ik met de Blade ook gedaan en daar heb ik geen spijt van gekregen.
Ben wel benieuwd wat je er van vind na het eerste ritje van het voorjaar :Y
 
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]

Mooie fiets! Veel plezier ermee :]
 
Gefeliciteerd Johan *D . Het is een schitterend fiets waar je ongetwijfeld veel plezier aan zult beleven!

Wel jammer dat er geen Blade meer staat op vakantiefoto's van Henk en jezelf :P

Dan moet jij met ons meegaan Dick of ik shop er wel een blade in, kan ook. :+

Henk ook wat anders ja, hij zei al "kunnen we weer een beetje knap op vakantie" :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan