Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij een bandencentrale, die vullen ook autobanden met stikstof... rijd ik wel een keer langs met de vraag of dat ze mij kunnen helpen...

deze zal het worden: Verschuren APK & Banden een begrip in Beek en Donk en omgeving

edit: ik zal ze eerst eens mailen, weet ik voldoende... heb nl. geen flauw idee of hun wel tot 10 bar kunnen... :?

jos verschuren aan mij

Goede middag,

Als de compressor bij ons vol zit kunnen we tor 10Bar vullen.
Dus je kan aankomen wanneer je wilt.
Het beste is dan om 17.00uur of meteen s'morgens om 8.30uur.
Dan is de compresser het minst belast.

Groeten Jos.
 
Yay, 5 euro voor een tweedehands hendel in goeie staat *O*

Enige detail dat ik even op de koop toe moet nemen is dat ie niet past :+

de korte arm is te ehh... kort, zeg maar

-O-


MJ iig heel erg bedankt :Y Ik denk dat ik de brokstukken van m'n oude hendel wel even een keer meeneem, anders snapt ie niet wat ik moet hebben blijkbaar :+
wat een pannekoek dan die kerel -O-
en het is nog wel een officiele suzuki dealer! -O-

achja het is wel een mooie hendel :+
wss kan je hem wel terug geven, krijg je je 5 eu terug :)
 
luuk hoe heb jij die plaatjes van een hele tijd terug, van de b12 die jij zou willen en joris zou willen, zo mooi gemaakt? :+
het lukt mij voor geen meter *O*
15062009159.jpg

test.jpg

ik heb m'n best gedaan :+
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij meer vertellen over de bandit gsf600n als beginners motor?
Deze motoren kunnen legaal op 25kw dat weet ik. Maar rijdt hij dan nog goed zit er dan nog een beetje vermogen in? Of houdt het met 130 wel een beetje op??

bvb
 
het zijn heerlijke fietsen, lekker gooi en smijten en gaat lekker door de bochten :)

25kw gaat wss snel vervelen, maar dat zal met elke 25kw fiets wel zijn
top ligt dan rond de 160, waar hij redelijk heen klimt.
om wat meer acceleratie te krijgen kan je een kleiner tandwiel voor gooien

maar een prima beginners fiets. het was ook mijn beginners fiets, ben nu 25kw af en hou hem nog steeds :Y

wat heb je op het oog?
 
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb deze motor op het oog:

Pimx91 in "Bandit 600N `97"

Het zit wel net wat boven mijn budget.. maar met passen en meten zou het moeten lukken.

Hoe duur kost het om deze motor op 25kw te zetten?
 
lijkt mij ook. Maar geeft iemand enig idee wat een restricitie set kost?? Hoor idiote bedragen over honderden euro's....
 
lijkt mij ook. Maar geeft iemand enig idee wat een restricitie set kost?? Hoor idiote bedragen over honderden euro's....
Ik ken wel iemand die dat idiote bedrag betaald heeft, maar op het moment die set even niet meer nodig heeft... je kunt het proberen :P

Maar inderdaad, kost een fortuin.
 
Er staat er een te koop op het forum hier zo'n set maar die is voor modelen na 2000 ofzo.

echt belagelijk dat die dingen zo duur zijn. Willen ze voorkomen dat je legaal 25kw op kenteken gaat rijden ofzo?
 
Da's waar, maar dan moet je niet een snelheid opnoemen die heel misschien voor een onwetend persoon nog enigszins geloofwaardig is, dan lijkt het alsof jij het zelf niet weet :+

dan zal ik er volgende keer een :+ achter zetten...

maar mijn excuses, mijn top ligt (tot op heden) op 200 (op de teller)

en reuffneck is er weer bijna, want het is weer 9:00 *O*

- gedaan met de rust :P
 
Er staat er een te koop op het forum hier zo'n set maar die is voor modelen na 2000 ofzo.

echt belagelijk dat die dingen zo duur zijn. Willen ze voorkomen dat je legaal 25kw op kenteken gaat rijden ofzo?

per wanneer heb je die set nodig?
ik ken iemand die over een niet al te lange tijd die set niet meer nodig heeft :)

ik las in het topic welke je wil kopen dat je hem pas in september wilde kopen
heb je dan in september je rijbewijs, dus dan pas je 25kw set nodig?
dan heb je een grote kans dat er een setje voor je beschikbaar is :)


ohnee, dat is pas vanaf begin januari..dan zou je nog 3 maanden extra moeten wachten voor een goedkoop 25kw setje, of marktplaats af blijven zoeken, of de hoofdprijs ervoor betalen

is er hier verder niemand die binnenkort 25kw af is?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan