Het Grote GSX-R1000 Topic deel 8

Welke Gixxer 1000 bestuur jij ??

  • 1000 K1/K2

    Stemmen: 12 14,8%
  • 1000 K3/K4

    Stemmen: 12 14,8%
  • 1000 K5/K6

    Stemmen: 27 33,3%
  • 1000 K7/K8

    Stemmen: 18 22,2%
  • 1000 K9/K10

    Stemmen: 12 14,8%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee, deel 8 alweer. Goed bezig John! *O*
Laatste half jaar door drukte weinig tijd gehad om alles bij te houden.

Strak de soes ff wegbrengen voor een 24.000 beurt.
Als het goed is krijg ik dan een K9 mee ....
 
Even een vraagje tussen de dempers door.

Ik zit momenteel beetje met mijn pols te kloten (nog steeds helaas). Nou wil ik wel al een tijdje pazzo's maar de lange variant eigenlijk vanwege mijn pols. Maar kan van ghost zijn kort overnemen, alleen dan vraag ik me af of ik daar niet meer druk mee moet uitoefenen want normaal is kracht x arm = moment.

Of zijn de pazzo's anders vormgegeven dat het juist geen probleem oplevert? Dus hoe is jullie ervaring met originele/lange/korte rem-koppelings hendels ? ? ?

Had op mijn R1 de lange, vond ze perfect ,zowel rem als koppeling.
heb ook weinig kracht in mijn linker hand/arm (gecompliceerde breuk gehad)
Vond de koppeling inknijpen met de lange Pazzo's fijner als met de standaard dingen omdat het aangrijppunt korter is.

heb nu de korte, maar moet er met remmen aan wennen, je moet voor mijn gevoel harder knijpen,
dus in jouw geval,AFBLIJVEN!!!
 
Laatst bewerkt:
Relentless jouw oude naam was cabby toch ?
Staan zovel 1000's in de SP dat ik niet meer weet wat je oude nick was ;)

Ik heb de korte pazzo's bevallen me nog steeds super, vooral de rem met 1 of 2 vingertjes ligt die perfect in de hand.
Koppeling gaat bij heel veel stadverkeer of filerijden TT etc wat zwaarder dus als je al eens complicaties hebt gehad zou ik de lange pakken.
Maar voor mij gewoon de korte :)
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukkig goed met mijn maat (en ik) gegaan op zandvoort vandaag, ondanks de regen in de ochtend. Hopelijk is het morgen beter weer! :Y

Net carbon spiegels besteld in USA

[afbeelding]

niet slecht voor 75 euro incl verzending
nu nog op ome douane wachten wat er bij komt.

Mooi spul!
Welke site?
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk voor mij, moet de korte pazzo's laten liggen.

Ik ga even een stukje toeren :W
 
John,

thanx voor de wijziging in de OP :} .

Hopelijk wordt het een beetje lekker weer dit weekend; ben elke avond te laat thuis om nog wat te rijden. Maar binnenkort staat er weer een kort weekendje Eifel voor de deur (8 en 9 augustus) *O* .

:W
 
Ik zal me ook maar weer ff netjes melden :P

GroteFoto-7K76X8QI.jpg


Binnenkort ga ik er weer wat mooi spul opzetten

Onder andere:
- Quick shifter
- 2e Nos fles
- Nos dual led purge kit
- wave schijven
- andere rem/schakelset

Foto's volgen nog wel :)

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me ook maar weer ff netjes melden :P

[afbeelding]

Binnenkort ga ik er weer wat mooi spul er opzetten

Onder andere:
- Quick shifter
- 2e Nos fles
- Nos dual led purge kit
- wave schijven
- andere rem/schakelset

Foto's volgen nog wel :)

Grtz
wil je die foto erin, of wachten tot je nieuwe hebt ?
Wel een gaaf ding, je moet er van houden maar het ziet er tenminste compleet uit
en niet hier en daar wat chroom :)
 
:+ duchess is zich aan't klaarmaken voor Alès. Motortrailer staat inmiddels vreselijik in de weg hiero........we zijn nog ff aan't puzzelen of er een duc of een soes in't midden mag...ff passen en meten dius.
nog wel enige discussies in huize duchess.......ik zeg in de veren duwen......multi duc own
er zegt ...................neeeeeeeee......kunnen ze niet tegen. :) wat is het nu? alle drie in de veren duwen......of juist niet?
 
Laatst bewerkt:
John,

thanx voor de wijziging in de OP :} .

Hopelijk wordt het een beetje lekker weer dit weekend; ben elke avond te laat thuis om nog wat te rijden. Maar binnenkort staat er weer een kort weekendje Eifel voor de deur (8 en 9 augustus) *O* .

:W
graag gedaan, mooie goodies erop :}

Die van mij gister helemaal gepoetst, gelijk de srad wat meegedaan dus die staat ook klaar.
Hopen dat ik van het weekend voordat ik koet werken nog wat km's kan maken :]
 
:+ duchess is zich aan't klaarmaken voor Alès. Motortrailer staat inmiddels vreselijik in de weg hiero........we zijn nog ff aan't puzzelen of er een duc of een soes in't midden mag...ff passen en meten dius.
nog wel enige discussies in huize duchess.......ik zeg in de veren duwen......multi duc own
er zegt ...................neeeeeeeee......kunnen ze niet tegen. :) wat is het nu? alle drie in de veren duwen......of juist niet?
wat ik heb gehoord is dat in de veren wel kan, maar als je ze een week zo laat staan het niet bevordelijk is.
zelf is die ty down die ze bij JVP hebben een mooie optie dan.
Zelf trek in hem iets in de veering, heb zo'n band van booster die je om de handvatten doet, de linkersok word dan door de rechterspanband aangetrokken en visa verca.
hierdoor trek je niet direct de clip-ons haaks naar beneden maar meer overdward wat de kans op breken zeker verkleind.
en dan nog links en rechts 1 om de achterbrug of sub frame afhankelijk van de ophangmogelijkheden :)
 
:) we hebben twee van die banden....de middelste motor niet......hoe zet je die nu het beste vast? ik vrees dat mijn soes in't midden eindigt.....waar moet ik op gaan letten?
 
Relentless jouw oude naam was cabby toch ?
Staan zovel 1000's in de SP dat ik niet meer weet wat je oude nick was ;)

Ik heb de korte pazzo's bevallen me nog steeds super, vooral de rem met 1 of 2 vingertjes ligt die perfect in de hand.
Koppeling gaat bij heel veel stadverkeer of filerijden TT etc wat zwaarder dus als je al eens complicaties hebt gehad zou ik de lange pakken.
Maar voor mij gewoon de korte :)

Ja klopt John :Y

die dual tip yoshi's zijn wel :9~ ,kopen die dingen!!
 
Laatst bewerkt:
:) we hebben twee van die banden....de middelste motor niet......hoe zet je die nu het beste vast? ik vrees dat mijn soes in't midden eindigt.....waar moet ik op gaan letten?
dat die niet omvalt zoals ik en een maat gister met mijn srad hebben gedaan :')

@Ruud, ik ga je nickname aanpassen.
Die dempers laat ik schieten, blijf de akra's ook erg gaaf vinden en wil nog wat aan mijn huisje doen na de zomer, ben maar alleen dus moet alles zelf bekostigen ook ;)
Maar als het goed is koopt Peter ze :)
 
quote]gix-addict schreef op 23 juli 2009 @ 20:31:Die dempers laat ik schieten, blijf de akra's ook erg gaaf vinden en wil nog wat aan mijn huisje doen na de zomer, ben maar alleen dus moet alles zelf bekostigen ook ;)
Maar als het goed is koopt Peter ze :)\


:) hopelijk passen ze op mijn cat vervanger :)[/quote]
op eigelijk alle cat vervangers zouden ze moeten passen, of je moet een racesysteem hebben oid, maar dan koopt iedereen een vol systeem.
de uitloop van de cat vervanger zou hetzelfde moeten zijn als de uilopen van de cat :)
 
wil ze ook wel kopen die Yoshi's,

maar mijn Arrows zijn 3mnd oud, daarbij nog carbonbeugels gekocht omdat ik die alu dingen :r vond,dus denk dat ik (eens 1 keer) verstandig moet zijn,dus gewoon de arrows houden.
Daarbij heb ik em vorige week af laten stellen( 164.4pk bij 1e run, na het remappen bij de 2e run 170.2pk) met de arrows,dus niet doen maar.

elke catvervanger moet op elk merk uitlaten passen :Y

begrijp ik dat je schade aan de SRAD hebt :?
 
Laatst bewerkt:
wil ze ook wel kopen die Yoshi's,

maar mijn Arrows zijn 3mnd oud, daarbij nog carbonbeugels gekocht omdat ik die alu dingen :r vond,dus denk dat ik (eens 1 keer) verstandig moet zijn,dus gewoon de arrows houden.
Daarbij heb ik em vorige week af laten stellen( 164.4pk bij 1e run, na het remappen bij de 2e run 170.2pk) met de arrows,dus niet doen maar.

elke catvervanger moet op elk merk uitlaten passen :Y

begrijp ik dat je schade aan de SRAD hebt :?
ja lichte kuipschade, heb het al gerepareerd en strekte is precies weer zoals het was.
Alleen blijf je het zien doordat de kuip niet helemaal weer netjes strak zit en er lak weg is, en rond de schade weg is gebarsten.
gevalletje omvallen in de kar, hebben op die manier al 20 motoren in die kar vervoerd maar nu bad luck denk.
heb het dezelfde avond weer aan de binnenkant verstevigd met polyester matjes,
Gelukkig was het de K7 niet die er op stond ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan