Veluwe
Ik ben ook echt in voor een meeting, eender waar inderdaad
19 juni lijkt al een goede datum...
Wie de meetingmanager nog niet heeft ingevuld kan dat hier doen:
Zo lieverlee komen dan toch nog wat Transalpjes opduiken, ziet er leuk uit zo in de OP.
Ik ben bang, dat het er voor mij niet inzit dat weekend door studie. Zaterdag 2 of zondag 3 juli ziet er ook nog veelbelovend uit. Die hebben nog een aantal mensen openstaan.Ja, mooi hè.
Ik mis alleen nog een vaste klant uit het oude topic. Ik hoop dat die hier nog wat van zich gaat laten horen.
Ik wel! Met mijn nieuwe fluisterstille ori demper. Niemand kijkt meer om als ik langsrij
Nee. Ik had bij het vervangen wel het K&N filter voor het ori papieren filter vervangen. Maar toen verzoop die rond de 4000 - 6000 toeren. Dus toch maar weer K&N filter erin gezet en hij loopt prima. Misschien is het mengsel een beetje armer nu, maar het is maar voor een week.
Ik weet niet of de sproeier nog de fabrieksmaat heeft, want ik kocht de alp met de produro erop.
Leukste is nog wel de klappen als je het gas dicht doet. Ik was een tijdje terug met Pim door Normandië aan het toeren en hij had ook net een produro erop. Als we dan een heuveltje afreden tussen de huizen in, leek het wel oorlog met z'n tweeën . Ook erg leuk in tunnels .
Pim heeft de uitlaat erop laten zetten, geen idee verder wat daar aan gedaan is.
Maar je zal denk ik wel wat aan afstelling moeten veranderen. Misschien dat een K&N filter voldoende is. Die kost 60,- euro, maar kan je wel schoonmaken en weer invetten. Die laat meer lucht door, dus én lager benzineverbruik én ietsje pietsje meer vermogen.
Ik ben bang, dat het er voor mij niet inzit dat weekend door studie. Zaterdag 2 of zondag 3 juli ziet er ook nog veelbelovend uit. Die hebben nog een aantal mensen openstaan.
Je uitlaat veranderen gaat inderdaad altijd ten koste van de afstelling... Na vervanging ga je hem altijd opnieuw moeten afstellen. hetzij grotere of kleinere sproeiers, hetzij andere luchtfilter enz.
Bij agra zal de sproeier voor de produro zijn aangepast denk ik. Dat is de reden waarom ie met je originele luchtfilter verzuipt, ik heb hetzelfde bij men CB gehad. Dan moet je de oorspronkelijke, kleinere sproeiers installeren. Heb dat toen zo gelaten en er terug men sportfilters opgezet.
ik had hiervoor ook een produro op mijn xl600v, maar zonder aanpassingen (geen ander filter of sproeier). Dat deed het prima, zonder te verzuipen etc
Ik heb niks gedaan aan de afstelling!
loopt lekker maar, reed vanochtend op 1 cilinder, bougie was vetgeslagen.
mocht gewoon terugkomen als er nog wat afgesteld moest worden, ga ik na Duitsland ook ff doen.
Ja, zoek daarvoor even het bevestigingsmailtje op dat je kreeg na het aanmelden. Daarin staat de link naar de pagina om het te wijzigen.
Ik vind de voorvering van mijn transalp echt extreem slapjes. Ik begin er in de bochten last van te krijgen. Een diepe put in de bocht en je bent onstabiel.
Kan je de voorvering harder zetten? Of is dit gewoon typisch transalp?
Ik vind de voorvering van mijn transalp echt extreem slapjes. Ik begin er in de bochten last van te krijgen. Een diepe put in de bocht en je bent onstabiel.
Kan je de voorvering harder zetten? Of is dit gewoon typisch transalp?
Zou wel eens tijd kunnen worden voor nieuwe vorkolie. Dat zal al zeker schelen. Verder knapte mijn Alp erg op van een investering van 350 euro om Hyperpo vering te laten installeren maar dat is voor een fiets uit '93 wellicht wat overkill.
Zou wel eens tijd kunnen worden voor nieuwe vorkolie. Dat zal al zeker schelen. Verder knapte mijn Alp erg op van een investering van 350 euro om Hyperpo vering te laten installeren maar dat is voor een fiets uit '93 wellicht wat overkill.