het grote 749/999 Ducati topic

Hier zijn meerdere dingen fout gegaan... Man man man
Ja, eerst toen ie nieuw gebouwd werd, en daarna nog een keer toen iemand dacht dat hij er wél een mooie motorfiets van kon maken :+
Gecrasht, kuipen er af getrokken, andere koplamp en klaar.
Het misbaksel noemen we een Radical Streetfighter.
(Het mag de naam Radical absoluut niet dragen)
 
Vind het ook nog wel weer wat meevallen en helemaal niet lelijk en al helemaal geen misbaksel.
 
Ach ja, smaken verschillen. Maar toch jammer dat er niet iets van de originele koplamp/voorkant in terugkomt.
 
Laatst bewerkt:
Wie gaan er nog een track day doen met hun 749/999? assen eind juli moet de 999 eraan geloven.
 

Bijlagen

  • P1080283.JPG
    P1080283.JPG
    74,2 KB · Weergaven: 0
Wie gaan er nog een track day doen met hun 749/999? assen eind juli moet de 999 eraan geloven.
Zeker!
8 mei
24/25 mei Ducati club races
Wil nog inschrijven voor een race in de ZAC

Daarnaast moet ik nog wat extra dagen zien te boeken.. Met welke organisatie ga je eind juli?
 
Ja ergens ben ik stom bezig. Wilde hem meer standaard houden en ernaast een panigale kopen. Maar goed..ik ga m'n geld voor de pani even apart houden ivm een belegging. Maar wilde niet weer een jaar rijden zoals ie was. Toen knoop doorgehakt en de uitlaat gekocht. Samen met wat meer carbon spul erop ben ik weer een jaartje onder de pannen.
 
Ja ergens ben ik stom bezig. Wilde hem meer standaard houden en ernaast een panigale kopen. Maar goed..ik ga m'n geld voor de pani even apart houden ivm een belegging. Maar wilde niet weer een jaar rijden zoals ie was. Toen knoop doorgehakt en de uitlaat gekocht. Samen met wat meer carbon spul erop ben ik weer een jaartje onder de pannen.
Zonde! Meer motoren = altijd meer beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan