Hoppa! Daar doe ik het weer, voor de derde keer al! 555,5km op 1 tank!
Gek, want ik heb helemaal niet meer dat doel
21,35L ging er dit keer in, dus goed voor 3,84L/100km (1:26,018)
Het is echter niet de beste van mijn GSX F'en, dat was nr.3
(die met de drie koffers erop, en welke ik op nr.4 zou overzetten, wat nooit gebeurt is, net zoals bij nr.5, en nu bij nr.6 )
Nr.1 was de mooiste
Nr.2 was de slechtste
Nr.3 was de beste
Nr.4
nog geen idee wat deze verdient als beschrijving, ze was relatief slecht, maar niet als nr.2
Nr.5 was de grote pechvogel
(ongeval, achterlangs aangereden, vandaag dag op dag 1 jaar geleden alweer)
Nr.6 is de zuinigste, veruit zelfs!
Normaal komt er echter geen nr.7 meer, tenzij ik tzt financieel beter af ben. Bedoeling is over te schakelen op een elektrische motor in de toekomst. Kan dat nog niet tzt, wordt het wellicht een motor in de A2 klasse, want die doen wat ze moeten doen voor mij, en verbruiken nóg minder
Maar als de financieën het toelaten, zou ik dus als dagelijkse motor een elektrische willen, en een 7de, in (zeer) goede staat verkerende GSX 750 F ernaast willen als hobbymotor, en die volledig uitrusten zoals ik graag zou willen, al zou die maar een paar duizend km per jaar gebruikt worden.
Nr.6 zou ik dan ook nog graag behouden, om ze op
@Ivan 's wijze om te bouwen naar iets extreams, ik zou dan gaan voor een beetje "Nighthawk" stijl zoals ik eerder al zei ...
Dromen ... dromen ... dromen ... maar
dreaming is for free zegt mijn vrouwtje altijd,
you never know it becomes true, what is nót possible if you don't dream it ... en ja, ik kan ze geen ongelijk geven!