Het Grote GSX-R1000 Topic deel 12: Autumn Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand enig idee wat voor remleiding aansluiting dit is, rechts onder de foto

[afbeelding]

komt dit uit de racerij ofzo.

Wil namelijk voor deze motor gaan kijken maar het is een import uit talië met yoshi demper (zou je denken niet voor circuit) maar vind die remleidingen een beetje raar.

Lijkt wel op een snelkoppeling, maar ik weet 't niet zeker. Is erg prijzig spul. Hans ZX10 heeft ze ook op z'n Kawa zitten.

:W
 
Is een onluchtingsnippel, denk dat het van Goodridge is.
denk het ook ja, het heeft wel die typische goodridge kleur

@Relentless, thanx voor de linkjes als ik eens nieuw nodig heb na een val partij of schade aan de circuitfiets dan koop ik weer een setje
wel met ander kuipwerk dan, het zit er nu netjes op maar het JVP kuipwerk schijnt toch echt beter kwa pasvorm te zijn, wilde dit eens proberen zat kwa geld een beetje in de middenmoot

het is wel wat steviger als andere merken, dus misschien kan het wat af :)
 
Lijkt wel op een snelkoppeling, maar ik weet 't niet zeker. Is erg prijzig spul. Hans ZX10 heeft ze ook op z'n Kawa zitten.

:W
Is een onluchtingsnippel, denk dat het van Goodridge is.


dank u.

Voorpoten steken ook erg ver door van de gixxer.

Wat denken jullie ex racer of gewoon iemand die van zijn motor hield.?

Is een import uit Italië wel met knippers spiegels en kentekenplaat banden zien er niet als race uit, maar ja dat kunnen ze ook achteraf gedaan hebben.

ennnn Hij is wel erg mooi :P

foto van motor.
GroteFoto-DYDPBY6U.jpg

Foto-S3S3UTLT.jpg

Foto-LZOZR7HD.jpg


hopelijk van het weekend even kijken en hopen dat het wat is :Y
 
Laatst bewerkt:
miss zit er vervuilde benzine in me tank :s en is er een injector vies! Morgen maar eerst even de tank omgooien en andere benzine erin!
 
miss zit er vervuilde benzine in me tank :s en is er een injector vies! Morgen maar eerst even de tank omgooien en andere benzine erin!

Ik heb pressies het zelfde gehad met mijn 750.
Bougies vervangen en het was weg, misschien idd wat vuil of slechte bougies of brandstof.
 
dank u.

Voorpoten steken ook erg ver door van de gixxer.

Wat denken jullie ex racer of gewoon iemand die van zijn motor hield.?

Is een import uit Italië wel met knippers spiegels en kentekenplaat banden zien er niet als race uit, maar ja dat kunnen ze ook achteraf gedaan hebben.

ennnn Hij is wel erg mooi :P


hopelijk van het weekend even kijken en hopen dat het wat is :Y


Bij twijfel niet doen..
 
dank u.

Voorpoten steken ook erg ver door van de gixxer.

Wat denken jullie ex racer of gewoon iemand die van zijn motor hield.?

Is een import uit Italië wel met knippers spiegels en kentekenplaat banden zien er niet als race uit, maar ja dat kunnen ze ook achteraf gedaan hebben.

ennnn Hij is wel erg mooi :P

foto van motor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hopelijk van het weekend even kijken en hopen dat het wat is :Y

ziet er als een straatmotor uit.


ennuh de vorkpoot is lek zo te zien
 
Nou moet niet gekker worden! Start me motor draait gewoon weer netjes op 4 cilinders kan het dan echt komen door vervuilde benzine?

Ik rij permanent op BP Ultimate....

Gewoon ff keer goed 't gas open :p en ff schoonbranden van binnen.
Je heb ook van die cleanerzooi voor door de brandstof > heb ik geen ervaring mee.

Brandstof filter & Bougies vervangen kan nooit kwaad.
 
Ik rij permanent op BP Ultimate....

Gewoon ff keer goed 't gas open :p en ff schoonbranden van binnen.
Je heb ook van die cleanerzooi voor door de brandstof > heb ik geen ervaring mee.

Brandstof filter & Bougies vervangen kan nooit kwaad.

Denk inderdaad dat ik ff andere bougies ga kopen! En ik tank altijd 98 maar niet meer bij de tamolie. Anwb zei gisteren dat een injector mogelijk daardoor blijft open staan. Dus morgen ben ik weer druk bezig met het beesie
 
dank u.

Voorpoten steken ook erg ver door van de gixxer.

Wat denken jullie ex racer of gewoon iemand die van zijn motor hield.?

Is een import uit Italië wel met knippers spiegels en kentekenplaat banden zien er niet als race uit, maar ja dat kunnen ze ook achteraf gedaan hebben.



ennnn Hij is wel erg mooi :P

foto van motor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hopelijk van het weekend even kijken en hopen dat het wat is :Y

Mick welke heb je weg gedaan? Want toen bij de hemo zei je al dat je een gsxr wilde gaan kopen dus nu is het weer zover! *O*
 
nou nou dat is een tijd geleden
zelfs de foto is verkleurd -O- [afbeelding]


Ik zeg oeh! (Oeh!)
Ik zeg ah! (Ah!)
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Oeh! (Oeh!)

Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie daor aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd

Langzaam rijden dat deeien zie nooit
Dat vonden zie toch maar tied verknooid
Andor op zien Suzuki
En Tinus op de BSA

Naar de motorcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Andor op zien Suzuki
En Tinus op de BSA

Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Ik zeg ah! (Ah!)
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Oeh! (Oeh!)

Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie daor aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd

Langzaam rijden dat deeien zie nooit
Dat vonden zie toch maar tied verknooid
Andor op zien Suzuki
En Tinus op de BSA

Naar de motorcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Andor op zien Suzuki
En Tinus op de BSA

Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
:)
:} nou nou daar ben je even mee bezig geweest :}
maar ik heb ze nog wel ouder :Y
 
Mick welke heb je weg gedaan? Want toen bij de hemo zei je al dat je een gsxr wilde gaan kopen dus nu is het weer zover! *O*


Ik heb niets weg gedaan hij komt er bij }) }) .



ziet er als een straatmotor uit.


ennuh de vorkpoot is lek zo te zien


Dacht eigenlijk ook aan een straat motor aangezien de banden en die voorpoten laat je niet zover door zakken op het circuit dacht ik zo, remt zo raar :P

mmmm lek, ja weet niet misschien wel vuil of zo rubber/tirap om te kijken hoever die inveert, aan de andere kant zie het zelfde.
Anders gaan we eens kijken en vragen of we iets los kunnen peuteren bij de verkoper
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niets weg gedaan hij komt er bij }) }) .Dacht eigenlijk ook aan een straat motor aangezien de banden en die voorpoten laat je niet zover door zakken op het circuit dacht ik zo, remt zo raar :P

mmmm lek, ja weet niet misschien wel vuil of zo rubber/tirap om te kijken hoever die inveert, aan de andere kant zie het zelfde.Anders gaan we eens kijken en vragen of we iets los kunnen peuteren bij de verkoper


links en rechts een tyrap is niet echt nuttig. :) dus zijn ze wellicht allebei lek.
 
Ik heb niets weg gedaan hij komt er bij }) }) .Dacht eigenlijk ook aan een straat motor aangezien de banden en die voorpoten laat je niet zover door zakken op het circuit dacht ik zo, remt zo raar :P

mmmm lek, ja weet niet misschien wel vuil of zo rubber/tirap om te kijken hoever die inveert, aan de andere kant zie het zelfde.
Anders gaan we eens kijken en vragen of we iets los kunnen peuteren bij de verkoper

Zozo toemaar! Dat is wel een hele goeie uitgave diee je gaat doen :]
 
Voorpoten steken ook erg ver door van de gixxer.

Wat denken jullie ex racer of gewoon iemand die van zijn motor hield.?

Is een import uit Italië wel met knippers spiegels en kentekenplaat banden zien er niet als race uit, maar ja dat kunnen ze ook achteraf gedaan hebben.

ennnn Hij is wel erg mooi :P

foto van motor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hopelijk van het weekend even kijken en hopen dat het wat is :Y
bij is da ook zo dat die voorpoten ver doorsteken maar da komt omdat mijne verlaagd (ik geraak anders ni aan de grond) is met 30mm achteraan en dan laten ze die vooraan door de kroonplaat zakken om zo het rijgedrag niet al te hard te laten veranderen

gr night devil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan