heb er op gereden,, bijna eentje gekocht,, als de dealer 300,- meer had terug gegeven had ik er nu nog op gereden,,
was een leuk ding, net wat makkelijker in bochten, en door dat ene tandje meer op het voortandwiel heel veel minder nerveus in lage versnellingen.
nou was ie ook nieuwer dan mijn 2008 en had allerlei verbeteringen die mijn F800GS niet had.
je voelt eigenlijk geen verschil tot je idd die 5500 tmp komt,, door te goochelen met ontsteking en inspuiting kan je makkelijk wat pk's zoek maken .
als je zeker wil weten of er toch geen andere onderdelen gebruikt worden zou je de onderdelen sheets moeten bekijken of er andere part nummers gebruikt worden , van de nokkenassen ,, de nieuwe 850 heeft wel een stuk meer vermogen en dat verschil zoek maken of dat zo maar gaat ?? misschien toch ook nog een aan gepast onderdeel ?
Jaa dat is zeker zo, de 850 heeft toch echt een vermogens verschil met precies hetzelfde blok. Ik heb mij laten vertellen dat iemand een 850 ECU op een 750 heeft gezet en op een paar pk verschil toch in de buurt is gekomen van de 850. Al hebben ze het dan ook over ander luchtinlaten enz.