het grote 749/999 Ducati topic

Ik wacht nog op een 'fotografisch' voorproefje @NOSfearatu ... :9
Ik wacht nog op een 'fotografisch' voorproefje @NOSfearatu ... :9


Screenshot_20240321_192652_Facebook.jpg
Screenshot_20240321_192656_Facebook.jpg
Screenshot_20240321_192700_Facebook.jpg
Screenshot_20240321_192708_Facebook.jpg

Screenshot_20240321_192711_Facebook.jpg
Screenshot_20240321_192714_Facebook.jpg
Screenshot_20240321_213913_Facebook.jpg
 
Ja ergens ben ik stom bezig. Wilde hem meer standaard houden en ernaast een panigale kopen. Maar goed..ik ga m'n geld voor de pani even apart houden ivm een belegging. Maar wilde niet weer een jaar rijden zoals ie was. Toen knoop doorgehakt en de uitlaat gekocht. Samen met wat meer carbon spul erop ben ik weer een jaartje onder de pannen.
@-Tinne- ben jij dat?
 
Moto Adonis tovert Ducati 999 om tot ware verhalenmachine
Als we het dan toch over verbouwde Duc's hebben, deze vind ik nog wel geslaagd (op het accu kapje na, maar dat heeft misschien te maken met het feit dat hij geschikt moet zijn voor de protese van de berijder?)
Die is inderdaad goed gelukt. En wat dat plaatje betreft ; hij had even langs moeten gaan bij een metaalbedrijf met een kantbank, had het er al een stuk beter uitgezien . Maar evenzogoed een geslaagde verbouwing.
 
Erin en uit is krap vergeleken met m'n shoei oa. Scorpion beginnen we ff niet over...
Vizier is ff wennen qua sluiting. Maar gaat goed. Zit ook goed.
Hoe het met rijden gaat..ff wachten. Iets zwaarder dan m'n Scorpion.
Alles zit erbij.extra spoiler, tear off, pinlock etc etc.
Eerst vanavond maar ff uurtje op doen. Kijken hoe en wat. Heb zelf m... want 's kom ik zeker niet in.
 
Wel ff wennen nieuwe helm.. net half uur opgehad in huis. Voel hem wel weer ff tov m'n oude....

Daarom altijd hekel aan nieuwe schoenen en helm....
Ook nieuwe matrassen gekocht.

Ik zie kjeld nuis ze promoten als..sleep wel move better..das nog ff niet zo nu hoor 😜
 
En ben weer debiel aan het doen...want aan zoeken naar bst wielen of Oz piega r voor de 999s 🙈

Ooit op m'n 24e 20 spaaks pvm op m'n zx10r gekocht..... en die loods waren top. Niet veel lichter btw.

Ik moet stoppen met zoeken....
 
Wel ff wennen nieuwe helm.. net half uur opgehad in huis. Voel hem wel weer ff tov m'n oude....

Daarom altijd hekel aan nieuwe schoenen en helm....
Ook nieuwe matrassen gekocht.

Ik zie kjeld nuis ze promoten als..sleep wel move better..das nog ff niet zo nu hoor 😜
Mijn shoei zat gelijk als een pantoffel, ik weet niet of je helm beter gaat zitten na een tijdje ( heb zo mijn twijfels )
 
En ben weer debiel aan het doen...want aan zoeken naar bst wielen of Oz piega r voor de 999s 🙈

Ooit op m'n 24e 20 spaaks pvm op m'n zx10r gekocht..... en die loods waren top. Niet veel lichter btw.

Ik moet stoppen met zoeken....
Bij een Ducati zeker met dubbele achterbrug vind je ze al snel lichter , vindt rotobox altijd 🤩
 
Mijn shoei zat gelijk als een pantoffel, ik weet niet of je helm beter gaat zitten na een tijdje ( heb zo mijn twijfels )
Ja hoor, gaat wel beter na een tijdje. Had een Bell helm gekocht, online, maar was toch wel wat te krap. Na deze zo af en toe een half uur op te zetten, zat ie uiteindelijk als gegoten. Maar ik zal nooit meer een helm kopen zonder eerst te passen 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan