ImperiumDX
Die hard MF'er
* reeds vergeven
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn gewoon wasbaar, geen enkel probleem. Wil alleen weten of ze in de olie moeten als je ze terugplaatstVolgens mij is het origineel niet wasbaar, de ducati performance filters wel.
facebook, speciale 749/999 groepen en dat leeft welLeeft behoorlijk dit topic
Hier een nieuwe eigenaar van een 06 749.
Achterste gedeelte bedoel je de demper mee die meer in het zicht komt?Subframe bi is van staal. De mono alu. Welke vaak scheurt trouwens van het 1e model.
Daarnaast steekt het achterste gedeelte ook wat uit. Zie j meteen.
Ik had het probleem ook. Nu helemaal opgelost...
Mn 749...Bekijk bijlage 1599520
Hele fraaie motor trouwens! De 749 heeft vanaf 2005 iets meer vermogen dan de jaren daarvoor toch?Subframe bi is van staal. De mono alu. Welke vaak scheurt trouwens van het 1e model.
Daarnaast steekt het achterste gedeelte ook wat uit. Zie j meteen.
Ik had het probleem ook. Nu helemaal opgelost...
Mn 749...Bekijk bijlage 1599520
Achterste gedeelte bedoel je de demper mee die meer in het zicht komt?
Maar een monoposto seat is dus eenvoudige te monteren op een biposto subframe?
Hele fraaie motor trouwens! De 749 heeft vanaf 2005 iets meer vermogen dan de jaren daarvoor toch?
Eraf halen als paar boutjes los of de zaag erin?Dat moet je eraf halen. Dat valt wel mee. Met 2 uur ben je klaar. Dan past je monokont er zo op.
Oef, heel fraai. Ik zit veel op motoroccasion, marktplaats, motortrader etc te kijken. Er staan er echt heeel weinig te koop, helemaal s versies. Of ze vragen serieuze prijzen waar je ook weer een 1098 of zelfs 1198 voor hebtAls het goed is ietsje.
Mijnes heeft een full termi met dp filters en ecu.
Ik twijfel soms over de verkoop overigens..
Nieuwe riemen, accu, ketting en bandenset etc etc.
22000 op de teller.
Deze is bijna klaar..daar ga ik nu op rijden.Bekijk bijlage 1599694