Het grote 2014 - 2015 wintertesten topic

Hij had daar net te horen gekregen dat de kroketten op waren denk, en zulk nieuws kan hard aankomen natuurlijk op de vrijdag....
 
Laatst bewerkt:
Sure, Márquez didn't learn himself, I know for certain he was studying [Casey] Stoner's data day in, day out, to see how he was riding it

Leuk...maar ik denk dat Marc naar niemand anders kijkt...maar alleen zijn eigen ding doet..

Hij heeft juist vaak aangegeven juist naar andere rijders te kijken. De lijnen en ook de manieren van inhalen. dat hebben we ook kunnen zien in een aantal acties natuurlijk. Ik denk dat elke rijder op dat niveau genoeg naar beelden kijkt van andere.

ik denk wel dat dit meer voor de begin periode geld. Nu is hij de snelste en zal hij meer naar zichzelf en de directe concurrenten kijken.
 
Toen Rea inviel voor Stoner gaf hij ook aan dat de elektronische hulp het moeilijker maakt om te voelen wat er gebeurt. Hij wist wat hij moest doen om bij de toptijden te komen maar dan morst hij zich daar aan over geven en dat lukte hem niet. de echte toppers zijn snel, juist met de elektronica. Hopen dat hij er ook een van wordt
 
Terug
Bovenaan Onderaan