Het grote 748, 916, 996 & 998 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij wordt het definitief (nog) geen Duc, ik ga deze volgende week ophalen:

[afbeelding]

Ik hoop dat ik hier nog wel mag blijven komen :+

NicE!!! Een SB6....deze dingen lopen nog steeds snoeihard en ze zijn exclusief....rond de 1100 van gebouwd....voor Bimota begrippen in die tijd een bestseller en was de succesvolste fiets die ze tot die tijd hebben gebouwd qua verkoop....vaak kwamen ze niet verder dan een paar honderd. De SB7 met 750 blok is slechts handjevol van gebouwd, zelfde fiets als deze alleen ander blokkie voor de SBK reglementen destijds...prachtig spul met alleen maar pure exotische delen....schitterend!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Ok weer een probleem gisteren een goede Rit gemaakt geen enkel probleem , vandaag naar het werk geen enkel probleem, ik kom terug naar huis na een 10km stop ik voor het rode licht ik wil terug vertrekken hangt de achterrem vast het voet pompje ging niet meer op en af ok ik heb even gewacht en toen was hij terug los zal hij te warm worden of is het toch de klauw of het pompje ?
Mvg Kevin
 
Oke, Akrapovic Evo II dempers zijn binnen!!! Ze komen van het 2-2 race systeem. Wat een ontzettend licht spul is dat.
De originele beugels passen er niet omheen. De omtrek van de Akra's is 38cm. Hoogte 10 cm. En breedte 13 cm. (Origineel 35cm.)
Ook zijn de dempers een paar cm. langer.
Eerst maar even beugels zoeken of heeft iemand grotere Termignoni beugels? Hebben de grotere termignoni's überhaupt grotere dempers, en dus ook beugels?
Dan kijken of het pas gemaakt kan worden op de 50mm. collector.
Jammer dat ik de originele collector niet erbij heb.
 
Laatst bewerkt:
afbeelding van de dempers
full
 
Oke, Akrapovic Evo II dempers zijn binnen!!! Ze komen van het 2-2 race systeem. Wat een ontzettend licht spul is dat.
De originele beugels passen er niet omheen. De omtrek van de Akra's is 38cm. Hoogte 10 cm. En breedte 13 cm. (Origineel 35cm.)
Ook zijn de dempers een paar cm. langer.
Eerst maar even beugels zoeken of heeft iemand grotere Termignoni beugels? Hebben de grotere termignoni's überhaupt grotere dempers, en dus ook beugels?
Dan kijken of het pas gemaakt kan worden op de 50mm. collector.
Jammer dat ik de originele collector niet erbij heb.

stuur een mailtje naar LuckyDucy. kijk maar op zijn site www.luckyducyperformance.nl voor het mailadres.
 
NicE!!! Een SB6....deze dingen lopen nog steeds snoeihard en ze zijn exclusief....rond de 1100 van gebouwd....voor Bimota begrippen in die tijd een bestseller en was de succesvolste fiets die ze tot die tijd hebben gebouwd qua verkoop....vaak kwamen ze niet verder dan een paar honderd. De SB7 met 750 blok is slechts handjevol van gebouwd, zelfde fiets als deze alleen ander blokkie voor de SBK reglementen destijds...prachtig spul met alleen maar pure exotische delen....schitterend!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~~

Thnx, met slechts 4500km kon ik em ook echt niet over laten gaan. Op detail niveau echt een prachtig apparaat.
 
Oke, Akrapovic Evo II dempers zijn binnen!!! Ze komen van het 2-2 race systeem. Wat een ontzettend licht spul is dat.
De originele beugels passen er niet omheen. De omtrek van de Akra's is 38cm. Hoogte 10 cm. En breedte 13 cm. (Origineel 35cm.)
Ook zijn de dempers een paar cm. langer.
Eerst maar even beugels zoeken of heeft iemand grotere Termignoni beugels? Hebben de grotere termignoni's überhaupt grotere dempers, en dus ook beugels?
Dan kijken of het pas gemaakt kan worden op de 50mm. collector.
Jammer dat ik de originele collector niet erbij heb.
Ik zal vanavond eens kijken. Ik heb beugels die te groot zijn voor mijn Termignoni dempers. Misschien zijn we beide geholpen bij een ruil.
 
Mocht er iemand van jullie nog iemand weten die op zoek is naar een exclusievere fiets dan heb ik misschien nog wat moois;

een Ducati 996 uit 2000, maar.. met een originele ducati 998R kuipenset ( inclusief tank) in de 5 stars kleuren van Bostrom, magnesium wielen die vers gespoten worden, nieuwe distributieriemen, grote beurt, en gepoetst natuurlijk, kleine 24.000 gelopen.
Open Termignoni's

inclusief Bi-posto gedeelte ook in replica kleuren.
en dan ook nog een originele Ben Bostrom Ducati motor hoes EN voor en achter bok


 
Laatst bewerkt:
Ok juist alles van de rem nog is opnieuw gedaan morgen is terug rijden naar het werk
Ok het was niet in orden van dat de rem :( terug vast even laten afkoelen blokken eruit en zo maar naar huis gereden :( ik heb een nieuwe klauw besteld daar zit het probleem ergens .
DUS DE DUC STAAT WEER STIL VOOR EEN PAAR DAGEN :(
 
Wat je kan doen is ook even de zuigers er uitdrukken en kijken hoe het er van binnen er uitziet.En even controleren of je remcilinder niet vast blijft zitten.En een tip voor de gene die last hebben van geen rem kracht op je achterrem.Je moet aan je remhendel van je achterrem een zakje zand of iets wat zwaar is aan hangen en dan een paar dagen er aan laten hangen,klink raar maar werkt echt ik gelofte het eerst ook niet,heb het geprobeerd en werkt echt.

Ok het was niet in orden van dat de rem :( terug vast even laten afkoelen blokken eruit en zo maar naar huis gereden :( ik heb een nieuwe klauw besteld daar zit het probleem ergens .
DUS DE DUC STAAT WEER STIL VOOR EEN PAAR DAGEN :(
 
Wat je kan doen is ook even de zuigers er uitdrukken en kijken hoe het er van binnen er uitziet.En even controleren of je remcilinder niet vast blijft zitten.En een tip voor de gene die last hebben van geen rem kracht op je achterrem.Je moet aan je remhendel van je achterrem een zakje zand of iets wat zwaar is aan hangen en dan een paar dagen er aan laten hangen,klink raar maar werkt echt ik gelofte het eerst ook niet,heb het geprobeerd en werkt echt.

LOL _O- Wat rook jij man! _O-

Ja echt waar?! ;)
 
Ok het was niet in orden van dat de rem :( terug vast even laten afkoelen blokken eruit en zo maar naar huis gereden :( ik heb een nieuwe klauw besteld daar zit het probleem ergens .
DUS DE DUC STAAT WEER STIL VOOR EEN PAAR DAGEN :(

Vanwaar ben je ?

Waarom koop je geen tweedehands klauw bij één van de dealers.

Moet je eens bij redfox kijken ,die heeft heel veel tweedehands stukken en aan zachte prijs
 
hahahahha,ja ik dacht al daar trappen ze vast niet in :+ :+ .

Maar het werk wel. Omdat de remcilinder horizontaal staat kan er lucht blijven hangen waardoor die sompig aanvoelt door er gewicht aan te hangen word dat weg gedrukt. Ik dacht zelf ook wat heeft die gast gerookt, maar toch even geprobeerd en een heel stuk beter.


LOL _O- Wat rook jij man! _O-

Ja echt waar?! ;)
 
hahahahha,ja ik dacht al daar trappen ze vast niet in :+ :+ .

Maar het werk wel. Omdat de remcilinder horizontaal staat kan er lucht blijven hangen waardoor die sompig aanvoelt door er gewicht aan te hangen word dat weg gedrukt. Ik dacht zelf ook wat heeft die gast gerookt, maar toch even geprobeerd en een heel stuk beter.

Heb je gehoord in Illusion in Zuidlaren zeker. 8-) vMaar wat kan het schelen.

Ik ga het ook proberen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan