Erwinblade
Die hard MF'er
- 21 feb 2017
- 840
- 879
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet meer van welk jaar hij was. Ik heb even bij Ron Ayers in de microfiches gekeken, maar het lijkt er op dat de SC28 daar nooit verstelbare ingaande demping heeft gehad.Van welk model is de voorvork dan? Ik had een 600F3 voorwiel in een 94-er sc28 geplugd en dat was plug&play, zowel schijven als spacers...
NopeBij de 94-er zit die idd op het blok ipv de voorvork. Weet dat iemand hier met een oerblade er al eens mee bezig geweest is, maar weet even niet meer wie. Maar daar kwam hetzelfde euvel naar voren. Of het uiteindelijk gelukt is, weet ik niet (nu is alles wel passend te krijgen). Ik weet ook niet precies hoe die opnemer geplaatst is bij de voorvork, met dat model heb ik geen ervaring.
@ Oerblade: Weet jij nog wie dat geweest is met die voorwiel-swap?
Die heeft altijd plannenWas dat mrt niet die er toen plannen mee had?
Ja, dat is ook zo Maar er stond me iets van bij...Die heeft altijd plannen
Je hebt helemaal gelijk maar een andere kuip (die ik toch al wilde) is goedkoper dan vervangend oem spul. Als je uit gaat van nieuw. Topkuip en rechterkuip moet je mazzel hebben dat het schadevrij is en dezelfde kleur heeft. Beetje meer bijleggen en je hebt nieuw.Vuurmesje, ik las dat je een ongelukje had en dat je hem weer mooi wilt maken. Misschien een rare vraag, maar: waarom?
Ik heb met mijn SC28 een highsider gehad en er is geen onderdeel waar geen schade aan zit. Op marktplaats een andere topkuip, tank en voorvork gevonden en hij rijdt weer als een zonnetje. Maar weer mooi maken kan financieel toch niet uit? Ik denk dat ik goedkoper een kant en klare mooie Blade kan kopen. Dan bouw ik mijn vering en 16” voorwiel op de nieuwe en klaar.
Of kan het met een 954 wel uit om hem weer mooi te maken?
Ah, ik begrijp dat de hoeveelheid schade wel meevalt, maar dat de originele onderdelen te duur zijn.Je hebt helemaal gelijk maar een andere kuip (die ik toch al wilde) is goedkoper dan vervangend oem spul. Als je uit gaat van nieuw. Topkuip en rechterkuip moet je mazzel hebben dat het schadevrij is en dezelfde kleur heeft. Beetje meer bijleggen en je hebt nieuw.
Gisteren de blade weg gebracht om nieuwe olie keringen te laten monteren in de voorpoten.
En daar maakte hij me ook een leuke aanbieding voor een paar nieuwe banden.
Michelin pilot power 2ct die ook maar gelijk monteren.
Kan hij goed de winterstalling in