Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
In dat gebied ken ik denk ik ongeveer 30 kilometer aaneensluitende zandpaden. Van Een/Zevenhuizen tot aan Assen kan je binnendoor :P Zelf rij ik niet zo vaak met de gs offroad maar vooral met de wr. Ken ook nog aardig wat single tracks maar dat is voor de gs niet tot slecht te doen ben ik bang
 
In dat gebied ken ik denk ik ongeveer 30 kilometer aaneensluitende zandpaden. Van Een/Zevenhuizen tot aan Assen kan je binnendoor :P Zelf rij ik niet zo vaak met de gs offroad maar vooral met de wr. Ken ook nog aardig wat single tracks maar dat is voor de gs niet tot slecht te doen ben ik bang

ik rijd eigenlijk nooit offroad want ik wil graag de gs sparen, maar ik geloof meteen dat het wel een mooie route is.
 
In dat gebied ken ik denk ik ongeveer 30 kilometer aaneensluitende zandpaden. Van Een/Zevenhuizen tot aan Assen kan je binnendoor :P Zelf rij ik niet zo vaak met de gs offroad maar vooral met de wr. Ken ook nog aardig wat single tracks maar dat is voor de gs niet tot slecht te doen ben ik bang

Klinkt goed. Moet ik eigenlijk een x achter je aan op m'n ttr. :]
 
Dat is wel mogelijk hoor. Ik rij altijd met een kameraad en nemen wel vaker mensen mee. Stuur maar een pb als je een keer mee wilt. Als je dan je je nummer even mee stuurt dan kan ik je tzt wel een appje sturen wanneer we weer een keer gaan rijden:P
 
Ben niet bekend met de F650, maar ik kan me niet voorstellen dat deze anders is dan bij andere BMW modellen. Google eens op 12V stekker BMW/Hella en je ziet dat de connector een maatje kleiner is...


pdiium1452565518741.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even een olie vraagje, wil dit zelf gaan doen bij de f800gs,
Bmw f800gs handleiding gedownload, twee opties lees ik, 10w40 of 15w40.
Bel ik de bmw dealer of ze olie voor de f800gs hebben, ja zeker 15w50 moet er in en hebben we wel.
Hmmm, tja en nu.
10w40 gastrol rs heb ik nog wel van mn vorige kawsaki racert.
Die andere 2 niet, boekje aanhouden of dealer advies?
 
Even een olie vraagje, wil dit zelf gaan doen bij de f800gs,
Bmw f800gs handleiding gedownload, twee opties lees ik, 10w40 of 15w40.
Bel ik de bmw dealer of ze olie voor de f800gs hebben, ja zeker 15w50 moet er in en hebben we wel.
Hmmm, tja en nu.
10w40 gastrol rs heb ik nog wel van mn vorige kawsaki racert.
Die andere 2 niet, boekje aanhouden of dealer advies?

Met de huidige snelheid van global warming zou ik toch eerder voor de 15W50 gaan .....



:+
 
Vandaag een vetertje in die band gepropt en morgen maar eens kijken of-ie op spanning blijft. Zo ja, dan blijft-ie lekker om de velg en zoniet, pech gehad. Ik zag in ieder geval geen zeepsop bubbelen.
 
Pff deze ochtend mijn motorblok vastgelopen op 200m van kantoor.
Gelukkig recht gebleven en motor op een veilige plaats kunnen stallen.
Garage gebelt en valt onder 2dehands garantie van 1 jaar.
Ze zeiden wel dat ik de motor +- 4 weken ga kwijt zijn.

Iemand al ervaring met vastgelopen blokken?
R1200gs LC bj 2013 kilometerstand 23000


Lichtpunt van de dag:
Achter mij reed nog een motar, deze is direct gestopt en samen de motor naar een veilig plaats gesleurd. (achterwiel zit compleet vast)
Duizendmaal dank aan deze persoon!
Lang leve het broederschap onder motorrijders!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan