Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb alweer ge-edit :+
volgens mij heb ik wel die lampies (Van m'n oude knipperlichten, dat zijn dezelfde toch? :+ maar die zijn wit)

Klopt, in mijn originele knipperlichten heb ik ook oranje lampjes, echter zijn dit grotere modellen, dan in de mini's die ik er nu op geschroefd heb.
En die kan ik krijgen in wit, geel, groen, blauw en rood.
Maar niet in het oranje -O-

Woensdag even naar Motoport in Westerhoven, daar heb ik ze ook gekocht.
Even kijken of die, desnoods dezelfde knipperlichten hebben liggen, als dat hun niet aan de lampjes kunnen komen.
En als ze er wel aan kunnen komen, doe dan maar meteen 10 stuks ofzo :P
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een jaartje allemaal verschillende berichten mee op MF.
Na vorig jaar mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik mij een Honda Cbr125 aangeschaft. Maar vanaf vandaag ben ik op papier eigenaar van een Suzuki Bandit Gsf650 Sa 2008. *O* Ik moet helaas nog 3 weken wachten op de motor omdat deze nog omgebouwd moet worden naar 25kw (helaas maar het is niet anders). Ik hoop regelmatig in dit topic te kunnen posten. Nog een vraagje aan alle mensen hier. Zijn er hier nog mensen die uit de buurt van Haarlem komen? (Misschien om een keer te kunnen rijden en verhalen uitwisselen)
Ik ben zelf student in Rotterdam en hoop regelmatig toch wat kilometers van Haarlem naar Rotterdam te maken. Als ik de motor voor de deur heb zal ik eens wat foto's posten.

Groetjes aan alle Bandit-rijders,
Martijn

Eej Martijn,

Welkom op het forum!!
 
das mooi :)


dus mn blok hoeft ie ook niet meer? :P
Denk het niet... zou nogal weggegooid geld zijn heah :P Ding loopt weer als de wind :Y

Toen na afloop, alles helemaa klaar, met z'n allen pizza gaan halen. Even met twee motoren naar de pizzeria, kon vester de pizzas achterop z'n kofferrek tapen en ik kijken of het bleef zitten. Wil m'n motor gewoon compleet niet starten :? Klonk helemaal rond, alsof er ook geen compressie meer plaatsvond... Oeps... Maar kon maar aan 1 ding liggen: m'n kleppen te strak gesteld. Knudde... naja, met z'n tweeen op Vester z'n fiets gesprongen en naar de pizzeria is gelukt. Heel vaag trouwens, dat achterop zitten :P Maar goed, na de pizza dus weer aan de knutsel, mijn kleppen opnieuw stellen B| Is gelukt, loopt weer als een zonnetje... Ook nog even naar m'n koppeling gekeken want er leek nog wat te rammelen, maar dat was niks. Helaas viel m'n stuur wel van rechts naar links tegen de kruk aan, maar dat was niks... dachten we. Alles weer in elkaar en het werkte weer naar behoren.

Tenminste... Wil ik m'n koppeling intrekken, is dat kreng gewoon afgebroken |( |( |(

Lekker dan :+


Verders heel leuk dagje, vaker doen! :Y
 
Mja... Jammer voor jou, en misschien ook wel voor mij... Had wel eens een blok om willen bouwen :P




Maar zeker wel mooi voor MJ :Y
 
nope geen interesse meer in het blok! hij reed weer als een malle :] :] :] :]
heerlijk

ook die hogere dogbones zijn een verbeteren! zit een stuk lekkerder, en voelt een stuk straker! *O*

ik ben blij
en nu aan het bier
ik ben nog blijer *O*


al is het wel jammer dat we geen blok om kunnen bouwen want dat leek me wel leuk om te doen ja :Y

het was gezellig! *O*
 
oja kleine update

toen we onderweg waren kon immke ineens niet meer schakelen :+

dus gestopt (voor een huis) ff kijken wat het was, komt er een man naar buiten lopen oftie kan helpen *O*

en die wilde dolgraag gereedschap halen :p dus sleuteltje 10 gehaald
vast gedraaid en klaar was harry
en toen weer naar huis :+
 
nope geen interesse meer in het blok! hij reed weer als een malle :] :] :] :]
heerlijk
*O*
ook die hogere dogbones zijn een verbeteren! zit een stuk lekkerder, en voelt een stuk strakker! *O*
Die van jou is net zo hard geveerd als de mijne zo ongeveer nu, en jij hebt nog de standaard veer :P Hebt helemaal geen andere nodig man :)
ik ben blij
en nu aan het bier
ik ben nog blijer *O*
Bier is op hier B|

Waren nog 4 biertjes... maar met z'n tweeen is dat vlot op B|
 
*O*Die van jou is net zo hard geveerd als de mijne zo ongeveer nu, en jij hebt nog de standaard veer :P Hebt helemaal geen andere nodig man :)Bier is op hier B|

Waren nog 4 biertjes... maar met z'n tweeen is dat vlot op B|

*O*

nee ik merkte! heerlijk strak! :]

ik ehb nog een heel krat! *O*
 
oja kleine update

toen we onderweg waren kon immke ineens niet meer schakelen :+

dus gestopt (voor een huis) ff kijken wat het was, komt er een man naar buiten lopen oftie kan helpen *O*

en die wilde dolgraag gereedschap halen :p dus sleuteltje 10 gehaald
vast gedraaid en klaar was harry
en toen weer naar huis :+
Mwoah, ze kreeg mijn motor ook niet in de 2 :+
 
Allen hartelijk dank voor de welkoms-groetjes.
Heeft één van jullie ervaring met een Gsf 650 op 25 kw? Hoe loopt zoiets (acceleratie en snelheid) Ben hier namelijk wel benieuwd naar. Leuk om te zien dat jullie met z'n allen sleutelen. Reuffneck je kon best langs komen voor een gratis bakkie moest namelijk vandaag de hele dag werken (Texaco Hillegom), volgende week nog een kans ;).
Drie weken en dan :] .
 
Allen hartelijk dank voor de welkoms-groetjes.
Heeft één van jullie ervaring met een Gsf 650 op 25 kw? Hoe loopt zoiets (acceleratie en snelheid) Ben hier namelijk wel benieuwd naar. Leuk om te zien dat jullie met z'n allen sleutelen. Reuffneck je kon best langs komen voor een gratis bakkie moest namelijk vandaag de hele dag werken (Texaco Hillegom), volgende week nog een kans ;).
Drie weken en dan :] .

nee geen ervaring mee :)
wel met een 600 op 25kw en das nie zo snel :+
top ligt bij die rond de 160

ik kom zeker! een keer langs voor een bakkie pleur!
maar vandaag was ik in veenendaal en dat is dan weer wat verder uit te buurt
werk je er elke zondag?
 
jawel, hij is los geweest om hem nog iets te verstellen geloof ik, heb er verder niet naast gestaan :p
maar wss alleen hand vast gedraaid toen door iemand :+ en vergeten was te zetten :p
Ik was het niet, heb vrijwel niet aan haar motor gezeten :P
Allen hartelijk dank voor de welkoms-groetjes.
Heeft één van jullie ervaring met een Gsf 650 op 25 kw? Hoe loopt zoiets (acceleratie en snelheid) Ben hier namelijk wel benieuwd naar. Leuk om te zien dat jullie met z'n allen sleutelen. Reuffneck je kon best langs komen voor een gratis bakkie moest namelijk vandaag de hele dag werken (Texaco Hillegom), volgende week nog een kans ;).
Drie weken en dan :] .
Reufneuk was ook bij de sleutelmeet, kon dus niet langskomen :+

Moch, zal niet veel anders dan een 600 zijn, en da's knudde... 't Loopt prima, maar komt niet vooruit man _O-


Ik moet nog 5 maanden doen alsof B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan