Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Allen dank… Had ook nog ff gekeken naar een nieuwe 1250 maar deze kwam uit op bijna 30K, dit is wat teveel van het goede.. Het kan altijd beter of mooier maar zo is het goed :Y
 
Goedemiddag allemaal,
Zal mij even kort voorstellen : ik ben Maarten, 38 jaar en ga mijn Kawasaki Versys 650 inruilen voor onderstaand exemplaar, hopelijk gaan we er veel van genieten :)

Gefeliciteerd! Naar mijn mening de mooiste kleur :9~ Maar die ernaast staat is ook een plaatje, Aprilia Touareg :9
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben dus iets verzonnen in de winterperiode waardoor de werkplaats weer vol komt. *O*

Vaak zie je recall's in de winterperiode, gewoon om iedereen weer naar de werkplaats te lokken. Veel klanten kiezen er dan ook voor om een beurt te laten uitvoeren, of toch maar nieuwe bandjes te laten monteren.
 
Maar is het wel nodig ?
Er wordt in de tekst verwezen naar een artikel van 2014 over de recall in de USA , maar daar ging het uitsluitend over de jaargangen 2012-2013 .. ik vermoed toch wel dat de recentere LC’ s sindsdien in de fabriek zo’n borgplaat hebben gekregen…
 
ik ben net bij de dealer geweest vorige week. Knoppenwinkel links is keurig onder garantie vervangen. Helaas mag ik weer terug omdat de ACS in storing ligt.
 
Ff wat anders...
Taadaaaa...vanmiddag een leuke honda cb500 x voor/met bonusdochter gekocht...
Bwjr 2018 en 12k op de teller....
Als nieuw zo mooi en de proefrit verraste mij zeer positief
20220112_134256.jpg
 
Ff wat anders...
Taadaaaa...vanmiddag een leuke honda cb500 x voor/met bonusdochter gekocht...
Bwjr 2018 en 12k op de teller....
Als nieuw zo mooi en de proefrit verraste mij zeer positief
Ik meen me te herinneren dat bonusdochter haar rijbewijs nog niet heeft en dat je een paar maanden terug al een Diversion 600 had gekocht. Zit ik er naast, of ben ik wederom vlijmscherp....... :?
 
Ik denk het wel, die recall heb ik namelijk niet gehad voor mijn GSA afgeleverd in februari 2014.
Ik herinner me nu dat mijn eigen 2013 exemplaar deze recall heeft gehad in 2014, zonder dat ik er klachten over had, trouwens...
Al bij al , was mijn eerste lichting-exemplaar behoorlijk probleemloos : benzinedop kwam los en rempotjedeksel lekte en dat was het ongeveer... (andere dingen werden puur als voorzorg uitgevoerd, zonder dat ik klachten had).
 
Laatst bewerkt:
Ik meen me te herinneren dat bonusdochter haar rijbewijs nog niet heeft en dat je een paar maanden terug al een Diversion 600 had gekocht. Zit ik er naast, of ben ik wederom vlijmscherp....... :?
Diversion rijdt haar vriendje nu op....Yentl is de 1e x gezakt en moet binnenkort voor de 2e x opdraven....haar eigen motor heeft zij nu...althans met de dealer afgesproken hem plm half maart op te halen
 
VLIJM : zelfstandig naamwoord · (medisch) scherp snijinstrument dat eertijds gebruikt werd bij het aderlaten.

Ik bevestig dus dat Tox ons niet (overmatig) doet bloeden (huilen, zweten, vloeken, met ons hoofd tegen de muur bonken…. dat allemaal wel, uiteraard)… :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan