Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

A.s. zaterdag is de Macau GP.
Er staan 1 Nederlander aan de start (van de totaal 15 deelnemers).
De eerste dame ooit die deelneemt, Nadieh Schoots.
 
Gisteren was BSB day op de Engelse motor beurs, dus veel nieuws.
- O’Halloran tekent bij McCams
- Buchan bij Tas BMW (jammer, had hem graag op een andere motor gezien)
- Bennetts tekent voor 3 jaar als titel sponsor voor de serie
- Alex Olsen tekent voor IWR in de SuperStock 100

More to follow…

Update 1

- Brad Perie tekent bij Lee Hardy (Team Green) voor de BSB. Mooie stap voor de nummer 2 uit het SS600 kampioenschap
- Dean Harrison blijft bij DAO Racing, het team breidt uit met Brayden Elliott voor de SuperStock 1000.

- De teamgenoot van Kyle Ryde bij OMG Yamaha wordt op 23-11 bekend gemaakt

Bron van dit alles
 
Laatst bewerkt:
Meest ingrijpende nieuws: de showdown verdwijnt!
Niet langer 8 titlefighters, maar een oplopend aantal punten voor de laatste races.
Hier de nieuwe puntentelling

Doel is om nog langer het kampioenschap open te houden en meer rijders tot aan het einde mee te laten doen.
De meningen op de socials zijn tot nu toe behoorlijk verdeeld, het lijkt een nogal kunstmatige ingreep. Maar goed, laten we maar eens kijken hoe het in 2023 uitpakt
 
Meest ingrijpende nieuws: de showdown verdwijnt!
Niet langer 8 titlefighters, maar een oplopend aantal punten voor de laatste races.
Hier de nieuwe puntentelling

Doel is om nog langer het kampioenschap open te houden en meer rijders tot aan het einde mee te laten doen.
De meningen op de socials zijn tot nu toe behoorlijk verdeeld, het lijkt een nogal kunstmatige ingreep. Maar goed, laten we maar eens kijken hoe het in 2023 uitpakt
Die hele puntentelling van het BSB is zo en zo al in mijn ogen wat raar,al is de beste tot nu toe wel de terechte kampioen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tr@x
Die hele puntentelling van het BSB is zo en zo al in mijn ogen wat raar,al is de beste tot nu toe wel de terechte kampioen.
Klopt. De showdown heeft wel hele spannende ontknopingen opgeleverd (Shakey vs Leon Haslam of Hopkins vs Hill) maar ook complete bummers (zoals dit jaar toch wel een beetje). Ray was de terechte kampioen, maar iets meer strijd was leuker geweest.
In het nieuwe format zal het kampioenschap normaal gesproken pas in het laatste weekend besloten worden (en het liefst pas op zondag als het aan Stuart Higgs ligt). Voordeel is dat meer mensen mee zullen strijden.
 
Erg benieuwd hoe dat wordt. Zal vast wel iemand naast Dom komen te zitten die het een beetje gaat leiden.

_O- ik hoop dat hij toch echt een x van die zonnebrillen af kan...
De geruchten zijn dat Christian Iddon in gaat stappen. Hij heeft wel vaker meegekletst als co-host.
Overigens weet je waarom Dom die zonnebrillen draagt? Hij zal er zelf ook graag vanaf willen...:Y


Oh ja...Ryan Vickers neemt de plek in van Brad Ray bij OMG Yamaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Tr@x
Ik mis het BSB afgelopen seizoen 😞
Eerder kon ik dit kijken via eu2 maar hoe was afgelopen seizoen dit te zien? Of eigenlijk aankomend seizoen?
Discovery plus pakket? (Dat is het plan voor WSBK ipv extra zender pakket)
 
Ik keek BSB ook via de player ( en soms live..8-)) , ook de Superpole race WSBK of WSS300 die niet op ES2 werden uitgezonden en Road America, dit gaat idd veranderen zoals R-Devil zei, kreeg onderstaande in de mail :

Meer informatie over het sluiten van Eurosport Player

Hi,

Eurosport Player gaat sluiten zodat we ons kunnen focussen op het verbeteren van Eurosport.nl en de Eurosport app – jouw complete omgeving voor live sport, on-demand content en het laatste nieuws.

Hieronder vind je meer informatie over hoe je kunt blijven kijken naar jouw favoriete Eurosport content.

Wijzigingen in hoe je toegang krijgt tot de Eurosport-service

Vanaf 13 januari 2023 zijn EurosportPlayer.com en de Eurosport Player apps niet langer beschikbaar.

Er zijn geen wijzigingen aan jouw abonnement of de content waar jij graag naar kijkt.

Je kunt blijven kijken naar al jouw favoriete sporten op al je apparaten, door in te loggen op Eurosport.nl of via de Eurosport app.

Eurosport heeft een iets ander uiterlijk dan Eurosport Player. Daarnaast zijn er ook verschillende manieren om door sport content te bladeren of nieuwe content te ontdekken.

Zo kun je blijven kijken op jouw apparaten

Op een Apple of Google mobiele telefoon of tablet, of op Apple TV:

1. Verwijder de Eurosport Player app.

2. Download de Eurosport app van de Google of Apple app store als je dat nog niet hebt gedaan.

3. Log in met je huidige gebruikersnaam en wachtwoord.

Met vriendelijke groet,

Het Eurosport team
 
Verrassende keuze, ondanks dat ik op Crash.net al gelezen had dat Tarran MacKenzie in 2023 niet voor McAms zou rijden had ik niet gelijk aan Tim Neave gedacht..
MacKenzie dan op MIE-Honda in de SS600 ??
Neave zat natuurlijk al in hun Stock 1000 programma, dus dat klinkt wel logisch.
MIE Honda wordt idd genoemd voor Taz, er zijn geruchten over zowel SSP als SBK voor dit team.
Ik hoorde ook wat gegons over een Ten Kate (ondersteund) zitje in SSP
 
Terug
Bovenaan Onderaan