Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 104

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank jou en jullie.. ;)

Nu nog maar hopelijk 3 weekjes wachten tot de eerste echte kilometer gemaakt kunnen worden.. :+

Ja ik hoop het ook, de Fireblade is zo goed als klaar, en ik heb morgen vrij genomen om de Rickman af te bouwen.
Anders zou ik nog een motorfiets bij moeten kopen om te kunnen blijven sleutelen :9 vind het vrouwtje niet leuk denk ik
 
Dank jou en jullie.. ;)

Nu nog maar hopelijk 3 weekjes wachten tot de eerste echte kilometer gemaakt kunnen worden.. :+

564fcdbb7a7f3bfacc2a2ad6827afd87


Dit was de mijne. Mis haar nog steeds :')
 
Heb sinds vorige week ook weer een Honda gekocht. Echt ding
gaat als Maja de Bij :] :]

Jawel een heerlijke tourfiets waar ik mijn buik een beetje kwijt kan en kan genieten van de omgeving. De Cb 600 S uit 2002 in het blauw.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog n voetsteuntje voor de rechterkant voor duopassagier over ? Voor 'n 954... ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb sinds vorige week ook weer een Honda gekocht. Echt ding
gaat als Maja de Bij :] :]

Jawel een heerlijke tourfiets waar ik mijn buik een beetje kwijt kan en kan genieten van de omgeving. De Cb 600 S uit 2002 in het blauw.
Toch geen blade Bill?

Enne, feauteau van uwen nieuwe brommert.... :]
 
Heb sinds vorige week ook weer een Honda gekocht. Echt ding
gaat als Maja de Bij :] :]

Jawel een heerlijke tourfiets waar ik mijn buik een beetje kwijt kan en kan genieten van de omgeving. De Cb 600 S uit 2002 in het blauw.
waarom nou? Eerst ons lekker maken dat je een Blade gaat kopen...

:+
 
Laatst bewerkt:
Wilde eerst de blade kopen van Annanas maar wilde eerst de BMW kwijt. Kon voor een redelijke scherpe prijs de CB 600 S kopen dus heb die maar gekocht.

De cb600 S staat overigens al weer te koop.
 
Dat is misschien een antwoord op de vraag waarom hij in de verkoop gaat, maar niet op de vraag waarom hij 'm dan uberhaupt gekocht heeft (om 'm na een week weer weg te doen)...

Ben niet nieuwsgierig hoor, wil gewoon alles weten... :P
 
Wilde eerst de blade kopen van Annanas maar wilde eerst de BMW kwijt. Kon voor een redelijke scherpe prijs de CB 600 S kopen dus heb die maar gekocht.

De cb600 S staat overigens al weer te koop.
Staan er zat te koop :Y
 
Bassie

Als je iets voor de hoofdprijs wilt verkopen staat het geen week te koop. En wat kan het voor kwaad om de fiets te koop te zetten.

De aanschaf heb ik gedaan omdat het een scherpe prijs was en de fiets er supergoed uitziet. En ik moet toch wat ik de garage hebben staan.
 
Laatst bewerkt:
Bassie

Als je iets voor de hoofdprijs wilt verkopen staat het geen week te koop. En wat kan het voor kwaad om de fiets te koop te zetten.

De aanschaf heb ik gedaan omdat het een scherpe prijs was en de fiets er supergoed uitziet. En ik moet toch wat ik de garage hebben staan.
_O-

Maar gelijk heb je Bill, volgende wel een blade? :P
 
Bill, kan je 1 ding zeggen, een sp is zo'n feest. Rijdt als een tierelier en het geluid is fenomenaal }) :] Gewoon doen :Y


En dat in een blade topic :X Tigert rijdt ook nog als een tierelier hoor bladers :j :]
 
Laatst bewerkt:
Wat cilinders minder, maar het blijft een Honda. Enige wat jammer is, is dat er nog steeds geen sp3 uit komt en de blade wel steeds verder ontwikkeld word...
 
De zit is alleen wel erg voorover kan ik mij herinneren van de sp van mijn broertje destijds. En de jaren tikken door bij mij dus een rechte zit spreekt mij wel aan :z :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan