Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Grote GSX-R1000 Topic deel 9: The Gixxermaniacs

Status
Niet open voor verdere reacties.

hakkuh

MF veteraan
6 mei 2007
1.070
0
ZH
Het grote GSX-R1000 topic.







De bezitters van de "dikke" duizends

1000ka5e


Aldokr


Andor


Banzxr-bas


Bredebeier


Cupra4x4


Darkflow-B


Decibel


EricGSXR


FastMarc

Extra's
  • Volledig Yoshimura Tri-oval uitlaatsysteem.
  • Yoshimura uitlaatsteun.
  • BMC racefilter.
  • Braking wave disks voor en achter.
  • Zero Gravity ruitje.
  • Rode velg stripping.
  • Valtermoto kentekeplaathouder.
  • Pazzo rem en koppelinghendels.
  • Motografix tankpad.
  • Originele Suzuki tankfolie.
  • Goodridge stalen remleidingen voor en achter.
  • 8000K Xenon.
  • Lightech rem schakelset.
  • Akrapovic carbon hielplaatjes.
In actie


Fast-Ronnyc


Fersonc


Fred-mtb-sport


Gamblertje


Gertie

Extra's
  • Carbon voor-, achterspatbord en uitlaatophangsteun
  • Zwart stalen remleidingen (Goodridge) voor en achter
  • Rizoma remvloeistofreservoir achter
  • Rizoma voorvorkverstellers
  • R&G crashpads en stuuruiteinden
  • Stompgrip
  • Kleine kentekenplaathouder
  • Paddockstandbobbins

Gewoon Snel


Gix-addict

Extra's
  • Xenon 8000K conversie kit
  • Silvervisions knipperlichten voor en achter
  • Daytona olietemperatuursensor + digitaal display
  • Akrapovic Carbon hexagonal dempers
  • Akrapovic titanium middenpijp
  • BMC race inlegfilter
  • Powercommander3 incl custom map RF
  • Suzuki carbon-look tankpad
  • Suzuki carbon-look dashbord cover
  • Suzuki transparante tank bescherming
  • Zwarte Valter Moto diabolo’s
  • Braking Wave Disk’s voor en achter
  • Alu gefreesde kentekenplaathouder
  • Puig dark smoke kuipruit
  • Pazzo’s
  • Goodridge staalomvlochtenremleiding voor en achter
  • B&G zwarte uitlaatsteunen
  • Bike Design valdoppen
  • Gilles Tooling kettingspanners + haken
  • PP tuning rem/schakelset
  • PP veerverstellers
  • Valtermoto remvloeistof zweetband
  • PVM alu 10Y spaaks incl zwarte haakse ventielen
  • Hoegee snelgas koker
  • Gilles shifholder
  • carbon achterspatbord
  • carbon kettingbeschermer
In actie


Gixxer1100turbo


Gixxernl


Gixxer-san

Extra's
  • Yoshimura dual tip carbon uitlaatdempers
  • Yoshimura titanium racing midpipe
  • R&G-uitlaatsteunen (zwart)
  • Kentekenplaathouder (zwart)
  • Goodridge staalomvlochten remleidingen voor + achter (zwart)
  • Gilles rem/schakelset (zwart)
  • Smoke knipperlichtglaasjes
  • PVM aluminium 7-spaaks velgen (zwart)
  • Haakse ventielen voor en achter (zwart)
  • Braking waveschijven voor en achter
  • K&N-luchtfilter
  • GSX-R carbon-look tankpad
  • Brembo radiale koppelingspomp
  • Brembo radiale rempomp
  • Brembo monoblocks voor
  • Brembo monoblock achter
  • Valter Moto crash pads
  • Xenon verlichtingsunit 8000 H7
  • Gilles shiftholder
  • Gravity Zero kuipruitje (getint)
  • 1Carbontech lower belly fairing
  • 1Carbontech tank panels
  • Hoegee stage I en II tuning
  • Gilles kettingspanners (zwart)
  • 1Carbontech voorspatbord
  • Titanium remklauwbouten

Gsxmh


Gsxrvince


Hakkuh

Extra's
  • BMC Race luchtfilter.
  • Akrapovic Raceline 4:2:1:2 uitlaatsysteem met carbon einddempers.
  • Dynojet O2 eliminator.
  • Dynojet PowerCommander 5.
  • Aluminium ventieldopjes met GSX-R logo.
  • Extra alarm ingebouwd.
  • GSX-R tankpad wit.
  • Kentekenplaat vervanger.
  • Xenon kit 8000K met slim ballast.
  • Hotbodies race GP ruitje Dark smoke.
  • Akrapovic carbon uitlaatsteunen.
  • X-TRE Power box.
  • Clear LED achterlicht K9.
  • Chrome clear knipperlichten achter.
  • LED prisma white stadslichten.
  • Pazzo rem- en koppelingshendels zwart.
  • Shock Racing Carbon LED spiegels.
  • Cobra RVS remleidingen Carbon look.

HansGSX-R


Hypermobile


Ironmann


Jongone


Kaneda


Kluchtzanger


Knuppel


Lawrencese


Maderic


Mariusz


Paashaas


PeSV1000


Petervandamned

Extra's
  • BMC Race luchtfilter.
  • OEM Raceline 4:2:1:2 uitlaatsysteem met carbon einddempers.
  • Extra alarm ingebouwd.
  • Kentekenplaat vervanger.
  • Xenon kit 8000K met slim ballast.
  • GP ruitje Dark smoke.
  • Yoshimura uitlaatsteunen.
  • X-TRE Power box.
  • Pazzo rem en koppelinghendels.
  • Suzuki tankfolie.
  • PP tuning rem/schakelset (nog te doen).
Carbon Parts:
  • Carbon tankpad
  • Carbon benzine dop cover
  • Carbon tankcover front
  • Carbon tankcover side
  • Carbon hielplaatjes
  • Carbon valdoppen
  • Carbon achterspatbord
  • Carbon kettingbeschermer
  • Carbon voorspatbord
  • Carbon spiegels
  • Carbon achterspatbord
  • Carbon kettingbeschermer
  • Carbon kontje (nog te doen)

Pjee


Raysnake


Relentless


Rex66


RoyT


RvR.


Scooby63


Scratch


Sparc


Sportmax


Stefan_zx6r


Suzario


Suzuki-twan


Trut Tinus


Vr6piloot


Wicked





Disclaimer : De gereden ritten worden gereden als groep met bekende en onbekende bestuurders. In geen enkel geval is er een organisator aan te wijzen en is iedereen verantwoordelijk voor zijn of haar schade op wat voor wijze geleden dan ook tenzij anders bepaald door de wegenverkeerswet.

Voor het rijden in groepsvorm graag onderstaande pagina lezen en in gedachte houden : Veiligheid voorop.

Tips voor het motorrijden in een groep
Bron : Luiemotorfiets.nl

Download werkplaatshandboeken van K1 t/m K8:
http://wotid.com/gsxr/content/view/22/43/

En de K9 service manual:
http://www.megaupload.com/?d=6JTC9FC8




Fouten voorbehouden.
Start post word gedurende het topic nog aangepast.
Wanneer nieuw topic word geopend aub start post geheel overnemen en aanpassen naar wens.



Laatste keer gewijzigd is laatste update :
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #7
Wegens het te snel openen van deel 9 (of het te langzaam vol zijn van deel 8 ) zal deze tijdelijk gesloten worden tot de 2500 post zijn bereikt in deel 8.

Tot snel!
 
Laatst bewerkt:
Foto's die ook in het vorige rijtje passen (deel 8)
Van afgelopen zondag op Assen van mij:




Check die neus, lijkt wel een low-rider
 
Je hebt hem ook wel lomp vast getrokken zeg. Mag wel iets minder, is beter voor je voorvork keerringen

Het was een klote trailer. Ik had hem eerst losser, maar bij de 1e bocht lag hij al plat op de trailer (toen nog 1 motor erop gelukkig). Gelukkig ook geen schade. Dus toen maar compleet vast gezet...
 
Het was een klote trailer. Ik had hem eerst losser, maar bij de 1e bocht lag hij al plat op de trailer (toen nog 1 motor erop gelukkig). Gelukkig ook geen schade. Dus toen maar compleet vast gezet...

Ik ken het. Dan ben je gelijk wakker als je in je achteruitkijkspiegel kijkt.
Ik heb dat een keer op de autobahn gehad.

Daar wordt je niet vrolijk van

 
Nieuw deel!

Als het meezit krijgt m'n Soes een volledige Yoshi uitlaat en een K&N/BMC. De Powercommander heb ik al liggen, alleen nog effe kijken of ik naar Goes of naar Tiel ga
 
Mss moet er even keer gekeken worden wie er allemaal nog rijden op de Gixxer die in de OP staan. Zoals Skippy heeft hem niet meer en die van marius heb ik ook te koop zien staan. Alleen weet ik niet of die hem ook daadwerkelijk verkocht heeft.
 
Laatst bewerkt:
Het was een klote trailer. Ik had hem eerst losser, maar bij de 1e bocht lag hij al plat op de trailer (toen nog 1 motor erop gelukkig). Gelukkig ook geen schade. Dus toen maar compleet vast gezet...
Zitten inderdaad niet veel bevestigingsmogelijkheden aan
 
Mss moet er even keer gekeken worden wie er allemaal nog rijden op de Gixxer die in de OP staan. Zoals Skippy heeft hem niet meer en die van marius heb ik ook te koop zien staan. Alleen weet ik niet of die hem ook daatwerkelijk verkocht heeft.

Als iemand wat weet geef maar aan, graag!
Skippy zal ik verwijderen, thanks!
 
Het was een klote trailer. Ik had hem eerst losser, maar bij de 1e bocht lag hij al plat op de trailer (toen nog 1 motor erop gelukkig). Gelukkig ook geen schade. Dus toen maar compleet vast gezet...

Ik trek die van mij ook altijd vast in de vering, heb nog nooit problemen gehad.
En aangezien het bij die van mij een keer of 15 per jaar gebeurd zal het die ene keer met je straatmotor ook wel goed gaan. Liever dan de motor op zijn kant. Want zeg nou zelf wat kost meer? Een keering vervangen of het halve kuipwerk?
 
Laatst bewerkt:
mom motor ging op de trein naar italie ook strak in de vering, alleen leep een van de spanbanden over voorspartbord, gelukkig geen schade die je normaal ziet maar toch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.