Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Schitterende baan *O* :}

Jammer toch dat overal die gore hoge hekken voor moeten staan -O-

:Y :} voor Brands Hatch :}

Ja jammer dat die hekken er staan. Maar ze staan er (denk ik) niet voor niets. En moet zeggen dat ik genoeg plekken op Brands Hatch gezien heb, waar ze niet staan. Je kon daar zo de baan op als je zou willen. Zie andere foto's.
 
BSB is super ja, 2011 Cadwell Park geweest en dat was top.

Overal bij de motorraces daar ruimen ze alles netjes opm Cadwell ook.
Stond een groep voor ons best wel door te drinken, kartonnen van de 6 packs lagen bij hun evenals de lege blikken, na de race wordt alles opgepakt en gooien ze het netjes weg.

Was bij de road races ook zo, netjes in de rij al staat er 50 man voor een frietkraam, :}

Op Cadwell helemaal weinig hekken, en het stuk tussen de bossen achter de mountain lijkt voor onze begrippen wel een fietspad door het bos, daar sta je er ook erg kort op :)
 
Hoe is de camping daar ? Ervaring mee ?
Zijn dat dezelfde blauwe stekkers als in België en Frankrijk ?
Nu eerst 2 weekjes Schotland en dan effe werken om dan nog eens de plas over te steken :Y .
 
Hoe is de camping daar ? Ervaring mee ?
Zijn dat dezelfde blauwe stekkers als in België en Frankrijk ?
Nu eerst 2 weekjes Schotland en dan effe werken om dan nog eens de plas over te steken :Y .
wij zaten in een Hotel, best een eindje van het circuit maar was wel lekker om elke dag gelijk een stukje te sturen :]

Zal eens kijken of ik nog een foto heb van het stuk achter de mountain.
 
Baan ligt daar trouwens ook erg netjes, het is alsof je een groot natuurpark op rijdt, en daar in het midden ligt het circuit.

full


Deze foto is genomen zonder inzoomen, zo kort sta je er dus op.
Dit is het stuk na de mountain waar ze de bossen in gaan
 
Kijkend van de heuvel tussen Mansfield richting de chicane. Aan de andere kant zie je Charlies .[afbeelding]

Ok ok die Engelsen hebben Nieuw Amsterdam en de rest van de USA van ons afgenomen. Maar als ik zie hoe fraai hun circuits aangelegd zijn en hoe mooi schoon het er ook bij ligt, dan is het hun vergeven :)

Laat de mooie plaatjes maar komen hoor! Volgende keer wordt het wat mij betreft echt wel Cadwell Park :Y :}
 
Zij hebben Nieuw Amsterdam niet van ons afgenomen. Die hebben wij heel slim geruild. En kort daarop raakten de Engelsen Nieuw Amsterdam kwijt.

:P

Mwah.... Denk dat wij niet zo heel veel keus hadden. Denk dat het meer zo was van: "Jullie hebben x tijd om jullie spullen te pakken en weg te wezen" ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb het gevoel dat er in 2014 wel veel meer coureurs verongelukken dan we in voorgaande jaren zagen. :X
 
Heb het gevoel dat er in 2014 wel veel meer coureurs verongelukken dan we in voorgaande jaren zagen. :X

Dat idee heb ik net zo.

Ook in mijn eigen omgeving gebeurt er teveel met medecoureurs de laatste tijd.
Tijdens de voorjaarstraining al 1 verongelukt,tijdens het seizoen veel valpartijen met erg serieus letsel.
Coma,verlamming,zware botbreuken enz.
Hoop dat het 2e deel van het seizoen allemaal wat beter verloopt.
 
Dat idee heb ik net zo.
Misschien is het 'gewoon' zo'n vicieus cirkeltje: de sport wordt populairder, meer mensen doen mee, de velden zijn voller, de baan is drukker en dus neemt de kans op een ongeluk toe in een sport die net zo gevaarlijk blijft...

Ook in mijn eigen omgeving gebeurt er teveel met medecoureurs de laatste tijd.
Tijdens de voorjaarstraining al 1 verongelukt,tijdens het seizoen veel valpartijen met erg serieus letsel.
Coma,verlamming,zware botbreuken enz.
Dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten...

Hoop dat het 2e deel van het seizoen allemaal wat beter verloopt.
Dat sowieso! :^

Het laatste dat we kunnen gebruiken is nog X-aantal verongelukten wat de populariteit van de sport tenietdoet en voor je het weet krijg je overheidsbemoeienis omwille van de veiligheid. :X

De KNMV moet zich overigens mijn inziens wel echt afvragen of ze hier wel willen gaan rijden volgend jaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan