Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

zei de man die nog niet gevallen was?
(je weet dat er slechts 2 soorten motorrijders bestaan?)
(-zij die reeds gevallen zijn)
(-zij die nog moeten vallen)
:)

Wees niet bang ik ben in het verleden regelmatig mijn motor gevallen.

Vaak was modder, zand en ijzel de oorzaak.
(Wel was ik zo slim om relatief vaak met de Guzzi van de zaak toen ik in dienst zat te vallen (volgens mij 7 keer 🤭)
een keer was in het donker met oorlogsverlichting. Ik zag niet dat de weg een bocht maakte en reed een ijsplateau op 🥶)
Gelukkig nooit met hogere snelheden gevallen.

Door de overstap naar mooi weer rijder en op de weg te blijven weet ik nu al lange tijd mijn motor rechtop te houden.
 
Ik mag blij zijn dat het deze keer stilstaand was,
Parkeerde de motor op jiffy op zeer grove kiezel,
Moet weggeschoten zijn en jiffy klapte dicht.
Moraal: zet de motor in versnelling!
 
Yes. Mega handig! Ik geef nog les in avondschool en ideaal om al mijn lesmateriaal te kunnen meenemen en toch geen 2u te moeten schuiven met de auto in de file naar Antwerpen.
Dat mijn broer met een R6 mij uitlacht, tot daar, maar andere GS-rijders. Fuck, ik ben verkeerd bezig 8)7
Super handige koffer, heb ik ook op mijn 2009 1200gs. Twee helmen passen erin voor als je samen op pad bent. Ben blij dat ik niet dat kleintje heb genomen
 
Ik wist niet dat BMW toen ook al op festivals aanwezig was. :?

1409515
 
Hoe is het hier ?

om één of andere reden krijg ik geen updates meer...
terwijl de instelling nog steeds op volgen staan.
 
Nee, nu te laat voor een ritje. Te veel kans op overstekend wild.

Vanmiddag wel een lekker rondje gemaakt in Luxemburg. TomTom heeft een voorkeur voor de kleine bochtige weggetjes maar Kurviger doet er nog een schepje bovenop.
Daarna pizza gemaakt in de BBQ.

Tja en nu is het tijd voor een biertje.
 
Excuus voor het verzoek aan de moderators voor een kleine interventie.
Ik begreep dat links naar youtube ook niet langer zijn toegestaan. 😁


Oh dat is nou jammer, had net een video gemaakt waar ik een Honda NC 750 X flink aan het uitknijpen was ....
Dat gaat dan niet door.....

:+:+
 
Ik mocht vandaag in Luxemburg niet eens een filmpje maken.
En met de internet verbinding die Vodafone mij hier gunt in de Eifel gaat het ook niet lukken om deze op YouTube te zetten.
Dan ook nog een verbod op YouTube links.

Dus ik moet jullie teleurstellen geen lange film vanaf mijn motor met een hoeveelheid actie waar Hollywood jaloers op is.😗
 
IMG_20190716_193631.jpg


Hier in het hotel ook mooi de filmpjes terugkijken die ik heb gemaakt overdag..Onder het genot van....
 
Leuk voor de mensen die aan het tafeltje verderop romantisch aan het dineren zijn ... 2,5 uur aan één stuk , vanuit jouw laptop : VVVVVVVVRRRRRRRRROAAAAAAARRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:+

Uiteraard het geluid op mute...Wel af en toe een harde lach..;-)
 
.......32 minuten daarentegen 😁

De filmpjes die ik in het verleden gemaakt heb zijn meer voor mezelf dan voor een ander. Derden vallen vanzelf in slaap en dan hebben ze dus ook een doel, voor hen die de slaap niet kunnen vatten. Voor de gene die zelfs met pillen niet in slaap komen, dan hebben we de fraaie beelden van de Twentse N wegen geschoten door Verhulst. Zo zie je maar, alles gebeurd met een reden. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan