Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was het niet, heb vrijwel niet aan haar motor gezeten :PReufneuk was ook bij de sleutelmeet, kon dus niet langskomen :+

Moch, zal niet veel anders dan een 600 zijn, en da's knudde... 't Loopt prima, maar komt niet vooruit man _O-


Ik moet nog 5 maanden doen alsof B|
ik was het ook niet, en rick zat of zijn/mijn bochten te poetsen, of tussen ons in te zoeken naar z'n oliefilter :+

:Y

maar ach kan iedereen overkomen!
zo ken ik iemand die een olieaftapbout los probeerde te draaien de verkeerde kant op
en iemand die gaatjes boorde met de boor de verkeerde kant op

:+
 
Laatst bewerkt:
Volgende week weer extra. De 28ste moest ik normaal werken maar ben ik vrij. Twee weken later werk ik weer. Maarja ik ben student dus nog 3 weken studie en dan heb ik vakantie dus zal ik wel extra werken om een mooie uitlaat te kunnen bekostigen. 160 tot 170 vind ik al hard zat. Die Cbr125 komt niet verder dan de 110 en dat is gewoon eng op de snelweg.

Tot volgende week dan? :P

P.s veel motorrijders weer gezien en getankt. En meneer Coronel en een bekende pokerspeler kwamen nog ff snel sigaretten halen. :Y
 
Denk het niet... zou nogal weggegooid geld zijn heah :P Ding loopt weer als de wind :Y

Toen na afloop, alles helemaa klaar, met z'n allen pizza gaan halen. Even met twee motoren naar de pizzeria, kon vester de pizzas achterop z'n kofferrek tapen en ik kijken of het bleef zitten. Wil m'n motor gewoon compleet niet starten :? Klonk helemaal rond, alsof er ook geen compressie meer plaatsvond... Oeps... Maar kon maar aan 1 ding liggen: m'n kleppen te strak gesteld. Knudde... naja, met z'n tweeen op Vester z'n fiets gesprongen en naar de pizzeria is gelukt. Heel vaag trouwens, dat achterop zitten :P Maar goed, na de pizza dus weer aan de knutsel, mijn kleppen opnieuw stellen B| Is gelukt, loopt weer als een zonnetje... Ook nog even naar m'n koppeling gekeken want er leek nog wat te rammelen, maar dat was niks. Helaas viel m'n stuur wel van rechts naar links tegen de kruk aan, maar dat was niks... dachten we. Alles weer in elkaar en het werkte weer naar behoren.

Tenminste... Wil ik m'n koppeling intrekken, is dat kreng gewoon afgebroken |( |( |(

Lekker dan :+


Verders heel leuk dagje, vaker doen! :Y
idd vaker doen :Y leuk en voor mij ook erg leerzaam dagje!
 
Volgende week weer extra. De 28ste moest ik normaal werken maar ben ik vrij. Twee weken later werk ik weer. Maarja ik ben student dus nog 3 weken studie en dan heb ik vakantie dus zal ik wel extra werken om een mooie uitlaat te kunnen bekostigen. 160 tot 170 vind ik al hard zat. Die Cbr125 komt niet verder dan de 110 en dat is gewoon eng op de snelweg.

Tot volgende week dan? :P

P.s veel motorrijders weer gezien en getankt. En meneer Coronel en een bekende pokerspeler kwamen nog ff snel sigaretten halen. :Y

ik denk wel tot volgende week dan ja! maar weet het nog niet zeker hoor :+

160/170 went snel...te snel... :+
 
@vester

mooi.jpg

:?
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een jaartje allemaal verschillende berichten mee op MF.
Na vorig jaar mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik mij een Honda Cbr125 aangeschaft. Maar vanaf vandaag ben ik op papier eigenaar van een Suzuki Bandit Gsf650 Sa 2008. *O* Ik moet helaas nog 3 weken wachten op de motor omdat deze nog omgebouwd moet worden naar 25kw (helaas maar het is niet anders). Ik hoop regelmatig in dit topic te kunnen posten. Nog een vraagje aan alle mensen hier. Zijn er hier nog mensen die uit de buurt van Haarlem komen? (Misschien om een keer te kunnen rijden en verhalen uitwisselen)
Ik ben zelf student in Rotterdam en hoop regelmatig toch wat kilometers van Haarlem naar Rotterdam te maken. Als ik de motor voor de deur heb zal ik eens wat foto's posten.

Groetjes aan alle Bandit-rijders,
Martijn
Welkom!
als je een foto post, dan kun je ook in de openingspost met je motor :)
 
ik was het ook niet, en rick zat of zijn/mijn bochten te poetsen, of tussen ons in te zoeken naar z'n oliefilter :+

:Y

maar ach kan iedereen overkomen!
zo ken ik iemand die een olieaftapbout los probeerde te draaien de verkeerde kant op
In my defense: Die zit op de kop en da's verwarrend :+
en iemand die gaatjes boorde met de boor de verkeerde kant op

:+
Kan de beste overkomen... maar ik vond het knap dat je nog zo ver kwam met de boor de verkeerde kant op :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een moordend tempo zit er in dit topic. Niet bij te houden met me slapperige kop.
Zoals ik al zei, als ie niet van zijn plek komt zet ik de andere cdi erin :P of een paard ervoor _O-
 
Wat een moordend tempo zit er in dit topic. Niet bij te houden met me slapperige kop.
Zoals ik al zei, als ie niet van zijn plek komt zet ik de andere cdi erin :P of een paard ervoor _O-

of een kleiner tandwiel voor
of een groter achter
of meer gas geven
of je dbkiller erin zetten, dan ga je meer toeren maken omdat je meer herrie wil, waardoor het lijkt dat je harder gaat? :?

wat voor uitlaat heb je er onder? :+
 
of een kleiner tandwiel voor
of een groter achter
of meer gas geven
of je dbkiller erin zetten, dan ga je meer toeren maken omdat je meer herrie wil, waardoor het lijkt dat je harder gaat? :?

wat voor uitlaat heb je er onder? :+

Ik ziet et allemaal wel. 3 weken wachten dan lekker veel rijden.
Daarna sparen voor een andere demper want met die orginele is echt :r.
Dat ding is ook moeilijk groot. Je kan er zowat in verdwalen :+
 
Ik ziet et allemaal wel. 3 weken wachten dan lekker veel rijden.
Daarna sparen voor een andere demper want met die orginele is echt :r.
Dat ding is ook moeilijk groot. Je kan er zowat in verdwalen :+

gaaf :Y
had je bij motoport wel goede service?
de keren dat ik er ben geweest vond ik het maar een beetje... -O-

al had ik de laatste keer dat ik er was wel goede service!

maar ik vind het altijd lijken alsof ze meer bmws willen verkopen en verder niks


welke kleur heeft je bandit eigenlijk?, blauw?
ik reed laatst naast iemand die een proefrit maakte op een 650, in het blauw, van motoport hillegom :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan