Ik denk dat je een setje K100 schijven zoekt. Als ik lees hoe ze een K100 op spaakwielen zetten gebruiken ze R100R naven met K100 schijven. Ik neem aan dat jij je snowflake voorwiel wil gebruiken? Dat is toch veel smaller, dan kan je toch adapter ringen draaien om K100 schijven op de naaf te maken?Heren en dames? , ben voor mijn R100 project waar ik een K100 voorvork wil inbouwen op zoek naar 2 voorremschijven.
Denk dat ik een heel eind ga komen met 2 remschijven van bijvoorbeeld een R100R van rond 85-90, en wellicht zitten deze schijven ook in andere motoren.
Gaat om een schijf 285mm, ofsset tov het hart van ca 30mm en een hart van rond 62,2mm. Wie kan me aan een setje 2e hands schijven helpen.
Dank je, ben ondertussen ook weer wat wijzer geworden. Wil idd gewoon mijn snowflaxe wielen behouden.Ik denk dat je een setje K100 schijven zoekt. Als ik lees hoe ze een K100 op spaakwielen zetten gebruiken ze R100R naven met K100 schijven. Ik neem aan dat jij je snowflake voorwiel wil gebruiken? Dat is toch veel smaller, dan kan je toch adapter ringen draaien om K100 schijven op de naaf te maken?
Het anker is bij de 2-kleps boxers de zwakke schakel in het laadcircuit. Door de montage op de krukas wordt het anker aan grote temperatuurswisselingen bloot gesteld, waardoor op den duur een breuk in de koperen wikkelingen ontstaat. Een symptoom is het niet meer branden van het laadstroomlampje bij het inschakelen van het contact.
Beste BMW heren,
Even een vraag, heb mijn R100 al een tijdje terug voorzien van een electronisch spanningsregelaar/gelijkrichter.
Enige tijd hierna kreeg ik problemen met de motor, ik denk dat ik het wel gevonden heb, maar wil graag even jullie mening.
Het anker van de dynamo, tussen de banen waar de koolborstels op zitten dienen toch een weerstand te hebben als je die nameet?
Als ik mijn meter erop zet heb ik geheel geen verbinding. Klopt het dan dat er een draadbreuk in kan zitten.
Graag even jullie reactie, alvast bedankt
[afbeelding]
Verder zal ik vanavond ff een foto plaatsen van mijn remupgrade, die is nu bijna klaar.
Zag deze ( iets naar beneden )440€ maar geen slijtage meer.Dank je. Dan is het anker van mijn span dus ook kapot. Had ik al een vermoeden van, want de voltmeter geeft maar 12 V. aan. Volgens zeggen heeft 'De Hobbyist' gereviseerde ankers die iets anders gewikkeld zijn, en daardoor veel langer meegaan. Vraag me niet naar het hoe en wat, dat weet ik ook niet.
Zelf zit ik me af te vragen of ik er niet beter gelijk een zwaardere generator ( rotor + stator) in kan meubelen ivm. het zijspan en andere gebruikers. Alleen een rotor kost +/- 80 pleuro, en compleet =/- 425 meen ik.
Zag deze ( iets naar beneden )440€ maar geen slijtage meer.
Meine Homepage - Angebote