Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 104

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx Roy :j

Bij de dokter geweest, blijk een keelontsteking te hebben. Heb nu een antibiotica kuur, zou met de kerst weer heppie kleppie moeten zijn...
Zijn bij gelukkig niet de amandelen :)
 
Thanx Roy :j

Bij de dokter geweest, blijk een keelontsteking te hebben. Heb nu een antibiotica kuur, zou met de kerst weer heppie kleppie moeten zijn...
Zijn bij gelukkig niet de amandelen :)
Heeft hij ook erbij hoor ik '(

En ik zei al: "Volgende keer doe ik hem niet zo diep" :P
 
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het niet?! Het is door een motor winkel gedaan maar ik heb ze daar niet over gehoord?! Hoort dat wel gedaan te worden dan?
Zou je niet bij die motorzaak kunnen informeren wat het is? Bij mij is toendertijd de naks vervangen, maar bleek later dat de ketting ook vervangen moest worden. De ketting is dan zo uitgerekt dat de spanner zijn werk dan ook niet meer goed uit kan voeren. Wellicht is het wat anders wat de ratel veroorzaakt, ik kon op het filmpje er niet uithalen waar de ratel vandaan kwam (links of rechts van het blok).
 
Zou je niet bij die motorzaak kunnen informeren wat het is? Bij mij is toendertijd de naks vervangen, maar bleek later dat de ketting ook vervangen moest worden. De ketting is dan zo uitgerekt dat de spanner zijn werk dan ook niet meer goed uit kan voeren. Wellicht is het wat anders wat de ratel veroorzaakt, ik kon op het filmpje er niet uithalen waar de ratel vandaan kwam (links of rechts van het blok).
full

Daarom vroeg ik het ook, want het kan van alles zijn, maar ik vond hem een beetje onregelmatig klinken..vandaar
 
:W

Bij deze kom ik afscheid nemen van jullie -O- . Zojuist mijn handtekening gezet onder het contract voor een ZX6R uit 2009, met inruil van de Blade. Zal ik nog wel blijven lezen, heb nog steeds een beetje een zwak voor de fiets :+ !




Heb overigens nog valdoppen, stuurgewichtjes en voorvorkrubbers in de aanbieding.. :+

:W
 
Middag Luitjes,

Rick Welkom in Barendrecht
Ghetto Bassie Beterschap
Oerblade Gewoon even zwaaien:W :W :W

De rest uiteraard ook een prettige middag. Dat is waar ook mijn BMW F 650 rijd weer eens na 6 maanden. Andere carburateur erop gezet en de problemen werden alleen maar groter.

Maar goed hij is weer als nieuw en uiteraard van een oud mannetje geweest :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Middag Luitjes,

Rick Welkom in Barendrecht
Ghetto Bassie Beterschap
Oerblade Gewoon even zwaaien:W :W :W

De rest uiteraard ook een prettige middag. Dat is waar ook mijn BMW F 650 rijd weer eens na 6 maanden. Andere carburateur erop gezet en de problemen werden alleen maar groter.

Maar goed hij is weer als nieuw en uiteraard van een oud mannetje geweest :] :] :]
:+

:W :W :W
 
[afbeelding]
Daarom vroeg ik het ook, want het kan van alles zijn, maar ik vond hem een beetje onregelmatig klinken..vandaar

Ja ik denk dat ik maar is moet gaan vragen of hun het ff willen aanhoren als die koud is, ik reed er toevallig gisteren heen en ik kom bij hun aan in de straat ik draai de hoek om en weg was het geluid! Want als die warm is dan hoor je die tik niet meer:s! Ja die vriend van mij zei ook gisteren het kan ook zijn dat je ketting ook vervangen moet omdat opgegeven moment die ketting zo slap is komen te staan!
 
:W

Bij deze kom ik afscheid nemen van jullie -O- . Zojuist mijn handtekening gezet onder het contract voor een ZX6R uit 2009, met inruil van de Blade. Zal ik nog wel blijven lezen, heb nog steeds een beetje een zwak voor de fiets :+ !


[~[url="http://i704.photobucket.com/albums/ww48/Charger_HT2/10449486_750852018338956_5044988263610421371_n_zpsda9c4d14.jpg"]afbeelding~][/URL]

Heb overigens nog valdoppen, stuurgewichtjes en voorvorkrubbers in de aanbieding.. :+

:W
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ziet er goed uit *O*
 
Middag Luitjes,

Rick Welkom in Barendrecht
Ghetto Bassie Beterschap
Oerblade Gewoon even zwaaien:W :W :W

De rest uiteraard ook een prettige middag. Dat is waar ook mijn BMW F 650 rijd weer eens na 6 maanden. Andere carburateur erop gezet en de problemen werden alleen maar groter.

Maar goed hij is weer als nieuw en uiteraard van een oud mannetje geweest :] :] :]
Hey Bill :W

Thanx he, gaat wel goed komen. Beter dat je bemp het weer doet, rijdt ie goed? :]
 
wat wil je voor de valdoppen? en heb je er een foto van?
is voor een sc44 toch?

Ik heb u een PB gestuurd. :)

:W

Bij deze kom ik afscheid nemen van jullie -O- . Zojuist mijn handtekening gezet onder het contract voor een ZX6R uit 2009, met inruil van de Blade. Zal ik nog wel blijven lezen, heb nog steeds een beetje een zwak voor de fiets :+ !


[~~~[url="http://i704.photobucket.com/albums/ww48/Charger_HT2/10449486_750852018338956_5044988263610421371_n_zpsda9c4d14.jpg"]afbeelding~~~][/URL]

Heb overigens nog valdoppen, stuurgewichtjes en voorvorkrubbers in de aanbieding.. :+

:W
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ziet er goed uit *O*

Bedankt *O*
Nu maar wachten op het mooie weer... :+
 
Nou 6 januari gaat m'n motor ff naar de motorzaak hier en dan gaan ze er ff naar kijken ivm dat rare geluid! Ik denk de ketting zelf! Wat kost dat gemiddeld om dat te vervangen:)?
 
Nou 6 januari gaat m'n motor ff naar de motorzaak hier en dan gaan ze er ff naar kijken ivm dat rare geluid! Ik denk de ketting zelf! Wat kost dat gemiddeld om dat te vervangen:)?
ketting is nie zo duur en er woont vast iemand bij je in de buurt die het zelf kan ipv motorzaak ( scheelt je geld )

Ik zie dat je in Haarlem woont...ik in Hoofddorp :+

Door welke motorzaak laat je je motor doen :?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb even wat tips nodig.
Ik ga deze week bij een CBR900RR kijken uit 1992 met de kmstand van rond de 49000.
Meeste normale dingen weet ik wel maar zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten.

Al vast bedankt.

Gr. Jürgen
 
ketting is nie zo duur en er woont vast iemand bij je in de buurt die het zelf kan ipv motorzaak ( scheelt je geld )

Ik zie dat je in Haarlem woont...ik in Hoofddorp :+

Door welke motorzaak laat je je motor doen :?

@rogerno;

Maar vervangen enz wat is een beetje richtprijs dan? Ja zijn er mensen die dat eventueel willen en kunnen doen hier op het forum? Ik weet natuurlijk ook niet 100% zeker of het de ketting is he! Dat maakt het ook nog wel beetje lastig!

OOooo hoofddorp dat is niet zo ver weg idd, momenteel woon ik in IJmuiden maar goed dat verschil is te overbruggen haha! Sleutel jij ook zelf dan?
 
Sorry ik kan je niet zo goed helpen daarmee:) Enigste wat ik kan zeggen als het goed voelt dan voelt het goed! Succes met kijken:)

Hallo allemaal,

Ik heb even wat tips nodig.
Ik ga deze week bij een CBR900RR kijken uit 1992 met de kmstand van rond de 49000.
Meeste normale dingen weet ik wel maar zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten.

Al vast bedankt.

Gr. Jürgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan