Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 104

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naks niet zo vaak bij blades :? Dat is toch wel een kwaaltje van de blade (iig sc28/sc33), samen met de spanningsregelaar :Y

Ik moet idd ook aardig kracht zetten om de veren los te krijgen. De veren van Akra hebben ook van die rubbers er omheen, werkt prima...
 
Laatst bewerkt:
En omdat ik afgelopen week er weer 175 km op de Tigert heb bijgereden, maar ff een sfeerplaatje om de boel op te fleuren *O*

Grotefoto-4XXZKIWE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, waarschijnlijk zijn die veertjes te lang. Erik trok ze er zó vanaf, terwijl je er normaal gesproken wel aardig aan moet trekken. Ik ga op zoek naar korteren veertjes en/of van die veertjes met een soort kunststof huls eromheen.

Hoewel het geluid niet echt overeenkwam was ik even bang voor de naks. Maar Overkamp zei dat dat niet zó vaak voorkomt bij Fireblades of 600RR's. Schijnt vooral een typisch 600F kwaaltje te zijn.
NAKS bij ALLE blades kapot gehad die ik en mijn broertje gehad hebben.. 6 stuks..
 
Achterlicht met knippers deed raar volgens GB (dit klopte). Er zaten nog van die weerstanden tussen ivm led verlichting, maar had ook ondertussen het relais aangepast. Weerstanden verwijderd en nu knippert 'ie netjes.
 
hallo mede blade vriendjes en vriendinnetjes. ik heb al een poos niets van mij laten horen, maar had ook niet veel te melden, helaas tot afgelopen vorige week zaterdag dat ik op weg naar mijn werk in de mist op de n33 bij assen op een afzet paaltje gereden ben, zul je wel denken harm hoe krijg je dat voor elkaar, nou er was een nogal dichte mist, en mijn vizier begon te beslaan en niets hielp meer en inplaats van te stoppen dacht ik ach ik zie nog wel genoeg. nee dus gevolg met 80 op dat paaltje gereden en onderuit gegaan. ik zit hier nu dus met links te typen want heb een middenhandbeentje gebroken en dus mijn hele rechterhand in het gips, mijn schouder is ook niet best maar daar maken ze aankomende week een echo van om te zien of er een spier gescheurd is. maar het aller ergste nog is dat mijn blade in kreukels ligt, hij is nog wel weer te maken. enige wat ik nodig ben is een complete voorvork, kuipen, koplamp, voorwiel, en bijna alles wat er aan mijn stuur vast zit.

dus als iemand nog wat heeft liggen voor een schappelijk prijsje, dan hoor ik het graag.
 
hallo mede blade vriendjes en vriendinnetjes. ik heb al een poos niets van mij laten horen, maar had ook niet veel te melden, helaas tot afgelopen vorige week zaterdag dat ik op weg naar mijn werk in de mist op de n33 bij assen op een afzet paaltje gereden ben, zul je wel denken harm hoe krijg je dat voor elkaar, nou er was een nogal dichte mist, en mijn vizier begon te beslaan en niets hielp meer en inplaats van te stoppen dacht ik ach ik zie nog wel genoeg. nee dus gevolg met 80 op dat paaltje gereden en onderuit gegaan. ik zit hier nu dus met links te typen want heb een middenhandbeentje gebroken en dus mijn hele rechterhand in het gips, mijn schouder is ook niet best maar daar maken ze aankomende week een echo van om te zien of er een spier gescheurd is. maar het aller ergste nog is dat mijn blade in kreukels ligt, hij is nog wel weer te maken. enige wat ik nodig ben is een complete voorvork, kuipen, koplamp, voorwiel, en bijna alles wat er aan mijn stuur vast zit.

dus als iemand nog wat heeft liggen voor een schappelijk prijsje, dan hoor ik het graag.
Beterschap Harm, die Blade komt wel weer. We zoeken wel even naar onderdelen, al heb ik al een Blade gezien voor 500 euro. Dus...
 
Laatst bewerkt:
@ Harm: Dat is mooi kud joh, beterschap. :/ Blade komt idd vanzelf wel weer, eerst herstellen ;)




Heb hier evt nog wel een mooie tigert voor je staan... O-)
 
Laatst bewerkt:
hallo mede blade vriendjes en vriendinnetjes. ik heb al een poos niets van mij laten horen, maar had ook niet veel te melden, helaas tot afgelopen vorige week zaterdag dat ik op weg naar mijn werk in de mist op de n33 bij assen op een afzet paaltje gereden ben, zul je wel denken harm hoe krijg je dat voor elkaar, nou er was een nogal dichte mist, en mijn vizier begon te beslaan en niets hielp meer en inplaats van te stoppen dacht ik ach ik zie nog wel genoeg. nee dus gevolg met 80 op dat paaltje gereden en onderuit gegaan. ik zit hier nu dus met links te typen want heb een middenhandbeentje gebroken en dus mijn hele rechterhand in het gips, mijn schouder is ook niet best maar daar maken ze aankomende week een echo van om te zien of er een spier gescheurd is. maar het aller ergste nog is dat mijn blade in kreukels ligt, hij is nog wel weer te maken. enige wat ik nodig ben is een complete voorvork, kuipen, koplamp, voorwiel, en bijna alles wat er aan mijn stuur vast zit.

dus als iemand nog wat heeft liggen voor een schappelijk prijsje, dan hoor ik het graag.
Beste Harm,
ik rijd dan wel geen Blade maar een Cbr,maar ga wel elke dag over de N33.
Ik rijd s'morgens om en na bij half 7 richting Veendam.
Ook ik stond laatst met pech langs de N33.
Echt waardeloos hoor,maar door de Anwb geholpen.
Beterschap,misschien zie ik je binenkort weer op de N33.

etpwn.
 
Beste Harm,
ik rijd dan wel geen Blade maar een Cbr,maar ga wel elke dag over de N33.
Ik rijd s'morgens om en na bij half 7 richting Veendam.
Ook ik stond laatst met pech langs de N33.
Echt waardeloos hoor,maar door de Anwb geholpen.
Beterschap,misschien zie ik je binenkort weer op de N33.

etpwn.
Goedenavond meelezer :W
 
Is het dan niet voordeliger om de rest van je blade te verkopen en voor een andere te gaan kijken ipv allemaal "nieuwe" onderdelen te kopen?
 
Laatst bewerkt:
Beste Harm,
ik rijd dan wel geen Blade maar een Cbr,maar ga wel elke dag over de N33.
Ik rijd s'morgens om en na bij half 7 richting Veendam.
Ook ik stond laatst met pech langs de N33.
Echt waardeloos hoor,maar door de Anwb geholpen.
Beterschap,misschien zie ik je binenkort weer op de N33.

etpwn.

normaal gesproken kom ik daar nooit over de n33, ik rij voor mijn werk van hoogeveen naar assen, die bewuste zaterdag ochtend was assen zuid afgesloten en zat al op de afrit waardoor ik de n33 op moest richting rolde, om daar vervolgens weer te keren en terug te rijden naar assen. en op een voor mij onbekende weg rijden hielp ook niet. was voor mij ook de laatste keer dat ik een risico neem kwa zicht, al kom je er zo wel achter hoe belangerijk goede kleding is, en vooral de handschoenen. deze hebben hun werk wel gedaan, maar de volgende worden wel van wat betere kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan