Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[afbeelding]
Dank voor het warme welkom, ik zal voornamelijk gaan touren en sporadisch woon werk verkeer.
Zit te twijfelen tussen de Bridgestones en de Michelins, ben niet echt een Michelin fan alleen.
Ook effe op fb aangemeld bij de groep.
Hier viel het kwartje pas gisteren wie jij bent. (n.a.v. ander topic)Allereerst iedereen de beste wensen!! Veel veilige km's in 2018
Gefeliciteerd met je GSX-F
Ik hab onder een andere motor de BT023 en die bevielen prima. Op mijn GSX-F heb ik Michelin Pilot Road 4, zowel voor als achter, en die bevallen ook uitstekend. Komen ook erg goed uit de test met bv. nat weer.
Vaak zijn banden persoonlijk. Maar er zijn zeker van de A-merken geen slechte banden meer.
Dat linkje heb ik in mijn favorieten gezet...
Ik had zelf last van de remzuigers die vast zaten,dus gereviseerd (goede howto hier op 't forum: How-to: remmen reviseren incl foto's)
Thx, gaat lukken!met dit ding: https/www.hbm-machines....QeMkz6M9iq6xoCoNYQAvD_BwE
Schijnt ook veel gebruikt te worden nog in de racerij,
een howto:
even opletten bij plaatsen band dat het rondje op de zijkant van de pant ook bij je ventiel zit. als je veel lood nodig hebt; dan het wiel 180 graden draaien. (dus dat rondje tegenovergesteld van je ventiel)
maar volgens mij kan het ook wel in je as van je motor zelf.. deze as ligt dan even op twee lagers en je velg is gecentreerd door twee kegels op die as.
Volgens mij zou het met het filmpje ook moeten lukken, maar graag.ik kan morgen eventueel wel een stappenplan voor je opschrijven.. tis best makkelijk maar wel zwaar ( ik ben niet atletisch gebouwd)
Heeft iemand een linker stuurschakelaar liggen van een gsx 750f uit 2000? M'n linker knipperlichten doen het nl. niet
[afbeelding]
Wordt pas in het voorjaar. Eerst de winterbanden oprijden en dan de zomerbanden er weer op.
Het balanceerapparaat ga ik zelf wel maken door de as in het wiel te steken en het dan 'op rolletjes' te leggen. Scheelt me weer een apparaat kopen dat continu ruimte in de garage kost en gemiddeld maar één keer per jaar wordt gebruikt.
dat is inderdaad ook nog wel een idee.. die van hmb is demontabel (die twee verticale balkjes kunnen los geshroef worden waardoor het pakket niet zo groot meer is)
maar 4 lagers en wat handigheid is goedkoper denk ik ja.. weet niet of het waterpas staan zo heel veel uitmaakt..
Vandaag voor het eerst een proefrit kunnen maken. Wat heb ik er aan gedaan (voordat deze weer rijdbaar was....):
- carburateurs ultrasoon schoongemaakt
- carburateurs gereviseerd (dik 1 liter benzine uit het luchtfilterhuis kunnen verwijderen) dus alle vlotternaalden en o-ringen vervangen.
- 1 stationairsproeier vervangen ( na 2 uur in ultrasoonbad nog steeds niet open)
- Kleppen gesteld
- Filters vervangen
- Olie vervangen
- Nieuwe accu
- chokekabel vervangen
Hij rijdt bijna weer 100%. Weet iemand hoe ik de luchtschroeven afstel? Heb ze op de standaardwaarde gezet.
[afbeelding]
Vandaag voor het eerst een proefrit kunnen maken. Wat heb ik er aan gedaan (voordat deze weer rijdbaar was....):
- carburateurs ultrasoon schoongemaakt
- carburateurs gereviseerd (dik 1 liter benzine uit het luchtfilterhuis kunnen verwijderen) dus alle vlotternaalden en o-ringen vervangen.
- 1 stationairsproeier vervangen ( na 2 uur in ultrasoonbad nog steeds niet open)
- Kleppen gesteld
- Filters vervangen
- Olie vervangen
- Nieuwe accu
- chokekabel vervangen
Hij rijdt bijna weer 100%. Weet iemand hoe ik de luchtschroeven afstel? Heb ze op de standaardwaarde gezet.
Ik heb ook een honda deauville.. bij het proefrijden was deze ook 'defect',dit zou een honda kwaal zijn geweest dat het vet hard wordt en de schakelaar niet goed meer werkt.
Zou dat het voor jou ook kunnen zijn?