Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je woont daar toch niet hé? Want dan kom je er regelmatig 1 medelid tegen 😂
Nope ,niet in rijssen maar daar wel dicht in de buurt.kom wel altijd door rijssen als ik een rondje holterberg pak.
Hoorde trouwens dat motor oost naar enter gaat verhuizen ?
En ik heb gfi of er wat te doen is bij motor oost pedro,stop er regelmatig om ff te kijken .
 
Ow?
Het wordt zondag niet echt geweldig weer, mocht je mij treffen zeg gerust ff hoi :P

Dat gaat goed komen 😊 maar zie nu inderdaad de weersverwachting... Ben erg druk geweest laatste tijd dus ff geen tijd gehad om te rijden.... Heb ik zondag de agenda geblokkeerd wordt het k... Weer...
 
Nope ,niet in rijssen maar daar wel dicht in de buurt.kom wel altijd door rijssen als ik een rondje holterberg pak.
Hoorde trouwens dat motor oost naar enter gaat verhuizen ?
En ik heb gfi of er wat te doen is bij motor oost pedro,stop er regelmatig om ff te kijken .

Motor oost gaat inderdaad naar Enter. Misschien inderdaad maar een keer een Twentemeet doen lijkt me wel gezellig :)

Holterberg kom ik bijna nooit tenzij het s,ochtends erg vroeg is ik heb een hekel aan wielrenners... :')

@pedro volgens mij weekend niks te doen bij Oost. Maar moet er nog wel ff een. De o ringen lopen uit Mn ketting :X lijkt me niet helemaal goed dus ben bang dat ik aan een nieuwe kettingset toe ben..
 
Heb na 8j niet gereden te hebben 2wk geleden mijn 2006 blade gekocht.
Maar had ook geen kleding meer, ben op de terug weg met de blade op de aanhanger langs motor oost gereden een heb daar alles nieuw gekocht.
Van top tot teen.
Maar Erwin en Spree waar laten jullie je onderhoud doen aan de blade?
Woon zelf in Almelo
 
Helaas geen OP meer. Heb even terug gekeken bij deeltje 109 en zag bij 2009 M&G bij PedroRR in Nijverdal. Maar waren toch ook bij jouw thuis?
Met Soesbabe, Anita, Stefan, Roy een stranger op een Kawa (die marinier) een strangerin en nog een strangerin op een Blade die een oogje op Stefan had.
Doe het uit geheugen maar dat is opgeschud zoals je weet.

Zal even kijken of ik foto's heb. Staat mij bij dat er een line-up van de Blades was bij de garageboxen. Denk niet dat ik die heb maar je weet maar nooit.
 
Heb na 8j niet gereden te hebben 2wk geleden mijn 2006 blade gekocht.
Maar had ook geen kleding meer, ben op de terug weg met de blade op de aanhanger langs motor oost gereden een heb daar alles nieuw gekocht.
Van top tot teen.
Maar Erwin en Spree waar laten jullie je onderhoud doen aan de blade?
Woon zelf in Almelo

Ik bij Oost maar dat komt omdat dat handig is omdat ik er woon. Heb ook in Almelo gewoond en ging toen altijd naar motorcentrum Almelo. Ziet er qua zaak een beetje todderig uit maar is echt een vakman die ook niet te duur is.
 
Heb na 8j niet gereden te hebben 2wk geleden mijn 2006 blade gekocht.
Maar had ook geen kleding meer, ben op de terug weg met de blade op de aanhanger langs motor oost gereden een heb daar alles nieuw gekocht.
Van top tot teen.
Maar Erwin en Spree waar laten jullie je onderhoud doen aan de blade?
Woon zelf in Almelo

Ik woon ook in almelo,heb sinds 2 jaar mijn 2009 blade gekocht nadat ik 20 jaar geen motor had gereden:-) vorige was een geel/paars/zwarte blade uit 1997 die ik dus ook in 1997 verkocht heb.
Onderhoud van mijn blade is tot nu toe olie en filter verversen geweest toen ik hem kocht,overigens zelf gedaan. hou de onderhoudsintervallen aan wat in het boekje staan,toen ik mijn blade gekocht had heb ik alle kuipdelen eraf gehaald,vorige eigenaar had net als ikzellf alleen bij droog weer gereden, en luchtfilter gecheckt ,niks mis mee ,was nieuw.bougies hoeven pas bij 42 k km vernieuwd te worden(ik had er wel 4 gekocht,maar dus niet gemonteerd).
Kleppen gecheckt en stonden ook nog prima,verder alleen een andere s21 achterband laten monteren bij mca en verder ketting smeren.
Dat was mijn onderhoud de afgelopen 2 jaar.
Owja erison zit hier ook nog vlak bij mij op het industrie terrein,ook aardige mensen.
Zoon van hem heeft altijd geraced en is er ook monteur.
 
Laatst bewerkt:
Helaas geen OP meer. Heb even terug gekeken bij deeltje 109 en zag bij 2009 M&G bij PedroRR in Nijverdal. Maar waren toch ook bij jouw thuis?
Met Soesbabe, Anita, Stefan, Roy een stranger op een Kawa (die marinier) een strangerin en nog een strangerin op een Blade die een oogje op Stefan had.
Doe het uit geheugen maar dat is opgeschud zoals je weet.

Zal even kijken of ik foto's heb. Staat mij bij dat er een line-up van de Blades was bij de garageboxen. Denk niet dat ik die heb maar je weet maar nooit.

Klopt , s'middags bij mij thuis en in het begin van de avond eten en bowlen in nijverdal
 
Doe ook bijna alles zelf aan onderhoud. Ketting en tandwielen, oliefilter, bougies, remmerij, vloeistoffen dus alles wat van buiten te bereiken is. Wat binnen zit doe ik niet (meer). Houdt het boekje niet in de gaten en lever dat ook niet in bij een beurt. Hoorde oktober vorig jaar tijdens circuittraining op Assen dat er toch best wat gerammel uit het blok kwam. Kon krukas, nokkenas, kleppen, spanner en/of distributieketting zijn. Dus motor begin van het jaar naar motorzaak Leusinks voor een
check-up. 1 uitlaatklepsim niet goed maar distributieketting had 1,5 cm speling. Dus 1 sim vervangen, nieuwe spanner (die ik overigens zelf al gekocht had) en distributieketting erop en het blok was weer zo stil als nieuw.

Ben best wel blij met Leusinks hier in het dorp. Vakman, en hele goede service.
 
Klopt , s'middags bij mij thuis en in het begin van de avond eten en bowlen in nijverdal


Tering, is dat alweer 9 jaar geleden? Waar blijft de tijd.
Maar nog wel altijd heel tevreden over mij blaadje. Doet het nog prima en ziet er nog steeds erg jong uit.

Morgen de andere Blade halen. Eens kijken of er binnenkort een M&G gehouden kan worden in Almere. Oktober gaat mij niet lukken en daarna is het wintertijd. Staan de Blades lekker warm en droog en kan ik aan mijn projectje beginnen.
 
Oke, het onderhoud valt wel mee.
Zal ook niet veel km rijden, alleen voor het plezier.
Wat ik tot nu toe heb ontdekt wat de blade nodig heeft is een nieuwe achter band, echt plat gereden.
Nieuwe remschijven voor er zit een lichte trilling in.
En nieuwe olie keringen in de voorpoten, zweten een klein beetje.
Voor de rest is het pimpen, kleine knipperlichten, zwarte cnc gevreesde hendels en stepjes wil alle onderdelen op de blade zwart hebben.
En voor de sound een Akrapovic met een korte kenteken plaat houder.
 
Morgen de andere Blade halen. Eens kijken of er binnenkort een M&G gehouden kan worden in Almere. Oktober gaat mij niet lukken en daarna is het wintertijd. Staan de Blades lekker warm en droog en kan ik aan mijn projectje beginnen.
Wat voor blade ga je halen?
 
Potvers... Ik heb ook status.. MF veteraan.. 😄✌ fijn weekend..
Blade heb ik nog steeds maar staat ff stil met lekke band.
 
Even spammen met mijn Monster :]:]
Niet omdat het moet, maar omdat het kan!!!
38424400_1691230554307840_1397370779439464448_n.jpg
 
Saaaaaaaaaaaaas *O*

Ja sas , je bent een ouwe
Hoe gaat het met je
Ja joh.. Oud..krom en stief maar nog ginne 80.. 😂 met mij gaat t fijn..veel onderweg..doe mn ding en hopelijk over 2 weken oma.. 🎉😍 jawel... Nadine krijgt een kleine.. Dusssss je snapt t.. Mijn kleinzoon krijgt zn eerste minibike van mij.. ( hopelijk 1 die t motorgen in de fam nog eens voelt 😒)

Potvers..jij hebt ook weer een blade gekocht lees ik net 😄🎉
 
Met wat voor banden rijden jullie op de blade's, ik moet de mijne vervangen.
Ik ben geen super sport rijder dus de randjes zal ik niet halen.
Echt vol warm zullen ze niet worden
 
Met wat voor banden rijden jullie op de blade's, ik moet de mijne vervangen.
Ik ben geen super sport rijder dus de randjes zal ik niet halen.
Echt vol warm zullen ze niet worden
Ik heb nu pilot road 3 (2ct) op de r1 en bevalt prima, ook ik raak lang niet de randen.
(ja @Vuurmesje wel met de circuit R1 heur, PR met 3 sec af gereden naar 2:21, Wij reden toen bij 2the experience 2:38 als snelste tijd, zat allemaal in het koppie en dat begint al aardig goed te komen.)

De Michelin Pilot road 3Zijn goedkoop en in de regen ook goed, de normale "2CT" zijn nog goedkoper en ook goed in de regen en ook topbandjes :Y
Nu heb je al de pilot road 5, maar daar betaal je nog wel een dikke prijs voor ( als je de weg niet kent )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan