Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken wel iemand die dat idiote bedrag betaald heeft, maar op het moment die set even niet meer nodig heeft... je kunt het proberen :P

Maar inderdaad, kost een fortuin.

B|

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb deze motor op het oog:

Pimx91 in "Bandit 600N `97"

Het zit wel net wat boven mijn budget.. maar met passen en meten zou het moeten lukken.

Hoe duur kost het om deze motor op 25kw te zetten?

voor die set moet je 4 onderdelen hebben die geruild moeten worden met degene die nu in de cabarateurs zitten(geen idee hoe die dingen heten :+). die dingen kosten zo een 80 euro per stuk. dus dan kom je uit op 320euro (2e hands zal je wel goedkoper uit zijn), dan moet het nog ingebouwd worden(half uurtje werk, maar MOET door dealer gedaan worden) en dan moet het kenteken verstuurd worden.
in totaal zal je zo een 400eu kwijt zijn met 1e hands onderdelen.

had ik namelijk ook 4 maanden geleden, maar toen kreeg ik er korting op omdat ik mn motor via dealer kocht.



Unruled heeft het over mij die hem nu niet gebruikt, omdat ik mijn bandit in de prak heb gereden een maand geleden. Maar helaas voor jou verkoop ik mijn set niet, omdat ik hem over een maand/2 maanden waarschijnlijk nodig heb voor mijn toekomstige bandit.


en bandit op 25kw gaat niet heel snel vervelen, want hij stuurt nog steeds heerlijk. Alleen op 25kw is het natuurlijk geen beest met snelheid, maar dat heb je met elke 25kw motor.
En als je set eruit mag(heb je in half uurtje gedaan, alsj e weet hoe het moet), dan heb je ineens 2x zoveel power en heb je dus een super bike :)
alleen zover ben ik dus nog niet met mijn bandit, hoewel ik wel sterk zit te denken om hem om te bouwen naar 25kw en dan gewoon de set eruit te gooien... zullen me ouders leuk vinden _O-
 
waarom dutchie? :?

En als je set eruit mag(heb je in half uurtje gedaan, alsj e weet hoe het moet), dan heb je ineens 2x zoveel power en heb je dus een super bike
alleen zover ben ik dus nog niet met mijn bandit


je zegt zelf dat je nog niet zover bent :?
 
Laatst bewerkt:
waarom dutchie? :?

En als je set eruit mag(heb je in half uurtje gedaan, alsj e weet hoe het moet), dan heb je ineens 2x zoveel power en heb je dus een super bike
alleen zover ben ik dus nog niet met mijn bandit

je zegt zelf dat je nog niet zover bent :?

ik ben niet zover dat het mag bedoel ik...
duurt nog anderhalf jaar
 
oh vandaar

maar heb je alles al uit die motor gehaald wat ie je nu kan bieden? :?
maar wat wil je, hogere top?, sneller optrekken??

no offense natuurlijkk
 
oh vandaar

maar heb je alles al uit die motor gehaald wat ie je nu kan bieden? :?
maar wat wil je, hogere top?, sneller optrekken??

no offense natuurlijkk

kwa stuur werk nog lang niet, kwa snelheid werd ik het wel een beetje zat dat matige optrekken...
top op 160 vind ik ook nog wat te laag, mag van mij naar de 180 toe. harder hoeft niet, maar als ik daardoor wel de trekkracht erbij kan krijgen(en dan als laatste stap een keertje tandwielen veranderen) ben ik wat meer happy...
 
waarom niet als eerste stap je tandwielen veranderen?
als ik sollx mag geloven is dat een wereld van verschil
180 mag je toch niet in nederland :+
 
waarom niet als eerste stap je tandwielen veranderen?
als ik sollx mag geloven is dat een wereld van verschil
180 mag je toch niet in nederland :+

dat wordt mn top lager...

op de snelweg rij ik minimaal 140 als je er 120 mag. en ik denk dat als ik de tandwielen verander dat de top dan daaronder gaat komen.
 
volgens mij was er ergens een site om dat te testen, maar kheb geen idee waar die ook alweer zit... maar ik denk niet echt dat die rekening zal houden met 25kw.
Het zijn sowieso theoretische maximum snelheden...

Met 25KW trekt je motor in de bochten ook veel minder 'rechtop', het rijdt wel degelijk anders. Tenzij je pas weer gas geeft als je de bocht uit bent, dan merk je het natuurlijk niet. Bij 25KW houdt de koppelkromme gewoon op bij 7.000, bij vol vermogen begint ie daar net. Laat je dus ook niet verrassen om vervolgens zeg eens wat... rechtdoor te rijden :P

Ik heb driekwart jaar wel 25KW gereden, daarna vol vermogen. 2 jaar is gewoon onzinnig. Maar ik vind wel degelijk dat 25KW een goede maatregel is om mensen eerst te leren rijden, en dan pas vermogen in je crotchrocket te geven. Bochten zijn veel belangrijker om te leren dan gas geven, en dat ging bij mij gewoon heel snel...
 
Het zijn sowieso theoretische maximum snelheden...

Met 25KW trekt je motor in de bochten ook veel minder 'rechtop', het rijdt wel degelijk anders. Tenzij je pas weer gas geeft als je de bocht uit bent, dan merk je het natuurlijk niet. Bij 25KW houdt de koppelkromme gewoon op bij 7.000, bij vol vermogen begint ie daar net. Laat je dus ook niet verrassen om vervolgens zeg eens wat... rechtdoor te rijden :P

Ik heb driekwart jaar wel 25KW gereden, daarna vol vermogen. 2 jaar is gewoon onzinnig. Maar ik vind wel degelijk dat 25KW een goede maatregel is om mensen eerst te leren rijden, en dan pas vermogen in je crotchrocket te geven. Bochten zijn veel belangrijker om te leren dan gas geven, en dat ging bij mij gewoon heel snel...

ach ik kijk wel als ik weer een bandit heb en de ketting moet vervangen of ik dan effe andere verhouding neem... komt tegen die tijd wel.
 
ach ik kijk wel als ik weer een bandit heb en de ketting moet vervangen of ik dan effe andere verhouding neem... komt tegen die tijd wel.
Zou ik wel mee beginnen... En als je het er toch weer uit gaat slopen; lekker op uitdraai nemen. Dat heb je vanaf 125 euro, ik ben al 4 keer aangehouden en er is nog NOOIT naar dat hele 25KW gebeuren gevraagd. Op kenteken is echt geldverspilling... Als ik gewoon een volvermogen motor had gereden had ik net zo weinig gezeik gehad. Scheelt een hoop geld en op uitdraai ben je ook gewoon verzekerd (als je het erin hebt zitten bij controle :+ )

Maar ik snap wel dat je het wil hoor... Onthoud wel: eenmaal gewend aan eruit KUN je niet meer wennen aan erin ;)
 
Zou ik wel mee beginnen... En als je het er toch weer uit gaat slopen; lekker op uitdraai nemen. Dat heb je vanaf 125 euro, ik ben al 4 keer aangehouden en er is nog NOOIT naar dat hele 25KW gebeuren gevraagd. Op kenteken is echt geldverspilling... Als ik gewoon een volvermogen motor had gereden had ik net zo weinig gezeik gehad. Scheelt een hoop geld en op uitdraai ben je ook gewoon verzekerd (als je het erin hebt zitten bij controle :+ )

Maar ik snap wel dat je het wil hoor... Onthoud wel: eenmaal gewend aan eruit KUN je niet meer wennen aan erin ;)

Kheb het setje al, dus het is alleen inbouwen en op kenteken zetten. dat zal niet zo duur worden, en dan kan ik hem gewoon officieel verzekeren...

Dit is de basis van de basis _O-


:+

Hint: selecteren wat je wil hebben, Windows + U, colorize, spelen met saturisation en brightness. Hue is leuk voor kleurtjes geven :+

is idd de basis van de basis. Een van de simpelste dingen in photoshop maar o zo effectief!

ook handig om op plekken rim-striping te zetten enzo. Had ik toen ook gebruikt om bij een foto van vester zn bike de striping erop te zetten...
 
ik heb het al met GIMP en paint.net geprobeerd want die zouden het ook moeten kunnen :+
Allemaal net-niet zooi :N Photoshop is niet voor niks het werkwoord geworden... Is niet alleen het bekendste, ook gewoon het beste. Dit kan prima met PS1 als het moet, maar beter is 2, of 3, of 4, of 5, of 6, of 7, of CS, of CS2, of CS3, of CS4, of -, oh nee, dat waren ze :+
 
Allemaal net-niet zooi :N Photoshop is niet voor niks het werkwoord geworden... Is niet alleen het bekendste, ook gewoon het beste. Dit kan prima met PS1 als het moet, maar beter is 2, of 3, of 4, of 5, of 6, of 7, of CS, of CS2, of CS3, of CS4, of -, oh nee, dat waren ze :+

nerd! :P
 
Kheb het setje al, dus het is alleen inbouwen en op kenteken zetten. dat zal niet zo duur worden, en dan kan ik hem gewoon officieel verzekeren...
Oh ja, das waar. Dan ben je helemaal onder de 100 euro klaar :)
is idd de basis van de basis. Een van de simpelste dingen in photoshop maar o zo effectief!

ook handig om op plekken rim-striping te zetten enzo. Had ik toen ook gebruikt om bij een foto van vester zn bike de striping erop te zetten...
Net als die B12... lijkt heel wat, maar ik heb gewoon een hele waslijst aanpasbare dingen in PS gezet, kan nu in seconden maken van dat ding wat ik wil :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan