Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
2872433923_eeb48f5c97.jpg


puh!

dat is een échte naked!
 
En dat is echter dan een Bandit omdat? :?

omdat het een cb750 bol dor is!! :}

klassieker :Y (en nog best gaaf als je m zo weet te maken als ze in amerika en japan kunnen)

ik zou alleen eerder voor een katana gaan als ik een klassieker zou kopen voor er bij
 
ik ben vanmiddag lekker bezig geweest mijn mijn brikje, een Honda CB 750 boldor uit '81

[afbeelding]

Gaaf ding!!

Ben vanmorgen ook nog ff bezig geweest met mijn Yamaha TT600 uit '86.
Maar dan via een omwegzandpad naar de hondentraining O-)





Ene, de Bandit is weer gezond *O*
Borging van de stelschroef van de koppeling bleek los gelopen te zijn :')
Nu is alleen m'n knipperlicht rechts achter kapot, en nergens hetzelfde lampje te vinden ;(

~[Offtopic modus ON]
Halogeen, 12V, 23W, oranje kleur glas.
Wie O Wie heeft er nog een paar over?????
~[Offtopic modus OFF]
 
Gaaf ding!!

Ben vanmorgen ook nog ff bezig geweest met mijn Yamaha TT600 uit '86.
Maar dan via een omwegzandpad naar de hondentraining O-)





Ene, de Bandit is weer gezond *O*
Borging van de stelschroef van de koppeling bleek los gelopen te zijn :')
Nu is alleen m'n knipperlicht rechts achter kapot, en nergens hetzelfde lampje te vinden ;(

\[Offtopic modus ON]
Halogeen, 12V, 23W, oranje kleur glas.
Wie O Wie heeft er nog een paar over?????
\[Offtopic modus OFF]

dit is geloof ik al de 10 keer dat ik lees dat de borging losgelopen is
vind je het gek dat de topics vol vliegen :+

ik ga ff kijken of ik nog zo'n lampie heb

ik heb wel zo'n lampie, en een stukje oranje kleur glas
maar dat bedoel je niet he?
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O*

jullie hadden gelijk... hij sliep gewoon een beetje.
na effe tijdje op de startknop gedrukt te hebben(wel met wat tussenpauzes), doet hij het weer :D

ik twijfel alleen een beetje of het geluid wat eruit komt wel helemaal klopt... maarja, ik heb hem natuurlijk al 3 weken niet gezien, en na zo een crash ga je al snel twijfelen...
hij draait wel gewoon netjes 1000 toeren stationair.

straks effe de begrensing eruit slopen... kijken of ie daarna nog steeds wilt :P
 
dit is geloof ik al de 10 keer dat ik lees dat de borging losgelopen is
vind je het gek dat de topics vol vliegen :+

ik ga ff kijken of ik nog zo'n lampie heb

Oeps :$
Wist niet eens dat ik dat al gemeld had -O-



Maja, jullie posten ook zoveel dingen, dat ik het bijna niet terug kan vinden :+


Ene, laat maar weten of je iets hebt.
Ik ga nu ff op conrad.nl kijken, of dat ze iets hebben.
 
Oeps :$
Wist niet eens dat ik dat al gemeld had -O-



Maja, jullie posten ook zoveel dingen, dat ik het bijna niet terug kan vinden :+


Ene, laat maar weten of je iets hebt.
Ik ga nu ff op conrad.nl kijken, of dat ze iets hebben.

ik heb alweer ge-edit :+
volgens mij heb ik wel die lampies (Van m'n oude knipperlichten, dat zijn dezelfde toch? :+ maar die zijn wit)
 
*O* *O* *O* *O*

jullie hadden gelijk... hij sliep gewoon een beetje.
na effe tijdje op de startknop gedrukt te hebben(wel met wat tussenpauzes), doet hij het weer :D

ik twijfel alleen een beetje of het geluid wat eruit komt wel helemaal klopt... maarja, ik heb hem natuurlijk al 3 weken niet gezien, en na zo een crash ga je al snel twijfelen...
hij draait wel gewoon netjes 1000 toeren stationair.

straks effe de begrensing eruit slopen... kijken of ie daarna nog steeds wilt :P

mooi dat ie draait :)
wat hoor je voor geluid?
hoor je ze vliegen?
 
mooi dat ie draait :)
wat hoor je voor geluid?
hoor je ze vliegen?

geen idee wat voor geluid ik hoor... maar ik denk dat het wel goed is.

volgens mij ben ik gewoon problemen aan het zoeken nu :P


hij puft trouwens wel aardig wat. maar zal ook wel komen omdat ie koud is en nog beetje slaapt
 
Laatst bewerkt:
begrensing eruit slopen schiet al aardig op...
maar zoals je natuurlijk kan verwachten. het kapje van de laatste carb losschroeven gaat wat lastiger -_-

kheb ze allemaal er makkelijk af kunnen krijgen, behalve de laaste(dus diegene waar de choke kabel aan vast zit)... effe opzoek gaan naar kruipolie hierzo :P
 
schroevendraaier/bitje er in zetten, met een hamer een ferme maar beheersde klap geven :)
dan breek je de roestlaag
hoop ik :+
 
Laatst bewerkt:
reuff... kheb maybe een blok voor je :P

hij draait als een zonnetje(denk ik :+). het enige stomme is dat als ik m uit doe dat het effe duurt voor het olie lampje brand :S

dat verschil tussen 25kw en vol vermogen merk ik zelf zonder te rijden... hij reageert veel directer op het gas zonder die kit :P
 
wat wil je er voor hebben. :)

voor 1000 euro krijg je de rest er ook bij :+


kga denk ik is effe lijstje maken met wat er allemaal te verkopen valt. Dan ga ik is hard denken hoe ik het allemaal ga doen. Ik verwacht eigenlijk dat het toch nog wel los verkopen wordt. aangezien er hier ook wel interesse is in bepaalde onderdelen :P
 
kheb effe gekeken... om het kenteken te laten vervallen moet ik effe een brief schrijven naar het rdw met daarbij het kenteken voegen. Dan als het wordt goedgekeurd mag ik slopen wat ik wil...
 
voor 1000 euro krijg je de rest er ook bij :+


kga denk ik is effe lijstje maken met wat er allemaal te verkopen valt. Dan ga ik is hard denken hoe ik het allemaal ga doen. Ik verwacht eigenlijk dat het toch nog wel los verkopen wordt. aangezien er hier ook wel interesse is in bepaalde onderdelen :P

bokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbok


:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan