Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kunnen de volgende linkjes in de OP?
Die van Melvincent:
En die van mij:
,
,
en

Doe het maar even zo want de programmatuur van GoPro (werkt niet), van Adobe (te lastig voor dit soort formatjes) en Pinnacle (te traag) werken niet goed en snel genoeg naar mijn zin.
De opnames voor hebben geen geluid. Was zo stom om het geluid uit te zetten. :(

Maar 1e deeltje voor en laatste deeltje achter zijn gelijktijdig. Dat dan weer wel. :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien kunnen de volgende linkjes in de OP?
Die van Melvincent:
En die van mij:
,
,
en

Doe het maar even zo want de programmatuur van GoPro (werkt niet), van Adobe (te lastig voor dit soort formatjes) en Pinnacle (te traag) werken niet goed en snel genoeg naar mijn zin.
De opnames voor hebben geen geluid. Was zo stom om het geluid uit te zetten. :(

Maar 1e deeltje voor en laatste deeltje achter zijn gelijktijdig. Dat dan weer wel. :)

Mooi man, leuk dat jullie gefilmd hebben!
 
Misschien kunnen de volgende linkjes in de OP?
Die van Melvincent:
En die van mij:
,
,
en

Doe het maar even zo want de programmatuur van GoPro (werkt niet), van Adobe (te lastig voor dit soort formatjes) en Pinnacle (te traag) werken niet goed en snel genoeg naar mijn zin.
De opnames voor hebben geen geluid. Was zo stom om het geluid uit te zetten. :(

Maar 1e deeltje voor en laatste deeltje achter zijn gelijktijdig. Dat dan weer wel. :)


het beeld achter wat zo krom trekt tijdens afspelen, komt door je uitlaat, omdat je camera dicht bij je uitlaat hangt waarschijnlijk... teveel geluid door je Mic geeft dit soort problemen!!
koop anders een externe Mic. en hang deze ergens anders op,net als wat ik heb en je heb laten zien...
 
Laatst bewerkt:
Misschien kunnen de volgende linkjes in de OP?
Die van Melvincent:
En die van mij:
,
,
en

Doe het maar even zo want de programmatuur van GoPro (werkt niet), van Adobe (te lastig voor dit soort formatjes) en Pinnacle (te traag) werken niet goed en snel genoeg naar mijn zin.
De opnames voor hebben geen geluid. Was zo stom om het geluid uit te zetten. :(

Maar 1e deeltje voor en laatste deeltje achter zijn gelijktijdig. Dat dan weer wel. :)
Iedereen z'n db-killer in? En volgens mij blijft mijn remlicht hangen.
 
@Francis -

https://www.marktplaats.nl/a/motore...d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=68
$_85.JPG
 
net ff Live de Uitvaart van R.I.P. #69- Nicky Hayden- The Kentucky Kid op zijn facebook pagina zitten bekijken, was mooi om te zien en erg indrukwekkend.

Hulde aan de familie dat ze dit gedeeld hebben...
 
Na lang denken en het bestuderen van het forum ben ik achter mijn nickname gekomen.

Verder is geen uitleg nodig lijkt mij 😉


Nou, eigenlijk wel. Zo zou ik wel eens willen weten wat er met Eddie Emmer is gebeurd, om maar iets te noemen. Uitleg graag in een pb.
 
Nou, eigenlijk wel. Zo zou ik wel eens willen weten wat er met Eddie Emmer is gebeurd, om maar iets te noemen. Uitleg graag in een pb.


Had er inderdaad ooit eentje aangemaakt, alleen kon het niet meer vinden hoe en wat en waar, :? en aangezien afgelopen meeting ik voorsteld werd als het neefje van, en had beloofd om me nu eens echt wat meer bezig te gaan houden met het forum, heb ik dit maar bedacht😎 :]
 
het beeld achter wat zo krom trekt tijdens afspelen, komt door je uitlaat, omdat je camera dicht bij je uitlaat hangt waarschijnlijk... teveel geluid door je Mic geeft dit soort problemen!!
koop anders een externe Mic. en hang deze ergens anders op,net als wat ik heb en je heb laten zien...
Mis. Camera hangt aan de andere kant. Komt door trillingen omdat de steun is bevestigd aan het subframe. En dan nog daar dwars op. Als ik van het gas ga wordt het beeld rustig. Kijk en luistert.
Het is ook nog goedkope meuk voor ca. 15 euro op ebay. Geen shakecontrol etc.

Nadeel: je ziet geen moer.
Voordeel: het is wel een vrolijk swingend beeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan