Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 104

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan er nog niet helemaal aan wennen Nick :9
Heb trouwens nog een nieuwe kuipruit liggen... Had je ff moeten zeggen man! Je moet wel effe een keertje weer langs komen rijden zodra het weer een lekkere temperatuur wordt
Maar goed dan dat jij de zaag nog niet in jouwe gezet hebt :+

Dit was een double bubble exemplaar voor, komt 'ie, € 14,21 _O-

Sowieso. Kom toch regelmatig in de buurt :Y :9
 
over voorspatjes gesproken, zonder kappen zijn ze op een sc33 ook ontiegelijk lelijk :P
denk dat het ook zagen wordt, of wat anders scoren.


verder nog wat kunnen sleutelen in de wintertijden:

16jn8kj.jpg


4jpag7.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
over voorspatjes gesproken, zonder kappen zijn ze op een sc33 ook ontiegelijk lelijk :P
denk dat het ook zagen wordt, of wat anders scoren.

verder nog wat kunnen sleutelen in de wintertijden:

[afbeelding]

[afbeelding]

:W
Lekker bezig... Tellertje had ik ook, mooi apparaatje met een mooi formaatje. Dempers zijn ook netjes gedaan, maar wat voor zadel zit er nou op?
 
En een goeden avond btw :W

Vanmiddag diverse helmen gepast om te kijken welke mij het beste zat. Arai zat erg goed, maar kan me de knaken toch niet echt veroorloven. Shoei vond ik de vorm niet echt mooi van, het is toch de HJC R-PHA 10 Pinna geworden, zat goed, mooie prijs en wordt geleverd met een pin-lock en extra donker vizier.
full
 
Laatst bewerkt:
En een goeden avond btw :W

Vanmiddag diverse helmen gepast om te kijken welke mij het beste zat. Arai zat erg goed, maar kan me de knaken toch niet echt veroorloven. Shoei vond ik de vorm niet echt mooi van, het is toch de HJC R-PHA 10 Pinna geworden, zat goed, mooie prijs en wordt geleverd met een pin-lock en extra donker vizier.
[afbeelding]
:P

Ik kon vorig jaar geen geschikte Pinna vinden, dus was het deze geworden.

10461799_10203367163795040_1580112003_n.jpg

10461762_10203367164235051_565152556_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1423429068_919cd65fd7c693addaa3b1a9a43f537b
 
Nice Roy :9

Morgen ga ik 'm ophalen (zou 'm eerst op laten sturen, maar had niet gezien dat die zaak naast MP Spaanse Polder zat, dus maar ff langs), was in de aanbieding voor 199,-. Zat net op de site te kijken en daar stond ie ineens voor 399,- :? , maar wel met de vermelding erbij dat ie niet meer beschikbaar is.

Zou dus betekenen dat ik de laatste zou hebben precies in mijn maat en nog in de juiste kleur ook :P
 
Laatst bewerkt:
over voorspatjes gesproken, zonder kappen zijn ze op een sc33 ook ontiegelijk lelijk :P
denk dat het ook zagen wordt, of wat anders scoren.


verder nog wat kunnen sleutelen in de wintertijden:

[afbeelding]

[afbeelding]

:W
Zijn er geen kettingconversiekits voor die VFR-brug? :9

Mooi smal racekettinkje zou 'm goed staan en maakt 'm ook wat gewilliger, denk *D
 
Nice Roy :9

Morgen ga ik 'm ophalen (zou 'm eerst op laten sturen, maar had niet gezien dat die zaak naast MP Spaanse Polder zat, dus maar ff langs), was in de aanbieding voor 199,-. Zat net op de site te kijken en daar stond ie ineens voor 399,- :? , maar wel met de vermelding erbij dat ie niet meer beschikbaar is.

Zou dus betekenen dat ik de laatste zou hebben precies in mijn maat en nog in de juiste kleur ook :P
399,- klopt niet :N

dan zijn ze in de war met de mijne die winkelwaarde 419,- hebben.
 
Mobile.de is al een tijdje niet zo goedkoop meer als men denkt, zelfde geldt voor engeland en dat allemaal bedankt voor de Euro
 
*O* *O* Jaaaa... vanmiddag me eerste ritje weer gehad van t seizoen :Y :Y
Het miezerde hier de hele tijd een beetje af en aan,dus toen t ff stopte me kans gepakt,en de blade er ff uit gehaald.. Binnen 10 min miezerde het alweer,ma t voelde zo fijn ff te rijden,dat ik lekker buiten ben blijven spelen _O-
En nou net klaar met t beestje weer schoon en droog te maken :9
Uitlaat kinkt geweldig!!..
 
*O* *O* Jaaaa... vanmiddag me eerste ritje weer gehad van t seizoen :Y :Y
Het miezerde hier de hele tijd een beetje af en aan,dus toen t ff stopte me kans gepakt,en de blade er ff uit gehaald.. Binnen 10 min miezerde het alweer,ma t voelde zo fijn ff te rijden,dat ik lekker buiten ben blijven spelen _O-
En nou net klaar met t beestje weer schoon en droog te maken :9
Uitlaat kinkt geweldig!!..
Haha altijd een goed gevoel als je je kindje uit mag laten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan