Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan nergens een herberekening optie vinden in de rider 400. Gpx bestanden vernaggeld hij soms wel, zelfs als de track op mydrive goed staat presteert de tomtom nog om de route anders te maken.

IMG_20170331_110538_01_zpseteikaut.jpg


zoals gezien op Mydrive, gaat specifiek om deze 'kruising.'

IMG_20170331_110614_01_zpsiivwo3ae.jpg


Wat de tomtom ervan maakt. Tis maar een klein verschil, maar het gaat mij om het principe en dit vind ik dan wel beetje jammer. Vooral aangezien je al kiest voor de 'track' gpx ipv het routepunten (itn) systeem. Met de track zou hij 't gewoon 1:1 overnemen moeten kunnen van Mydrive lijkt me.

maar helaas |(
 
Laatst bewerkt:
Rij je zomaar door het mooie Bakkeveen Totl:p

yup. Woon in Haulerwijk en heb voor de lol een aantal ANWB routes van het internet geplukt om eens uit te proberen. De 'veen en wouden' route gaat door Haulerwijk dus ideaal om te proberen aangezien je er niet eerst voor naar een startpunt hoeft.
 
Leuk ja ben ik dus niet de enige "jonge" gs rijder in Friesland. Als je nog leuke routes zoekt roep je maar vooral offroad weet ik het een en ander wel bij ons in de omgeving.
 
Was weer heerlijk sturen vandaag in Sauerland. We hebben het nog 25 graden zien worden op de displays maar dan kom je weer hier, rij je meteen in de regen.

Trouwens 403 km gereden op 1 tank en volgens m'n display had ik nog een range van 8 km. Daarna kon ik 19,06 liter erbij tanken dus moet er nog zeker 1 hele liter in hebben gezeten. En MrsTenCats was met haar GS nog zuiniger. ;(
full
 
Laatst bewerkt:
yup. Woon in Haulerwijk en heb voor de lol een aantal ANWB routes van het internet geplukt om eens uit te proberen. De 'veen en wouden' route gaat door Haulerwijk dus ideaal om te proberen aangezien je er niet eerst voor naar een startpunt hoeft.

En in dat gat woont ook een collega van mij... :Y
 
Trouwens... wij wonen zelf in een prachtig Drents brinkdorpje... en door dat gat komen aardig wat GPS-motorroutes gereden. :t
 
Leuk ja ben ik dus niet de enige "jonge" gs rijder in Friesland. Als je nog leuke routes zoekt roep je maar vooral offroad weet ik het een en ander wel bij ons in de omgeving.

Vanaf welke leeftijd val je eigenlijk in de categorie "ouwe" GS(A) rijder :?
 
Zodra je er eentje koopt val je in de ouwelullen categorie.

Kleine wereld leven we toch in. Niet? :)
 
Dat was dan heerlijk relaxed cruisen door het sauerland. Bij mij hield het afgelopen week naar berlijn op met 200-230km op 15l. (4x tanken op 1 dag :o )
 
Leuk ja ben ik dus niet de enige "jonge" gs rijder in Friesland. Als je nog leuke routes zoekt roep je maar vooral offroad weet ik het een en ander wel bij ons in de omgeving.


Nog een "jonge" gs rijder uit de omgeving.
Ben d'r ook wel eens doorheen gereden, onroad.
Ik ken eigenlijks geen offroad wegen.
Behalve een 2 stukken zandpad tussen oostindie en Amerika.
 
Nog een "jonge" gs rijder uit de omgeving.
Ben d'r ook wel eens doorheen gereden, onroad.
Ik ken eigenlijks geen offroad wegen.
Behalve een 2 stukken zandpad tussen oostindie en Amerika.

In dat gebied ken ik denk ik ongeveer 30 kilometer aaneensluitende zandpaden. Van Een/Zevenhuizen tot aan Assen kan je binnendoor :P Zelf rij ik niet zo vaak met de gs offroad maar vooral met de wr. Ken ook nog aardig wat single tracks maar dat is voor de gs niet tot slecht te doen ben ik bang
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan