Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is hier alleen druk als we moeten werken ja _O-


Nieuwe dogbones nog niet binnen... ergo ikke niet rijden kunnen -O-


@ Karazz: Ging je nou morgen nog met je shock naar de dealer of niet?

uhm... kan ik misschien wel doen, stond eigenlijk nog niet op de planning :P
 
Hardst nog eerder ;) Zacht slaat ie helemaal bij het minst of geringste aan, hard heb ik nog wat speling. Ik kom er prima mee weg hoor, maar vind het gewoon niet zo'n goed plan :)
 
ok, dan ben ik sowieso al geholpen met dat middenstukje, en die pas volgens mij prima in zo'n (bubbeltjes)envelop :) wilde je ruilen??

Ik kijk nog even wat ik doe ermee. maar het wordt sowieso ruilen, want anders moet ik mn bike verkopen zonder dat stukje... hoewel het misschien sowieso wat interessanter is om de boel los te verkopen, want nu gaat er al aardig wat weg enzo _O-
en btw: de rest van de kappen zien er bijna helemaal goed uit. het enige plekje wat niet zo goed is is:
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
van mn schuivert bij mn proefrit is dat plekje. aan de rechterkant dus.


gister dus effe wezen kloten aan mn bike. voor zover ik kan zien aan de buitenkant is het gewoon de hele voorvork die dus krom is(nee, echt?), dat deukje in het frame en bij het balhoofd dat stukje dat is afgebroken. Voor de rest wel wat krasschade extra en dan het slot van de buddy gebogen... ik denk dat het slot trouwens komt vanwege hoe de motor in de aanhanger lag. dat ie net daarop leunde ofzo.

MAAAR, ik kreeg hem helaas gister niet gestart. ik had effe paar keer geprobeerd, maar aan gaat hij niet. ik hoor de startmotor absoluut draaien. af en toe wou hij bijna aanslaan, maar dat lukte dan net niet. en ik kreeg ook nog een puf uit de uitlaat :S
wat me ook opviel: als ik de startknop los liet duurde het even voor het olie lampje ging branden, 5 seconden ofzo. terwijl hij normaal altijd meteen ging branden.

what can it be?

kga het vanavond nog een keer proberen. hopelijk heb ik dan meer geluk.
 
Ik kijk nog even wat ik doe ermee. maar het wordt sowieso ruilen, want anders moet ik mn bike verkopen zonder dat stukje... hoewel het misschien sowieso wat interessanter is om de boel los te verkopen, want nu gaat er al aardig wat weg enzo _O-
en btw: de rest van de kappen zien er bijna helemaal goed uit. het enige plekje wat niet zo goed is is:
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
van mn schuivert bij mn proefrit is dat plekje. aan de rechterkant dus.


gister dus effe wezen kloten aan mn bike. voor zover ik kan zien aan de buitenkant is het gewoon de hele voorvork die dus krom is(nee, echt?), dat deukje in het frame en bij het balhoofd dat stukje dat is afgebroken. Voor de rest wel wat krasschade extra en dan het slot van de buddy gebogen... ik denk dat het slot trouwens komt vanwege hoe de motor in de aanhanger lag. dat ie net daarop leunde ofzo.

MAAAR, ik kreeg hem helaas gister niet gestart. ik had effe paar keer geprobeerd, maar aan gaat hij niet. ik hoor de startmotor absoluut draaien. af en toe wou hij bijna aanslaan, maar dat lukte dan net niet. en ik kreeg ook nog een puf uit de uitlaat :S
wat me ook opviel: als ik de startknop los liet duurde het even voor het olie lampje ging branden, 5 seconden ofzo. terwijl hij normaal altijd meteen ging branden.

what can it be?

kga het vanavond nog een keer proberen. hopelijk heb ik dan meer geluk.
Dat olielampje betekend juist 'geen druk'. Als die langer 'niet' blijft branden, zit er nog olie bij de sensor. Waardoor dat komt... geen idee. Maar zolang hij wel direct uitgaat bij (pogingen tot) starten is er niets aan de hand lijkt me zo. Verder: je motor heeft een tijd uitgestaan, en het systeem is leeggetrokken (geen benzine meer in) tijdens je crash. Niet zo raar dat ie lastig wil starten... Hoe lang heb je het geprobeerd? Choke voor open en een minuut doorstarten kon nog wel eens nodig zijn... Ik zie niet in waarom je blok kapot zou zijn.
 
Dat olielampje betekend juist 'geen druk'. Als die langer 'niet' blijft branden, zit er nog olie bij de sensor. Waardoor dat komt... geen idee. Maar zolang hij wel direct uitgaat bij (pogingen tot) starten is er niets aan de hand lijkt me zo. Verder: je motor heeft een tijd uitgestaan, en het systeem is leeggetrokken (geen benzine meer in) tijdens je crash. Niet zo raar dat ie lastig wil starten... Hoe lang heb je het geprobeerd? Choke voor open en een minuut doorstarten kon nog wel eens nodig zijn... Ik zie niet in waarom je blok kapot zou zijn.

kheb gewoon paar keer effe die knop iets van 10-15 sec ingedrukt. zowel met choke open als choke dicht. maar ik zal vanavond wat langer gaan proberen.
 
kheb gewoon paar keer effe die knop iets van 10-15 sec ingedrukt. zowel met choke open als choke dicht. maar ik zal vanavond wat langer gaan proberen.

dat ie een hele tijd op zijn kant heeft gelegen maakt 't 'r ook niet beter op... inderdaad een tijdje blijven proberen, zal vanzelf wel een keer doorstarten
 
Ik kijk nog even wat ik doe ermee. maar het wordt sowieso ruilen, want anders moet ik mn bike verkopen zonder dat stukje... hoewel het misschien sowieso wat interessanter is om de boel los te verkopen, want nu gaat er al aardig wat weg enzo _O-
en btw: de rest van de kappen zien er bijna helemaal goed uit. het enige plekje wat niet zo goed is is:
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
van mn schuivert bij mn proefrit is dat plekje. aan de rechterkant dus.


gister dus effe wezen kloten aan mn bike. voor zover ik kan zien aan de buitenkant is het gewoon de hele voorvork die dus krom is(nee, echt?), dat deukje in het frame en bij het balhoofd dat stukje dat is afgebroken. Voor de rest wel wat krasschade extra en dan het slot van de buddy gebogen... ik denk dat het slot trouwens komt vanwege hoe de motor in de aanhanger lag. dat ie net daarop leunde ofzo.

MAAAR, ik kreeg hem helaas gister niet gestart. ik had effe paar keer geprobeerd, maar aan gaat hij niet. ik hoor de startmotor absoluut draaien. af en toe wou hij bijna aanslaan, maar dat lukte dan net niet. en ik kreeg ook nog een puf uit de uitlaat :S
wat me ook opviel: als ik de startknop los liet duurde het even voor het olie lampje ging branden, 5 seconden ofzo. terwijl hij normaal altijd meteen ging branden.

what can it be?

kga het vanavond nog een keer proberen. hopelijk heb ik dan meer geluk.

als dát de enige beschadiging is dan wil ik em alsnog graag ruilen, das stukken minder als wat ik er nu op heb zitten.... kan de letters aan de zijkant niet eens meer lezen _O-

en als reuffneck zn blok écht in de soep is gelopen (kan het me bijna niet voorstellen) dan is het wellicht interessanter om aan hem je blok te slijten...

had je al met het RDW gebeld voor het kenteken eigenlijk?
 
als dát de enige beschadiging is dan wil ik em alsnog graag ruilen, das stukken minder als wat ik er nu op heb zitten.... kan de letters aan de zijkant niet eens meer lezen _O-

en als reuffneck zn blok écht in de soep is gelopen (kan het me bijna niet voorstellen) dan is het wellicht interessanter om aan hem je blok te slijten...

had je al met het RDW gebeld voor het kenteken eigenlijk?

nee, niet gebeld. ik kijk gewoon nog keer op de website.

Maar het is inderdaad misschien interessant om dat te doen ja. dat ik dus alsnog de boel gewoon los verkoop.
 
werd er zojuist door m'n pa op gewezen dat ik die shock natuurlijk ook gewoon bij een bandencentrale kan laten vullen. voor 2,50 ofzo ben je dan klaar

nu alleen nog even uitzoeken hoeveel bar er op moet... :/

en anders zet ik 'm er zo wel op, kan ik hem later nog altijd bij laten vullen als ik 't ventiel maar bereikbaar maak...
 
eindelijk...

;)

Ze zitten zeker allemaal te sleutelen en te knoeien met dot 5.1

nee dat is morgen pas :p

en nee inderdaad geen pakketje -O-


volgens mij, maar dit is een vermoede, zit er nog verschil tussen immke's shock en mijn shock

ik heb het gevoel dat mijn veer stugger/strakker is, en dat de voorveren ook strakker zijn?

bij elke drempel die ik vandaag hier nam dook ik veel dieper in dan met mijn fiets :)
 
nee dat is morgen pas :p

en nee inderdaad geen pakketje -O-


volgens mij, maar dit is een vermoede, zit er nog verschil tussen immke's shock en mijn shock

ik heb het gevoel dat mijn veer stugger/strakker is, en dat de voorveren ook strakker zijn?

bij elke drempel die ik vandaag hier nam dook ik veel dieper in dan met mijn fiets :)

Samen is helemaal geen pretje -O-
 
Laatst bewerkt:
ik ben vanmiddag lekker bezig geweest mijn mijn brikje, een Honda CB 750 boldor uit '81

2433813071_105f115d3f.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan