Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
misschien omdat tie een zware wil??Wàt een gelukkig toeval, alweer....
Waarom vliegt-ie buiten ?
De ketting houdt mij ook tegen, anders zou de keuze snel gemaakt zijn, zeker nu de nieuwe AT adventure sports eindelijk tubeless wielen heeft.
Ik rij tegenwoordig bijna dagelijks met de motor, dus die cardan is voor mij een must, en dan ben je nogal beperkt.
Met de Moto Guzzi v85tt ben ik gaan testrijden, leuk ding maar het is geen GS/Superten of Tiger....
Je rechterhand is de belangrijkste factor, maar weet dit werkt niet onbeperkt, met een boxer 1 op 25 rijden is mij niet gelukt,
Een 1250 is voorlopig nog wel even uit bereik, denk dat een R 1200 dohc het eerst bereikbaar is, en die zijn al erg goed
De ketting houdt mij ook tegen, anders zou de keuze snel gemaakt zijn, zeker nu de nieuwe AT adventure sports eindelijk tubeless wielen heeft.
Alleszins droger dan waar ik nu zit in een grote plas speeksel dat me uit de bek druipt bij het aanschouwen van deze pracht...Net op de Parpaillon, 22 graden en droog als een biscuitje.Bekijk bijlage 1434907
1:25 met de 1250 gaat niet lukken, 1:20 is wel haalbaar maar je moet dan wel héél relaxed rijden.
Mijn verbruik met de 1250 is rond de 1:18 en is best ook wel zuinig voor dit vermogen.
De R1250GS is inderdaad wel prijzig om hem te kopen zonder inruil, maar ik heb m’n 1200 GS DOHC en C650 er voor ingeruild, en dan wordt een nieuwe demo showroom model R1250GS op kenteken ineens wel bereikbaar.
Als je dan over een jaar je 1200 inruilt, wordt een gebruikte 1250 ook bereikbaar.
Bij een 1200 dohc tot 2012 is een upgrade naar de 1250 shiftcam zeker interessant en het verschil absoluut merkbaar, maar bij het model vanaf 2013 is de investering voor een nieuwe 1250 nog niet echt nodig, tenzij men de 1250 echt graag wil natuurlijkdaarom vind het niet erg om wat cc en pk's in te leveren om wat meer km's uit een liter te krijgen ,
een 1200 dohc haald ook wel 1 op 20 ,
Bij een 1200 dohc tot 2012 is een upgrade naar de 1250 shiftcam zeker interessant en het verschil absoluut merkbaar, maar bij het model vanaf 2013 is de investering voor een nieuwe 1250 nog niet echt nodig, tenzij men de 1250 echt graag wil natuurlijk
Want als je de 1250 eenmaal hebt, gaat er een wereld van techniek, vermogen en digitalisering voor je open
Deels wel, maar ik heb mijn "oude boxer" ingeruild met een gemiddeld verbruik, over 40.000 km. van 1 op 21,3.
Moet ook wel, ik heb een kleiner tankje.
Ook bij de 1250 kan je nog steeds veel zelf doen, volledige onderhoudsbeurten, e.v.t. na de garantieperiode, staat zelfs in de gebruikshandleiding beschreven, olie, filters, remblokken, wielen, banden, de tastbare onderdelen. Het digitale gedeelte omvat, het tft scherm, navigatie, telefoon en multimedia, het koppelen van Bluetooth apparatuur.die oude lucht olie koelers kan je nog veel meer zelf doen ,, niks tegen digitaal ( ben ict'er )
Ook bij de 1250 kan je nog steeds veel zelf doen, volledige onderhoudsbeurten, e.v.t. na de garantieperiode, staat zelfs in de gebruikshandleiding beschreven, olie, filters, remblokken, wielen, banden, de tastbare onderdelen. Het digitale gedeelte omvat, het tft scherm, navigatie, telefoon en multimedia, het koppelen van Bluetooth apparatuur.
E.v.t. software upgrades door een bmw specialist laten uitvoeren, maar zou je, als je daar de uitleesapparatuur voor hebt en niet door bmw afgeschermd is, wellicht ook nog zelf kunnen doen.
potver, ik doe toch iets niet goed....
toch een ander uit zicht dan als ik ga toeren .....
blijkbaar doe ik het ook niet goed..
Bekijk bijlage 1435099
Da's ook geen GS, dus da's logisch!
Ik wil niet lullig doen, maar Detox rijdt daar op een ouwe € 500 Honda DominatorVoor mooie uitzichten moet je toch echt de meerprijs van een GS neerleggen.
Ik wil niet lullig doen, maar Detox rijdt daar op een ouwe € 500 Honda Dominator